Tja t’is een Alpha vrouwtjequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja lelijk is ze zeker niet, maar het karakter brrr
quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:27 schreef KangaP het volgende:
[..]
Tja t’Sharice is een Alpha vrouwtje
Milena wilde winnen om een huis te kopen toch (intro filmpje), ze heeft die hoop maar laten varen en gokt op dalende rentes.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena denkt dat de rentes aan het dalen zijn
Beetje slijmen bij David en wie weetquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena wilde winnen om een huis te kopen toch (intro filmpje), ze heeft die hoop maar laten varen en gokt op dalende rentes.
Hopen wij maar ik denk dat er niets gaat gebeurenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:30 schreef spapaars het volgende:
Even wachten tot ze slapen, en dan alarm.
Dat kan ook de febo niet aan, zenuweninzinkingen en zo.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopen wij maar ik denk dat er niets gaat gebeuren
het is half negen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen willen slapen en milena en David s blijven praten. Ga dan in de woonkamer of boudoir kletsen.
Oke @Puzziequote:Op woensdag 12 februari 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
Er gebeurt vast niets meer, ik hou het voor gezien..
Als er wel iets gebeurt dan hoop ik op een Puzzie Tagje![]()
![]()
Als mensen om 8 uur al willen slapen dan moeten ze lekker naar huis gaan. Dit is een realityshow. Ze worden betaald om tv te maken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen willen slapen en milena en David s blijven praten. Ga dan in de woonkamer of boudoir kletsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |