Tja verveling is vermoeiendquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:23 schreef Lrod01 het volgende:
Krijg je als je om 19:00 al je nest in duikt
Heb ik ooit eens gehad dat ik om 11 uur in me auto ben gestapt om naar mijn werk te gaan.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, die is echt besef van tijd kwijt. Lol
Keanu maakte een grapje omdat het lijkt alsof ie dronken is. Wat dat met een valse vrucht te maken heeft weet ik niet.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
Valse vrucht keanu heb je stiekem amareto gedronken.hij vraagt zweer je het.
Nee, Keanu vroeg het voor de grap. Jordy vroeg nadat ie buiten gekeken had en het van 5 man bevestigd had gekregen of iemand wilde zweren dat het nog avond was....quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:24 schreef Koos1958 het volgende:
Valse vrucht keanu heb je stiekem amareto gedronken.hij vraagt zweer je het.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:25 schreef Adat231 het volgende:
Had matti al zijn baterij gewisseld?
Juustquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Keanu maakte een grapje omdat het lijkt alsof ie dronken is. Wat dat met een valse vrucht te maken heeft weet ik niet.
Jordy seinde naar David S "zweer je het" of het avond was en dat had niets met Keanu te maken en die vroeg niets met zweren
Ik ben naam.jordy vergeten er tusse te zetten. Dat die vroeg zweer je hetquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, Keanu vroeg het voor de grap. Jordy vroeg nadat ie buiten gekeken had en het van 5 man bevestigd had gekregen of iemand wilde zweren dat het nog avond was....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |