Nee, dat is redelijk safe denk ik, maar ik wil deze lui niet onnodig in problemen brengen met deze shit ...quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:57 schreef odie22 het volgende:
nee denk dat ze gauw weg zijnen je account ook
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat is redelijk safe denk ik, maar ik wil deze lui niet onnodig in problemen brengen met deze shit ...
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Jolien had met haar ex op easytoys een adventskalender
Voor haar te hopen dat jeffje al ligt te slapenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:01 schreef Flow3r het volgende:
Jolien : Gehandboeid wel, geblinddoekt niet
Die ligt met rooie oortjes te luisterenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Voor haar te hopen dat jeffje al ligt te slapen
Nou zeg.... jinxed itquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben verbaasd, de stagiare is denk ik in slaap gevallen, dit werd toch altijd weggedraaid ....
En daar is de Slaapkamerquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben verbaasd, de stagiare is denk ik in slaap gevallen, dit werd toch altijd weggedraaid ....
You jinxed itquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |