Hmm ok misschien ook eens kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik kijk alles, ik vind de uitzendingen heel leuk ( meestal )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh hier is ook goed te zien hoe eng mager hij isquote:
Ja viel me ook op. Erg afgevallen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:40 schreef mazaru het volgende:
Ik zag net in de tv aflevering Keanu in zijn blote bastje en in een kort broekje met de basketbal gooien. Wat is die knul mager!!! Echt gewoon eng mager
Die heeft denk ik een hele hoge stofwisseling. Hij heeft ook de hele dag door hongerquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ja viel me ook op. Erg afgevallen.
Er is een hoop weggelaten in de uitzending vond ik. Aan het einde hoor je Sharice wel zeggen dat ze Jolien eruit wilquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:40 schreef mazaru het volgende:
Ik zag net in de tv aflevering Keanu in zijn blote bastje en in een kort broekje met de basketbal gooien. Wat is die knul mager!!! Echt gewoon eng mager
De tv uitzending is een hele goede aanvulling op de streams. Je ziet daar dingen die je niet op de streams ziet en vice versa.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Er is een hoop weggelaten in de uitzending vond ik. Aan het einde hoor je Sharice wel zeggen dat ze Jolien eruit wil
Echt zielig dit, blij dat ik Jolien gestemd hebquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:30 schreef Tascha071 het volgende:
Zie nog net ff Matt taco’s jatten en eten in vending room in zijn uppie
Ben vooral benieuwd of het nou echt Sharice is of is ze toch soort van 'in dienst van' Milena.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:41 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Er is een hoop weggelaten in de uitzending vond ik. Aan het einde hoor je Sharice wel zeggen dat ze Jolien eruit wil
Ja, wat mij betreft ook, maar ik vind het ook wel sneu, die goser heeft mega issues ....quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:43 schreef engine het volgende:
Tijd dat Keanu naar huis gaat met al zijn problemen.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:44 schreef odie22 het volgende:
ik las net dat pootje ook nog wakker was ?
ja maar het is geen dr phil dit programmaquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wat mij betreft ook, maar ik vind het ook wel sneu, die goser heeft mega issues ....
Voor de spelletjes wel.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:37 schreef Flory- het volgende:
[..]
Moet ik de uitzending kijken?
Dat doe ik namelijk nooit
Milena liet Sharice gisteren alle kolen uit het vuur halen. Sharice kreeg iedereen over zich heen en Milena zat met een halo boven haar hoofd in een hoekje toe te kijken. Als ik me niet vergis zijn er 2 nodig voor die fluistersessies. Fijne vriendin die Milena. Dan heb je geen vijanden meer nodigquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of het nou echt Sharice is of is ze toch soort van 'in dienst van' Milena.
Breng ze niet op ideeënquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar het is geen dr phil dit programma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |