Jij gaat me geen lift geven, dan had je maar niet moeten stemmen op rechtse partijen die bezuinigen op het OV. Vroem vroemquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Suggestie tot nieuwe TT: het is beter als pedaalemmerzak niet gaat rijden
Er staat twee keer 'open' in je zin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:12 schreef Feola het volgende:
Sinds wanneer blijven dit soort trieste topics open van dit figuur gewoon open?
Staandequote:Op donderdag 13 februari 2025 13:18 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok en kan je kenteken gewoon worden genoteerd of moet je daarvoor worden aangehouden door de politie?
Je vroeg tochquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is hier geen Schiphol, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen
Heel lang. Hij grossiert erin.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:12 schreef Feola het volgende:
Sinds wanneer blijven dit soort trieste topics open van dit figuur gewoon open?
Storneer 'm.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:15 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom reageer ik eigenlijk op deze achterlijke trol
Ok nou ik zal de volgende keer eens heel erg kort op de meest rechterbaan rijden op de A2 dan maar alleen als ik pas heel erg in de verte een vrachtwagen zie. Gewoon omdat jullie dit allemaal zo lief vroegen. Zal je zien dat ik dan weer klem word gereden en vast kom te zitten achter een vrachtwagen omdat niemand me dan terug op de tweede baan (vanaf rechts gezien) laat.quote:
Je moet je ook niet klem laten rijden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:31 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok nou ik zal de volgende keer eens heel erg kort op de meest rechterbaan rijden op de A2 dan maar alleen als ik pas heel erg in de verte een vrachtwagen zie. Gewoon omdat jullie dit allemaal zo lief vroegen. Zal je zien dat ik dan weer klem word gereden en vast kom te zitten achter een vrachtwagen omdat niemand me dan terug op de tweede baan (vanaf rechts gezien) laat.
Maar ik doe het niet bepaald van harte.
Het is gewoon sneu gedrag, steeds een nieuw onderwerp wat voor hem relevant is kiezen (huis kopen, werk, rijbewijs halen) en dan overal in elk topic het slachtoffer uithangen en reacties uitlokken).quote:
Klopt, maar jij stelt een vraag en ik geef er antwoord op. Denk je dat ik het jou ga mededelen als ik vertrek? Je vindt jezelf wel heel speciaal zo te lezen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:42 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Het is hier geen Schiphol, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen
Ok dan blijf ik lekker op baan nummero 2 vanaf rechts gezien.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Je moet je ook niet klem laten rijden.
Je kan ook je mening over hoe kut alles hier in Nederland is voor je houden en gewoon vertrekken natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Klopt, maar jij stelt een vraag en ik geef er antwoord op. Denk je dat ik het jou ga mededelen als ik vertrek? Je vindt jezelf wel heel speciaal zo te lezen.
Maar je blijft erop reageren dus blijkbaar is het toch boeiend.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef Feola het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu gedrag, steeds een nieuw onderwerp wat voor hem relevant is kiezen (huis kopen, werk, rijbewijs halen) en dan overal in elk topic het slachtoffer uithangen en reacties uitlokken).
Dat laatste dus.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:35 schreef Feola het volgende:
[..]
Het is gewoon sneu gedrag, steeds een nieuw onderwerp wat voor hem relevant is kiezen (huis kopen, werk, rijbewijs halen) en dan overal in elk topic het slachtoffer uithangen en reacties uitlokken).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Dat is niet de geëigende oplossing tegen klem laten rijden. En bloedirritant.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ok dan blijf ik lekker op baan nummero 2 vanaf rechts gezien.
Post nog een paar van die smileys, daar weet je echt veel indruk mee te maken namelijk. Verder ga ik helemaal niets voor me houden, zo zit ik niet in elkaar itt sommige andere "individuen".quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Je kan ook je mening over hoe kut alles hier in Nederland is voor je houden en gewoon vertrekken natuurlijk
Hardop gelachen!quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:08 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon opflikkeren naar rechts. Links rijden doe je maar in Ierland
Wat jij vindt interesseert echt niemand. Dus optyfen naar rechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 09:11 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
2e baan vanaf rechts gezien van de in totaal 5 banen vind ik rechts zat.
Waarom VERtrek je zelf niet? Naar trollenland ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:36 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
en gewoon vertrekken natuurlijk
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat laatste dus.
En huis kopen? Werk? Waaro?
Vergeet die achterlijke familie ook niet van hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit die ook op Fok!?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:41 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Vergeet die achterlijke familie ook niet van hem.
Niet te hopen dat die ook hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen, genoeg even labiele figuren hier op dit forum.
Met rijlessen kwam ik bijna nooit op brede snelwegen, bijna alleen op de A44 die heeft slechts 2 rijstroken en daar blijf ik zoveel mogelijk rechts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat is niet de geëigende oplossing tegen klem laten rijden. En bloedirritant.
En zo heb je het ook niet geleerd met je 143 rijlessen.
En wat jij vindt wel dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:39 schreef Alloch87 het volgende:
nd ik rechts zat.
Wat jij vindt interesseert echt niemand. Dus optyfen naar recht
Oh die kunnen echt totáál niet rijden. Het zit in de familie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:47 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet te hopen dat die ook hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen
Daar is het dus al mis gegaan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:50 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Met rijlessen kwam ik bijna nooit op brede snelwegen, bijna alleen op de A44
Oh, dan kun je het opeens wél?!quote:die heeft slechts 2 rijstroken en daar blijf ik zoveel mogelijk rechts.
't Is dat je het zelf zegt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:51 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Oh die kunnen echt totáál niet rijden. Het zit in de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |