En op welke manier kom ik "mezelf tegen "?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:56 schreef Ridocar het volgende:
Het was leuk geweest. Samenvatting van dit topic: ts geeft geen idee hoe het verkeer werkt, maar ziet dat niet in.
Trol maar een eind weg. Je kunt roepen wat je wilt, het is al duidelijk dat we hiermee nergens komen. Rij maar hoe je wilt. Je komt jezelf wel tegen.
Als je iets harder dan 150 gaat in de 100 kan je rijbewijs worden ingevorderd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef Solotovski het volgende:
Gewoon 140/150 linkerbaan en gaan
Met je Je MoEt AlTiJd ReChTs AaNhOuDeN
Ook met 140/150 kun je rechts aanhouden. Deed ik ook op een lege ring (was volgens mij zelfs 180 ofzo) en heel verrassend en super toevallig staat er ineens een agent te laseren terwijl ik ruim van tevoren gas loslaat, omdat er welgeteld één auto in de verte te zien is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef Solotovski het volgende:
Is je rijbewijs toen ingevorderd ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook met 140/150 kun je rechts aanhouden. Deed ik ook op een lege ring (was volgens mij zelfs 180 ofzo) en heel verrassend en super toevallig staat er ineens een agent te laseren terwijl ik ruim van tevoren gas loslaat, omdat er welgeteld één auto in de verte te zien is.
Nee, want ik liet dus ruim op tijd mijn gas los om die auto niet met een absurde snelheid te hoeven passeren. Was alsnog een kilometertje of 130 waar je 100 mag, maar Jeroen gaat zijn gang maar. Geld speelt voor mij geen rol.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:27 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Is je rijbewijs toen ingevorderd ?
Het enige waarmee jij 140 gaat is een treinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef Solotovski het volgende:
One tricky pony fopmodquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het enige waarmee jij 140 gaat is een trein
Mooi zo, dat spekt lekker de staatskas.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee, want ik liet dus ruim op tijd mijn gas los om die auto niet met een absurde snelheid te hoeven passeren. Was alsnog een kilometertje of 130 waar je 100 mag, maar Jeroen gaat zijn gang maar. Geld speelt voor mij geen rol.
Trek ik allemaal weer af van de IB hoor, maak je maar geen zorgen. Bovendien doen boetes niets voor de staatskas, want dat mag niet zo werken ofzo. Bovendien hebben ruim 4 jaar geen autorijden dan ook een behoorlijke aanslag gehad op de staatskas, nog maar te zwijgen over al mijn Luxemburgse tabak en Duitse drank 🤣 LOSERSquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:30 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Mooi zo, dat spekt lekker de staatskas.
Verkeersboetes zijn niet belastingaftrekbaar, die vlieger gaat niet op.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Trek ik allemaal weer af van de IB hoor, maak je maar geen zorgen. Bovendien doen boetes niets voor de staatskas, want dat mag niet zo werken ofzo. Bovendien hebben ruim 4 jaar geen autorijden dan ook een behoorlijke aanslag gehad op de staatskas, nog maar te zwijgen over al mijn Luxemburgse tabak en Duitse drank 🤣 LOSERS
Moet jij eens oplettenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Verkeersboetes zijn niet belastingaftrekbaar, die vlieger gaat niet op.
En 4 jaar lang niet autorijden lijkt me voor jou een uitstekend idee eigenlijk.
Omdat je je niet aan de maximumsnelheid houdt. Dat kan gevaarlijke verkeerssituaties opleveren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet jij eens oplettenmaar vertel eens, waarom is dat zo'n goed idee voor mij? Jij was toch zo bang in het verkeer?
Daar ben ik op getraind.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:05 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Omdat je je niet aan de maximumsnelheid houdt. Dat kan gevaarlijke verkeerssituaties opleveren.
Ik ben geen agent nee en het zijn voornamelijk Nederlandse agenten die incompetent en bad zijn. De Duitsers zijn volgens mij prima.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:08 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Ben je een agent? All cops are bad
Die kunnen heel hard AUFMACHEN roepenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben geen agent nee en het zijn voornamelijk Nederlandse agenten die incompetent en bad zijn. De Duitsers zijn volgens mij prima.
Ze rijden in elk geval niet hun eigen auto's kort met hun wanstaltige rijgedrag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:10 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Die kunnen heel hard AUFMACHEN roepen
Nee, nog 29.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:39 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Is deze backfire-show nog niet voorbij?
Goed planquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:50 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Gaan we dan aftellen? Net als oud & nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |