Niet echt SV materiaalquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik teken ook dit verhaal maar niet op
Germaine? De schrijfster van de brief aan Peter. Wordt gespeculeerd maar lijkt me sterkquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik las iets over een nieuw bewoner, dat is toch fake nieuws denk ik ... ?
Lijkt me sterk idd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Iets anders, ik las iets over een nieuw bewoner, dat is toch fake nieuws denk ik ... ?
Nu nog? Nee toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee, daarvoor al dacht ik, weet niet meer waar ik het zag, X Twitter maybe ?quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Germaine? De schrijfster van de brief aan Peter. Wordt gespeculeerd maar lijkt me sterk
Opmars naar Valentijn denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, daarvoor al dacht ik, weet niet meer waar ik het zag, X Twitter maybe ?
Die brief aan Peter was toch wel een dieptepunt, wat is de meerwaarde, WTF ... }:|
Of dit was hun hele Valentijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Opmars naar Valentijn denk ik
Gebeurd heel veel al jarenquote:Op donderdag 13 februari 2025 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wazig verhaal van David de S ......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |