Nee, dat is redelijk safe denk ik, maar ik wil deze lui niet onnodig in problemen brengen met deze shit ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
nee denk dat ze gauw weg zijnen je account ook
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat is redelijk safe denk ik, maar ik wil deze lui niet onnodig in problemen brengen met deze shit ...
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Jolien had met haar ex op easytoys een adventskalender
Voor haar te hopen dat jeffje al ligt te slapenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Jolien : Gehandboeid wel, geblinddoekt niet
Die ligt met rooie oortjes te luisterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Voor haar te hopen dat jeffje al ligt te slapen
Nou zeg.... jinxed itquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben verbaasd, de stagiare is denk ik in slaap gevallen, dit werd toch altijd weggedraaid ....
En daar is de Slaapkamerquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben verbaasd, de stagiare is denk ik in slaap gevallen, dit werd toch altijd weggedraaid ....
You jinxed itquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
There you goquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Begin er vooral over ... Nu draaien ze wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
kunnen we naar de blote benen en voeten van Wicky kijkenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:07 schreef Flow3r het volgende:
Godver @:DGK_Tegengas![]()
[ afbeelding ]
Stagiaire morgen ontslagenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:06 schreef Hoempah het volgende:
Ze draaien al weg met een bh in beeld dus dit was wel knap zo lang.
Zat hier hard mee te lachen om het verhaal van Mattie en SL . Dat was dan wel weer jammerquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer voor ons, maar wel beter voor de bewoners denk ik dan maar ...
Precies dit ging voor BB dit jaar al vrij verquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je kan nog even verder, ze zijn weer terugquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar ze zijn zelf zo dom dat ze dit allemaal vertellen terwijl ze weten dat ze 24 uur bekeken wordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Precies dit ging voor BB dit jaar al vrij ver
Die heeft teveel films gezienquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft wel hele aparte verhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |