Ik heb daar toevallig op gelet en dat geklef kan niet van 1 kant. Ze deden dat alle twee.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik las eerder hier in de cos dat Milena tegen Eva zegt dat Sharice haar claimt. Ik denk dat Milena zich achter Sharice heeft verschuilt, was lekker makkelijk en nu Sharice onder vuur heeft gelegen een beetje terug gaat krabbelen. Maar zou wel van Sharice af kunnen komen want die is net zo goed een slang in het spel
Zekerquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb daar toevallig op gelet en dat geklef kan niet van 1 kant. Ze deden dat alle twee.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Milena liet Sharice gisteren alle kolen uit het vuur halen. Sharice kreeg iedereen over zich heen en Milena zat met een halo boven haar hoofd in een hoekje toe te kijken. Als ik me niet vergis zijn er 2 nodig voor die fluistersessies. Fijne vriendin die Milena. Dan heb je geen vijanden meer nodig
Juist dat soort dingen ja!quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik las eerder hier in de cos dat Milena tegen Eva zegt dat Sharice haar claimt. Ik denk dat Milena zich achter Sharice heeft verschuilt, was lekker makkelijk en nu Sharice onder vuur heeft gelegen een beetje terug gaat krabbelen. Maar zou wel van Sharice af kunnen komen want die is net zo goed een slang in het spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Wie?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:51 schreef Luna68 het volgende:
Wat kan die gast praten zeg, die kaken staan gewoon niet stil. Het is of eten of praten
Ik gun hem dat wel, dit weekend alquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:50 schreef kater1 het volgende:
Nachtpraat met Keanu, Pootje en Mattie. Keany zou graag een grote gezellige familie willen hebben. Hij wil op vakantie met zijn moeder.
Ik denk echt dat als Sharice een betere keuze had gemaakt qua beste maatje in dat huis, dat ze best populair zou zijn. Milena is een achterbaks stokertje die iedereen om haar vingertje windt met haar kroeltjes en knuffeltjes en kleine aanrakingen. Heel geslepen en iedereen trapt erin daar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Juist dat soort dingen ja!
Ze blijft nog dus ik ga er extra op letten.
Sharice is echt tegen gevallen, maar was ervoor erg zorgzaam (oprecht) voor iedereen, ik hoop zo dat ik het verkeerd zie
Zelfs in de nacht (waar ik normaal blij ben met streams) trek ik hem niet meerquote:
Nou, er zijn er wel meer daar. Het is een en al rugzakje.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu moet lekker thuis met een psycholoog gaan praten en niet in BB
Maar dan moet het gesprek wel over hem gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef Luna68 het volgende:
Als Kiki een discussie met iemand aangaat dan betekent dat dat hij heel veel om die persoon geeft
Weekendje Veluwequote:Op woensdag 12 februari 2025 22:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik gun hem dat wel, dit weekend al
Klopt, erg jammer, maar goed de ware Sharice kennen we zo dus ook nog nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk echt dat als Sharice een betere keuze had gemaakt qua beste maatje in dat huis, dat ze best populair zou zijn. Milena is een achterbaks stokertje die iedereen om haar vingertje windt met haar kroeltjes en knuffeltjes en kleine aanrakingen. Heel geslepen en iedereen trapt erin daar.
Ik! Vind hem nog steeds aandoenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:57 schreef odie22 het volgende:
zijn er wel cossers die keanu wel leuk vindenhet is wel uitgestorven hier nu
Eens, maar ik vind Elsa ook geen fijne vrouw, doet heel onschuldig en dat ze niet kan kiezen. Hangt de verzorgende moeder figuur uit, maar ook nasty en als ze tegengas krijgt heeft ze hoofdpijn en probeert ze weer te zorgen dat iedereen haar zielig vind. Vond haar vorig jaar bij de freeze al irritant.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk echt dat als Sharice een betere keuze had gemaakt qua beste maatje in dat huis, dat ze best populair zou zijn. Milena is een achterbaks stokertje die iedereen om haar vingertje windt met haar kroeltjes en knuffeltjes en kleine aanrakingen. Heel geslepen en iedereen trapt erin daar.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik! Vind hem nog steeds aandoenlijk.
Nee, best jammer. Want toen ze binnenkwam gaf ze goede vibes af. Het leek me echt een hele leuke meid. En dat lag echt niet aan het feit dat ze een andere naam opgaf, de naam maakt niet de mens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt, erg jammer, maar goed de ware Sharice kennen we zo dus ook nog niet
Dat vond k vooral de eerste weken, nu kan k zijn verhalen niet meer aanhorenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:58 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik! Vind hem nog steeds aandoenlijk.
Of juist dat dit haar is van de afgelopen weken omdat ze zich gesterkt voelt door milenaquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt, erg jammer, maar goed de ware Sharice kennen we zo dus ook nog niet
Die kan heel erg kinderachtig reageren inderdaad en wordt bij tegenstand heel vals. Maar ik denk dat als ze je echt mag dat ze dan door het vuur gaat voor je. Ach, ieder mens heeft goede en slechte kanten uiteindelijk. En als je 24/7 onder een vergrootglas ligt dan komen je mindere punten naar boven. Ik zou niet graag lezen wat er hier over mij zou worden geschreven als ik daar rond zou lopen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:58 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind Elsa ook geen fijne vrouw, doet heel onschuldig en dat ze niet kan kiezen. Hangt de verzorgende moeder figuur uit, maar ook nasty en als ze tegengas krijgt heeft ze hoofdpijn en probeert ze weer te zorgen dat iedereen haar zielig vind. Vond haar vorig jaar bij de freeze al irritant.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:02 schreef odie22 het volgende:
vaak om 23 uur , let er maar eens op, ik denk wisseling van de wacht
Ja kan ook, al denk ik nog steeds dat ze op zichzelf zo niet is.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:01 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Of juist dat dit haar is van de afgelopen weken omdat ze zich gesterkt voelt door milena
Vandaag waren Jeff en Niels live en een kijker vroeg wat ze van sharice vonden en beiden zeiden ze: we vonden Sharice leuker toen ze nog Nele was. Blijkbaar was dat toneelstukje van haar dus beter dan haar eigen persoonlijkheidquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
[..]
Juist dat soort dingen ja!
Ze blijft nog dus ik ga er extra op letten.
Sharice is echt tegen gevallen, maar was ervoor erg zorgzaam (oprecht) voor iedereen, ik hoop zo dat ik het verkeerd zie
Dit is wel livequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:03 schreef Luna68 het volgende:
Ik vind dat ‘volg Big Brother 24/7 op de livestreams van Videoland’ wel een lachertje
maar goed dat je geen goplay hebt danquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:03 schreef Luna68 het volgende:
Ik vind dat ‘volg Big Brother 24/7 op de livestreams van Videoland’ wel een lachertje
Ja denk dat ze beter milena de eerste week hadden kunnen laten gaan ipv Fleurrrrrquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja kan ook, al denk ik nog steeds dat ze op zichzelf zo niet is.
Milena is de echte bitch
Of dat betekent dat Sharice leuker was voordat ze aan Milena vast zat gekleefdquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
Vandaag waren
[..]
Jeff en Niels live en een kijker vroeg wat ze van Sharif vonden en beiden zeiden ze: we vonden Sharice leuker toen ze nog Nele was. Blijkbaar was dat toneelstukje van haar dus beter dan haar eigen persoonlijkheid
I know, erg jammerquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Vandaag waren Jeff en Niels live en een kijker vroeg wat ze van sharice vonden en beiden zeiden ze: we vonden Sharice leuker toen ze nog Nele was. Blijkbaar was dat toneelstukje van haar dus beter dan haar eigen persoonlijkheid
Live naar slapende mansen kijken terwijl er nog vier wakker zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dit is wel liveAlles beter dan die podcast
Ja dat kan ook. Maar met andere woorden is het dus een b*tch nuquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat betekent dat Sharice leuker was voordat ze aan Milena vast zat gekleefd
Nee maar die is wel gratis, al heb je dan wel reclame en meer SL’squote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar goed dat je geen goplay hebt dan
Ja dat zeg al de hele tijd. Milena heeft blijkbaar een soort magnetische persoonlijkheid. En ze glibbert overal doorheen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat betekent dat Sharice leuker was voordat ze aan Milena vast zat gekleefd
Ik vind Milena een stuk erger dan Sharicequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar met andere woorden is het dus een b*tch nu
Schrik me de pleuris van die reclame daar telkens, dan toch liever Videolandquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee maar die is wel gratis, al heb je dan wel reclame en meer SL’s
Heel jammer. Ze leek mij ook best leuk maar de laatste dagen is het echt een heks! Had haar zo echt niet verwachtquote:
Durf het woord script niet te noemen, maar had zomaar gekundquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:10 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Heel jammer. Ze leek mij ook best leuk maar de laatste dagen is het echt een heks! Had haar zo echt niet verwacht
Haha ja inderdaad!quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Durf het woord script niet te noemen, maar had zomaar gekund
Sharice zei vanavond, wie er morgen wakker is moet meteen naar de voorraadkamer, want er komt broodquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef Flory- het volgende:
Ow trouwens hebben ze vanavond nog vervangend brood gekregen?
Hebben ze zelf al een poging ondernomen met hun gekochte producten eerder?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sharice zei vanavond, wie er morgen wakker is moet meteen naar de voorraadkamer, want er komt brood
Ze krijgt het zelfs voor elkaar dat Kiki vanavond een excuusbriefje voor haar schrijft terwijl hij gelijk hadquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Milena een stuk erger dan Sharice
Bovendien had ik er echt dik respect voor hoe ze gisteren tegenover dat tribunaal stond. Ze stond echt haar mannetje. Ik zou het haar niet na kunnen doen
Ah tochquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sharice zei vanavond, wie er morgen wakker is moet meteen naar de voorraadkamer, want er komt brood
Ja, maar ze hadden er teveel gist in gedaan, dus mislukt. Of het recept nu verkeerd was of niet goed gelezen, dat is me niet duidelijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze zelf al een poging ondernomen met hun gekochte producten eerder?
Ja dat was geen succes, oftewel niet eetbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze zelf al een poging ondernomen met hun gekochte producten eerder?
Tnx wilde net afsluitenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef kater1 het volgende:
Streams terug!!! Het halve huis zit in de woonkamer!
Ik kijk liever naar een slapende bewoner dan naar die zeikstem van Keanu te luisterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:20 schreef tassie127 het volgende:
Stream weer terug nadat we 10 minuten naar een slapende bewoner hebben gekeken voor saus!
ik roll even the clipsquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef Flow3r het volgende:
Pijpen, beffen,voorspel....
leuk onderwerp![]()
[ afbeelding ]
Voor saus! Mijn nieuwe geleerde uitdrukkingquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:20 schreef tassie127 het volgende:
Stream weer terug nadat we 10 minuten naar een slapende bewoner hebben gekeken voor saus!
OMg, misschien toch maar gaan slapenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprek over sex, voorspel en klaarkomen .......
nee daarom ga je andersom in bed liggenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eva wil smorgens geen grafmuil zoenen![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva heeft twee fuckbuddys, ik hoop dat ik het verkeerd verstond .....
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden er teveel gist in gedaan, dus mislukt. Of het recept nu verkeerd was of niet goed gelezen, dat is me niet duidelijk
Ah reminds me... morgen met de geur van vers brood wakker worden ... ff de boel klaarzetten.. {+quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat was geen succes, oftewel niet eetbaar
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden er teveel gist in gedaan, dus mislukt. Of het recept nu verkeerd was of niet goed gelezen, dat is me niet duidelijk
Ah reminds me... morgen met de geur van vers brood wakker worden ... ff de boel klaarzetten..quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat was geen succes, oftewel niet eetbaar
BB Zit met gespitste oren te luisterenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB ook weer wakker geschrokken van de verhalen ....
Die hebben de popcorn erbij gepaktquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB ook weer wakker geschrokken van de verhalen ....
Ja, net als wij ....quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
BB Zit met gespitste oren te luisteren
Willen we dat weten?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eva over haar SOA .... er gaat zo een SL volgende denk ik ....
Verrassendquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva als enige een Soa gehad
Chlamydia
sigaretje roken dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu legt even uit wat post nut clearity is
Heb het ook net gedeletequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga dit verhaal maar niet uittypen
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje denkt er het zijne van volgens mij
Soms vergeten ze die volgens mijquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Waarom wil je dit allemaal delen op een live stream ....
Ik ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Programma Fuck Boy island, nooit van gehoord ....
quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga dit verhaal maar niet uittypen
komt vast wel in de uitzendingquote:
zit hier te luisteren dat ik denk, ben ik zo ouderwets of is de jeugd zo losgeslagen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:39 schreef Luna68 het volgende:
Mss moet ik maar aan Dotteke vragen of ze de TT wil veranderen in de sterke verhalen van Eva
Hoef er ook nooit meer over te horenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Programma Fuck Boy island, nooit van gehoord ....
De jeugd is wel wat losgeslagen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zit hier te luisteren dat ik denk, ben ik zo ouderwets of is de jeugd zo losgeslagen?
Nou dat viel tegenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
David S
2 weken op vakantie met een vriend heel lang geleden
1e week iemand ontmoet, ging weg en 2e week weer iemand anders
Me tooquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De jeugd is wel wat losgeslagen.
Ik ben denk ik ook oud
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je bent nooit te oud om los te gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zit hier te luisteren dat ik denk, ben ik zo ouderwets of is de jeugd zo losgeslagen?
Daar loopt/lopen nu enkele guys met rode kaken rondquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien iets met een collega gehad,
Ze had toegang tot een technische ruimte
Was zo af en toe een kwartiertje weg
Is op het werk waar ze nog steeds werkt
Hij werkt er niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daar loopt/lopen nu enkele guys met rode kaken rond
Ah okquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij werkt er niet meer.
Jolien zelf ook niet meer denkt ze want ze had maandag weer moeten beginnen![]()
Hoop alleen niet dat Jeff dit meekrijgt
haha dit is wel een hele korte samenvattingquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:47 schreef Kodiak100 het volgende:
2 hokjes 1 toilet defect
Mensen komen
Keanu gedaan of hij moest kotsen
Plaatsen we ook onder de categorie sterke verhalenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:47 schreef Kodiak100 het volgende:
2 hokjes 1 toilet defect
Mensen komen
Keanu gedaan of hij moest kotsen
nou ik denk dat je een aardig beeld hebt gegeven dan dit gesprekquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de na lezers ik heb niet alles 1 op 1 mee getypt en soms dingen weggelaten
Ja beter, ik ga dit uurfilmpjes denk ik ook niet online zetten, lijkt mij niet handig ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de na lezers ik heb niet alles 1 op 1 mee getypt en soms dingen weggelaten
nee denk dat ze gauw weg zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja beter, ik ga dit uurfilmpjes denk ik ook niet online zetten, lijkt mij niet handig ...
Ja, ik vind Jolien ook wel top, veel slimmer en uitgekookter dan zij zich voordoet, finalist voor mij ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:56 schreef Flow3r het volgende:
Ik krijg steeds meer waardering voor jolien
wat zal Jeff nog gaan balen van haar, hij kan haar nooit aan
Oh waarom wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee denk dat ze gauw weg zijnen je account ook
Nee, dat is redelijk safe denk ik, maar ik wil deze lui niet onnodig in problemen brengen met deze shit ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
nee denk dat ze gauw weg zijnen je account ook
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat is redelijk safe denk ik, maar ik wil deze lui niet onnodig in problemen brengen met deze shit ...
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Jolien had met haar ex op easytoys een adventskalender
Voor haar te hopen dat jeffje al ligt te slapenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Jolien : Gehandboeid wel, geblinddoekt niet
Die ligt met rooie oortjes te luisterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Voor haar te hopen dat jeffje al ligt te slapen
Nou zeg.... jinxed itquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben verbaasd, de stagiare is denk ik in slaap gevallen, dit werd toch altijd weggedraaid ....
En daar is de Slaapkamerquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben verbaasd, de stagiare is denk ik in slaap gevallen, dit werd toch altijd weggedraaid ....
You jinxed itquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
There you goquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Begin er vooral over ... Nu draaien ze wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
kunnen we naar de blote benen en voeten van Wicky kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:07 schreef Flow3r het volgende:
Godver @:DGK_Tegengas![]()
[ afbeelding ]
Stagiaire morgen ontslagenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:06 schreef Hoempah het volgende:
Ze draaien al weg met een bh in beeld dus dit was wel knap zo lang.
Zat hier hard mee te lachen om het verhaal van Mattie en SL . Dat was dan wel weer jammerquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer voor ons, maar wel beter voor de bewoners denk ik dan maar ...
Precies dit ging voor BB dit jaar al vrij verquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je kan nog even verder, ze zijn weer terugquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ze zijn zelf zo dom dat ze dit allemaal vertellen terwijl ze weten dat ze 24 uur bekeken wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies dit ging voor BB dit jaar al vrij ver
Die heeft teveel films gezienquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft wel hele aparte verhalen
Niet echt SV materiaalquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik teken ook dit verhaal maar niet op
Germaine? De schrijfster van de brief aan Peter. Wordt gespeculeerd maar lijkt me sterkquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik las iets over een nieuw bewoner, dat is toch fake nieuws denk ik ... ?
Lijkt me sterk idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik las iets over een nieuw bewoner, dat is toch fake nieuws denk ik ... ?
Nu nog? Nee toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, daarvoor al dacht ik, weet niet meer waar ik het zag, X Twitter maybe ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Germaine? De schrijfster van de brief aan Peter. Wordt gespeculeerd maar lijkt me sterk
Opmars naar Valentijn denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, daarvoor al dacht ik, weet niet meer waar ik het zag, X Twitter maybe ?
Die brief aan Peter was toch wel een dieptepunt, wat is de meerwaarde, WTF ... }:|
Of dit was hun hele Valentijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Opmars naar Valentijn denk ik
Gebeurd heel veel al jarenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wazig verhaal van David de S ......
Geen, ze gaan slapen 😴quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:24 schreef Krambo het volgende:
Sexverhalen> moorden > scams, wat zou het volgende onderwerp zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde basketball challenge Jolien - 11 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat die basketball challenge over is, dit waren de leukste ....![]()
Basketball challenge Jolien - 11 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde basketball challenge Jolien - 11 februari 2025.Die laatste is echt leuk haha, had die nog niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is toch een klein beetje een ‘nieuwe’ bewoner; het niet verliefde-pubermeisje, Jolien 2.0
Leh-kùr
Ik weet het ook niet precies, maar ze hadden meel of zoiets en andere benodigdhedn gekocht bij de extra's, en er een recept voor brood bij gekregen,. Maar dat brood was gister jammerlijk mislukt. Dus wellicht heeft de febo medelijden met ze.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:37 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Soms lees ik hier dingen die voor mijn gevoel uit de lucht komt vallen.![]()
Zoals het brood.
Er komt brood in de ochtend.![]()
Echt brood? Gebakken en al? Hoezo? Waarom? Wat is er gebeurd dat ze brood krijgen?
Stond een fout in recept qua hoeveelheid gist gebruiken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, maar ze hadden meel of zoiets en andere benodigdhedn gekocht bij de extra's, en er een recept voor brood bij gekregen,. Maar dat brood was gister jammerlijk mislukt. Dus wellicht heeft de febo medelijden met ze.
De hele dag hebben ze het koud. Liggen in bed, badjassen over hun kleding, onder dekentjes en tegen de verwarming geplakt en 's avonds laat lopen ze half naakt...quote:
Dat had ik ook mee gekregen. Ze hadden het over boekweitmeel. Daar kan je geen brood mee bakken.Alleen pannenkoeken en koekjes. Het blijft plat na het bakken doordat er geen gluten in zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, maar ze hadden meel of zoiets en andere benodigdhedn gekocht bij de extra's, en er een recept voor brood bij gekregen,. Maar dat brood was gister jammerlijk mislukt. Dus wellicht heeft de febo medelijden met ze.
Er zou vanmorgen brood in de voorraad kamer liggen zei Charice gisteren tegen Elsaquote:Op donderdag 13 februari 2025 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat had ik ook mee gekregen. Ze hadden het over boekweitmeel. Daar kan je geen brood mee bakken.Alleen pannenkoeken en koekjes. Het blijft plat na het bakken doordat er geen gluten in zitten.
Misschien krijgen ze morgen straks gewoon bloem en geen gebakken brood. Al gun ik ze dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |