Me tooquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De jeugd is wel wat losgeslagen.
Ik ben denk ik ook oud
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je bent nooit te oud om los te gaanquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zit hier te luisteren dat ik denk, ben ik zo ouderwets of is de jeugd zo losgeslagen?
Daar loopt/lopen nu enkele guys met rode kaken rondquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien iets met een collega gehad,
Ze had toegang tot een technische ruimte
Was zo af en toe een kwartiertje weg
Is op het werk waar ze nog steeds werkt
Hij werkt er niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daar loopt/lopen nu enkele guys met rode kaken rond
Ah okquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij werkt er niet meer.
Jolien zelf ook niet meer denkt ze want ze had maandag weer moeten beginnen![]()
Hoop alleen niet dat Jeff dit meekrijgt
haha dit is wel een hele korte samenvattingquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:47 schreef Kodiak100 het volgende:
2 hokjes 1 toilet defect
Mensen komen
Keanu gedaan of hij moest kotsen
Plaatsen we ook onder de categorie sterke verhalenquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:47 schreef Kodiak100 het volgende:
2 hokjes 1 toilet defect
Mensen komen
Keanu gedaan of hij moest kotsen
nou ik denk dat je een aardig beeld hebt gegeven dan dit gesprekquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de na lezers ik heb niet alles 1 op 1 mee getypt en soms dingen weggelaten
Ja beter, ik ga dit uurfilmpjes denk ik ook niet online zetten, lijkt mij niet handig ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor de na lezers ik heb niet alles 1 op 1 mee getypt en soms dingen weggelaten
nee denk dat ze gauw weg zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja beter, ik ga dit uurfilmpjes denk ik ook niet online zetten, lijkt mij niet handig ...
Ja, ik vind Jolien ook wel top, veel slimmer en uitgekookter dan zij zich voordoet, finalist voor mij ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:56 schreef Flow3r het volgende:
Ik krijg steeds meer waardering voor jolien
wat zal Jeff nog gaan balen van haar, hij kan haar nooit aan
Oh waarom wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee denk dat ze gauw weg zijnen je account ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |