Nee, nee. Gewoon vrijdag langs de achterdeur de auto in.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij zal toch niet stiekem het huis verlaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg dat nog maar een paar keer....met je badeendjes broek en goudenmutsje.....het komt vast een keer op tv.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa even stoer doen en trots vertellen: I gave you four, because I don't like you
Kreeg ook als eerste kleerkast, niet ?quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:10 schreef kater1 het volgende:
Nou, keek even de tv utzending en nu weer hier. Ligt iedereen in bed...Is Milena aan het smiezelen met Eva. Schrijft Keanu sorry briefje aan dezelfde Milena. Ik vind Sharice niet de boeman, ik vind al van begin af aan dat Milena iedereen om haar vingertjes windt. Ze glipt ook altijd overal doorheen. Krijgt als een van de eersten een bed omdat Niels en Jordy haar dat gunden. Zonder enige goede reden. Nu ligt Sharice niet meer lekker in de groep en is het opeens dat Sharice Milena in haar macht heeft. Die Milena is doodeng.
Dat weet ik niet meer. Wel een van de eersten.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kreeg ook als eerste kleerkast, niet ?
Was het niet Fleurquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kreeg ook als eerste kleerkast, niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |