Best wel eigenlijk!! Ik ga hem bewaren voor als ik lapo hebquote:
komt hij vrijdag wel achterquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:12 schreef odie22 het volgende:
zitten er vrienden van keanu hier op fok ? hij wil weten wat ze nu doen
Misschien wil dotteke hem nu wel aanpassen :quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk!! Ik ga hem bewaren voor als ik lapo heb
Nee joh deze is van jouquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien wil dotteke hem nu wel aanpassen
Tja lelijk is ze zeker niet, maar het karakter brrrquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze gooit haar charmes in de strijd
nou vind der niet zo knap hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja lelijk is ze zeker niet, maar het karakter brrr
Dat kan er maar één zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:18 schreef Flow3r het volgende:
Iemand is echt een naar mens volgens Elsa
Ze heeft een mooi figuur maar goed dat vind ik en smaken verschillen gelukkig, ik vind Eva ook knap dus misschien wijk ik af van het gemiddeldequote:
ja figuur ik had het over der hoofd hahaquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ze heeft een mooi figuur maar goed dat vind ik en smaken verschillen gelukkig, ik vind Eva ook knap dus misschien wijk ik af van het gemiddelde
Ja dat is minder dat geef ik toe ze kijkt vaak zo depressiefquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja figuur ik had het over der hoofd haha
20:26 uurquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen wenst elkaar een slaap lekker toe ...
Tja t’is een Alpha vrouwtjequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja lelijk is ze zeker niet, maar het karakter brrr
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:27 schreef KangaP het volgende:
[..]
Tja t’Sharice is een Alpha vrouwtje
Milena wilde winnen om een huis te kopen toch (intro filmpje), ze heeft die hoop maar laten varen en gokt op dalende rentes.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena denkt dat de rentes aan het dalen zijn
Beetje slijmen bij David en wie weetquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena wilde winnen om een huis te kopen toch (intro filmpje), ze heeft die hoop maar laten varen en gokt op dalende rentes.
Hopen wij maar ik denk dat er niets gaat gebeurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
Even wachten tot ze slapen, en dan alarm.
Dat kan ook de febo niet aan, zenuweninzinkingen en zo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopen wij maar ik denk dat er niets gaat gebeuren
het is half negen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen willen slapen en milena en David s blijven praten. Ga dan in de woonkamer of boudoir kletsen.
Oke @Puzziequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
Er gebeurt vast niets meer, ik hou het voor gezien..
Als er wel iets gebeurt dan hoop ik op een Puzzie Tagje![]()
![]()
Als mensen om 8 uur al willen slapen dan moeten ze lekker naar huis gaan. Dit is een realityshow. Ze worden betaald om tv te maken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen willen slapen en milena en David s blijven praten. Ga dan in de woonkamer of boudoir kletsen.
Krijg je als een productie je uitput. Net als lamlendige bende. Echt de schuld van de productie al die wekenquote:
Gewoon die slaapkamers op slot houden tot tien uur. Dan moeten ze wel bewegen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Krijg je als een productie je uitput. Net als lamlendige bende. Echt de schuld van de productie al die weken
sommige lagen al om 19,00 en Eva nog zeuren dat ze der uniform moest aantrekken die zegt waarom doen ze het dan altijd om deze tijd, waarop mattie geloof ik zei het is pas 19.00 uur hequote:
nou slapen nu is ook belachelijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
Ik las hier om 18.00 al dat er iemand slaap lekker riepquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sommige lagen al om 19,00 en Eva nog zeuren dat ze der uniform moest aantrekken die zegt waarom doen ze het dan altijd om deze tijd, waarop mattie geloof ik zei het is pas 19.00 uur he
Juist die hebben overdag geslapenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou slapen nu is ook belachelijk
Hij had veel strenger moeten zijn. Overdag slapen in bed? Slaapkamers op slot tot 10 uur 's avonds. Slapen op de bank? Banken weg en vervangen door houten stoelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet ze ook gewoon opdrachten geven voor eten
Voor eten doen ze bijna alles
Volgend jaar iedereen startkapitaal van 5000 euro om naar binnen te lokken. En dan optie eten voor jezelf/ groep, boetes voor fluisteren, inzetten tegen anderen bij games.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had veel strenger moeten zijn. Overdag slapen in bed? Slaapkamers op slot tot 10 uur 's avonds. Slapen op de bank? Banken weg en vervangen door houten stoelen.
erg triest hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa je slaat door weer, noemt hem creepy. Is een volwassen vrouw van 53 die zich zo gedraagt. En jane meelachen. Een vrouw met een gouden muts op die zo praat over een ander persoon. En die sharice ook doen.
wat heeft leeftijd daar mee te maken? Jordy is een volwassen vent en Elsa een volwassen vrouw.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa je slaat door weer, noemt hem creepy. Is een volwassen vrouw van 53 die zich zo gedraagt. En jane meelachen. Een vrouw met een gouden muts op die zo praat over een ander persoon. En die sharice ook doen.
En is dat slecht. Brrr misselijk mens.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:07 schreef Kinga het volgende:
Ok ik moet lachen, want Sharice heeft wel gelijk... Jordy heeft ZO naar die valentijnskaarten uitgekeken.
Heb jij Jordy ooit horen praten over het uiterlijk van Elsa? Sharice? Je mag een hekel aan hem hebben, maar dan moet je ook eerlijk zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:08 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd daar mee te maken? Jordy is een volwassen vent en Elsa een volwassen vrouw.
en jordy steekt zijn mening over elsa ook niet onder stoelen of banken, maar doet dat ook achterbaks in zijn suite sessies e.d.
en wat heeft die muts ermee te maken? Die draagt zij om de haarproducten goed in te laten trekken en door het satijn krijgt ze geen klitten in haar haar.
Klopt maar staat toch ook gek. Ze maakt jordy belachelijk op uiterlijk en gezichtsuitdrukkingen en dat hij staart. En dan vind ik die gouden muts belachelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:08 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft leeftijd daar mee te maken? Jordy is een volwassen vent en Elsa een volwassen vrouw.
en jordy steekt zijn mening over elsa ook niet onder stoelen of banken, maar doet dat ook achterbaks in zijn suite sessies e.d.
en wat heeft die muts ermee te maken? Die draagt zij om de haarproducten goed in te laten trekken en door het satijn krijgt ze geen klitten in haar haar.
zei ze nog dat de mannen al slapen.... daarna het verhaal van Jordy die in de ochtend al vroeg schreeuwt en dat niet normaal isquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa schreeuwt nu, dit is mijn room. Ze slaapt al 4 van de 6 weken in die kamer
Dat is wel waar. Maar de gesprekken van en met Keanu draaien altijd om Keanuquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Vergeet niet, het is die mensen hun wereld en het enige waar ze over kunnen praten is elkaar.
Hun leven buiten is inmiddels wel redelijk besproken
komt morgenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er al een poll van Salar ergens of van FB?
Nee hoor Kiki heeft het meestal over zichzelf, dus je hoeft niet over een ander te pratenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Vergeet niet, het is die mensen hun wereld en het enige waar ze over kunnen praten is elkaar.
Hun leven buiten is inmiddels wel redelijk besproken
Iedere opmerking over Elsa valt zo onder fatshaming en/ of racisme.zou niet eens weten hoe je haar op haar uiterlijk zou kunnen pakken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb jij Jordy ooit horen praten over het uiterlijk van Elsa? Sharice? Je mag een hekel aan hem hebben, maar dan moet je ook eerlijk zijn
insta doet hij morgen, vandaag twitterquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is er al een poll van Salar ergens of van FB?
Het hoeft niet, maar het gebeurd toch. Elk jaar zelfde liedje, met ook elk jaar weer dezelfde verontwaardigde reacties.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee hoor Kiki heeft het meestal over zichzelf, dus je hoeft niet over een ander te praten
Zo stoer is dat nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa even stoer doen en trots vertellen: I gave you four, because I don't like you
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat het al ochtend is![]()
Heeft al liggen slapen
Omdat het pas morgen op tv komt, denk ik.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
insta doet hij morgen, vandaag twitter
[ x ]
Ik bedoeld het ook zo, die vrouw spoort echt niet en dan druk ik me een stuk netter uit dan zijquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo stoer is dat niet
Sterker nog ik vind het zwakzinnig
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:18 schreef Hznootje het volgende:
Ik ben net terug, wat is er gebeurd hebben ze gezopen ofzo?
Tja verveling is vermoeiendquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:23 schreef Lrod01 het volgende:
Krijg je als je om 19:00 al je nest in duikt
Heb ik ooit eens gehad dat ik om 11 uur in me auto ben gestapt om naar mijn werk te gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, die is echt besef van tijd kwijt. Lol
Keanu maakte een grapje omdat het lijkt alsof ie dronken is. Wat dat met een valse vrucht te maken heeft weet ik niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
Valse vrucht keanu heb je stiekem amareto gedronken.hij vraagt zweer je het.
Nee, Keanu vroeg het voor de grap. Jordy vroeg nadat ie buiten gekeken had en het van 5 man bevestigd had gekregen of iemand wilde zweren dat het nog avond was....quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
Valse vrucht keanu heb je stiekem amareto gedronken.hij vraagt zweer je het.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:25 schreef Adat231 het volgende:
Had matti al zijn baterij gewisseld?
Juustquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu maakte een grapje omdat het lijkt alsof ie dronken is. Wat dat met een valse vrucht te maken heeft weet ik niet.
Jordy seinde naar David S "zweer je het" of het avond was en dat had niets met Keanu te maken en die vroeg niets met zweren
Ik ben naam.jordy vergeten er tusse te zetten. Dat die vroeg zweer je hetquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, Keanu vroeg het voor de grap. Jordy vroeg nadat ie buiten gekeken had en het van 5 man bevestigd had gekregen of iemand wilde zweren dat het nog avond was....
Doen ze ook zelf. Met een beetje creativiteit zijn er zat manieren om je te vermaken maar ze konkelen en roddelen liever in aparte groepjes de hele dag.quote:
En vrijdag "uit het huis, en in de kast"...quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien wil dotteke hem nu wel aanpassen :
"In het huis uit de kast"
Ai, heb ik ook wel eens. Nu leek het of Keanu vroeg of Jordy wilde zweren dat ie niet aan de amaretto gezeten had.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ben naam.jordy vergeten er tusse te zetten. Dat die vroeg zweer je het
Oh niets dusquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik voor het stukje met Jordy die dacht dat het al ochtend was
Jordy dacht dat het al dag was nadat ie even geslapen had, dat was allesquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jordy dacht dat het al dag was nadat ie even geslapen had, dat was alles
Niks gemist, de lichten zijn zelfs al uit op S2
Of gewoon eindelijk eens een bende comfort enz geven ipv langzaam maar zeker fysiek en mentaal uitputten ;pquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon die slaapkamers op slot houden tot tien uur. Dan moeten ze wel bewegen.
Ik krijg wat van dat gesmak van haar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:39 schreef KinKiJan het volgende:
Elsa eet dadel.... dan maar weer mute.
Eerst lag het aan de slob, dan mogen ze houthakken en vuurtje stoken en haakt de helft af (blabla zaag blabla slecht hout).quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Of gewoon eindelijk eens een bende comfort enz geven ipv langzaam maar zeker fysiek en mentaal uitputten ;p
Ik neem het de bewoners echt niet kwalijk na al die weken. Je wordt er gewoon langzaamaan een minder leuk mens van en dat is op het conto van de productie te schrijven imo.
Same. BB gaat toch weer in slaapstand. Ik dacht dat dit jaar alles andsrs zou zijn, maar tot nu toe is ALLEEN DE PRIJS anders🤣quote:
Ik denk dat we het over verschillende dingen hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerst lag het aan de slob, dan mogen ze houthakken en vuurtje stoken en haakt de helft af (blabla zaag blabla slecht hout).
Ik denk combinatie van groep en gebrek aan prijzengeld.
Zou bv voor 500 euro ook niet met een GC andermans geld jatten.
Voor 7500neuro heb ik wel voor over dat iemand in mijn eten spuugt.
Nee, nee. Gewoon vrijdag langs de achterdeur de auto in.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal toch niet stiekem het huis verlaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat nog maar een paar keer....met je badeendjes broek en goudenmutsje.....het komt vast een keer op tv.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa even stoer doen en trots vertellen: I gave you four, because I don't like you
Kreeg ook als eerste kleerkast, niet ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:10 schreef kater1 het volgende:
Nou, keek even de tv utzending en nu weer hier. Ligt iedereen in bed...Is Milena aan het smiezelen met Eva. Schrijft Keanu sorry briefje aan dezelfde Milena. Ik vind Sharice niet de boeman, ik vind al van begin af aan dat Milena iedereen om haar vingertjes windt. Ze glipt ook altijd overal doorheen. Krijgt als een van de eersten een bed omdat Niels en Jordy haar dat gunden. Zonder enige goede reden. Nu ligt Sharice niet meer lekker in de groep en is het opeens dat Sharice Milena in haar macht heeft. Die Milena is doodeng.
Dat weet ik niet meer. Wel een van de eersten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kreeg ook als eerste kleerkast, niet ?
Was het niet Fleurquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kreeg ook als eerste kleerkast, niet ?
je moet zelf de slingers ophangen keanu, maar dat zal je ook wel weer niet kunnenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Keanu hoopt dat morgen een positieve dag wordt
[ afbeelding ]
En maar beweren dat het helemaal niet van haar af komt al die praatjes waar Mattie over heeft maar ze gaat gewoon door.....quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Sharice, wat een misselijke opmerking Als Jordi de was doet, snuffelt hij eerst aan alle onderbroeken.
Wat een valse loeders zijn het.![]()
![]()
De spellen zijn juist op tv beter te zien.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:29 schreef Mjelleke het volgende:
Even een vraagje, ben geen aflevering kijker maar hoe komt Jordy daar over. Wordt er de werkelijkheid getoond over bijv. De spellen hoe ze zijn gegaan
Moet ik de uitzending kijken?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
De spellen zijn juist op tv beter te zien.
De inwoners leer je beter kennen op de livestreams.
ik kijk alles, ik vind de uitzendingen heel leuk ( meestal )quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Moet ik de uitzending kijken?
Dat doe ik namelijk nooit
Hmm ok misschien ook eens kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kijk alles, ik vind de uitzendingen heel leuk ( meestal )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh hier is ook goed te zien hoe eng mager hij isquote:
Ja viel me ook op. Erg afgevallen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:40 schreef mazaru het volgende:
Ik zag net in de tv aflevering Keanu in zijn blote bastje en in een kort broekje met de basketbal gooien. Wat is die knul mager!!! Echt gewoon eng mager
Die heeft denk ik een hele hoge stofwisseling. Hij heeft ook de hele dag door hongerquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja viel me ook op. Erg afgevallen.
Er is een hoop weggelaten in de uitzending vond ik. Aan het einde hoor je Sharice wel zeggen dat ze Jolien eruit wilquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:40 schreef mazaru het volgende:
Ik zag net in de tv aflevering Keanu in zijn blote bastje en in een kort broekje met de basketbal gooien. Wat is die knul mager!!! Echt gewoon eng mager
De tv uitzending is een hele goede aanvulling op de streams. Je ziet daar dingen die je niet op de streams ziet en vice versa.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Er is een hoop weggelaten in de uitzending vond ik. Aan het einde hoor je Sharice wel zeggen dat ze Jolien eruit wil
Echt zielig dit, blij dat ik Jolien gestemd hebquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:30 schreef Tascha071 het volgende:
Zie nog net ff Matt taco’s jatten en eten in vending room in zijn uppie
Ben vooral benieuwd of het nou echt Sharice is of is ze toch soort van 'in dienst van' Milena.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Er is een hoop weggelaten in de uitzending vond ik. Aan het einde hoor je Sharice wel zeggen dat ze Jolien eruit wil
Ja, wat mij betreft ook, maar ik vind het ook wel sneu, die goser heeft mega issues ....quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:43 schreef engine het volgende:
Tijd dat Keanu naar huis gaat met al zijn problemen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:44 schreef odie22 het volgende:
ik las net dat pootje ook nog wakker was ?
ja maar het is geen dr phil dit programmaquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft ook, maar ik vind het ook wel sneu, die goser heeft mega issues ....
Voor de spelletjes wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Moet ik de uitzending kijken?
Dat doe ik namelijk nooit
Milena liet Sharice gisteren alle kolen uit het vuur halen. Sharice kreeg iedereen over zich heen en Milena zat met een halo boven haar hoofd in een hoekje toe te kijken. Als ik me niet vergis zijn er 2 nodig voor die fluistersessies. Fijne vriendin die Milena. Dan heb je geen vijanden meer nodigquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of het nou echt Sharice is of is ze toch soort van 'in dienst van' Milena.
Breng ze niet op ideeënquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar het is geen dr phil dit programma
Ik las eerder hier in de cos dat Milena tegen Eva zegt dat Sharice haar claimt. Ik denk dat Milena zich achter Sharice heeft verschuilt, was lekker makkelijk en nu Sharice onder vuur heeft gelegen een beetje terug gaat krabbelen. Maar zou wel van Sharice af kunnen komen want die is net zo goed een slang in het spelquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of het nou echt Sharice is of is ze toch soort van 'in dienst van' Milena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |