Krijg je als een productie je uitput. Net als lamlendige bende. Echt de schuld van de productie al die wekenquote:
Gewoon die slaapkamers op slot houden tot tien uur. Dan moeten ze wel bewegen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Krijg je als een productie je uitput. Net als lamlendige bende. Echt de schuld van de productie al die weken
sommige lagen al om 19,00 en Eva nog zeuren dat ze der uniform moest aantrekken die zegt waarom doen ze het dan altijd om deze tijd, waarop mattie geloof ik zei het is pas 19.00 uur hequote:
nou slapen nu is ook belachelijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:31 schreef Koos1958 het volgende:
Mensen willen slapen en milena en David s blijven praten. Ga dan in de woonkamer of boudoir kletsen.
Ik las hier om 18.00 al dat er iemand slaap lekker riepquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
sommige lagen al om 19,00 en Eva nog zeuren dat ze der uniform moest aantrekken die zegt waarom doen ze het dan altijd om deze tijd, waarop mattie geloof ik zei het is pas 19.00 uur he
Juist die hebben overdag geslapenquote:Op woensdag 12 februari 2025 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou slapen nu is ook belachelijk
Hij had veel strenger moeten zijn. Overdag slapen in bed? Slaapkamers op slot tot 10 uur 's avonds. Slapen op de bank? Banken weg en vervangen door houten stoelen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 20:59 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet ze ook gewoon opdrachten geven voor eten
Voor eten doen ze bijna alles
Volgend jaar iedereen startkapitaal van 5000 euro om naar binnen te lokken. En dan optie eten voor jezelf/ groep, boetes voor fluisteren, inzetten tegen anderen bij games.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had veel strenger moeten zijn. Overdag slapen in bed? Slaapkamers op slot tot 10 uur 's avonds. Slapen op de bank? Banken weg en vervangen door houten stoelen.
erg triest hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa je slaat door weer, noemt hem creepy. Is een volwassen vrouw van 53 die zich zo gedraagt. En jane meelachen. Een vrouw met een gouden muts op die zo praat over een ander persoon. En die sharice ook doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |