Geen, ze gaan slapen 😴quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:24 schreef Krambo het volgende:
Sexverhalen> moorden > scams, wat zou het volgende onderwerp zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde basketball challenge Jolien - 11 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 13 februari 2025 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat die basketball challenge over is, dit waren de leukste ....![]()
Basketball challenge Jolien - 11 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Derde basketball challenge Jolien - 11 februari 2025.Die laatste is echt leuk haha, had die nog niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is toch een klein beetje een ‘nieuwe’ bewoner; het niet verliefde-pubermeisje, Jolien 2.0
Leh-kùr
Ik weet het ook niet precies, maar ze hadden meel of zoiets en andere benodigdhedn gekocht bij de extra's, en er een recept voor brood bij gekregen,. Maar dat brood was gister jammerlijk mislukt. Dus wellicht heeft de febo medelijden met ze.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:37 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Soms lees ik hier dingen die voor mijn gevoel uit de lucht komt vallen.![]()
Zoals het brood.
Er komt brood in de ochtend.![]()
Echt brood? Gebakken en al? Hoezo? Waarom? Wat is er gebeurd dat ze brood krijgen?
Stond een fout in recept qua hoeveelheid gist gebruiken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, maar ze hadden meel of zoiets en andere benodigdhedn gekocht bij de extra's, en er een recept voor brood bij gekregen,. Maar dat brood was gister jammerlijk mislukt. Dus wellicht heeft de febo medelijden met ze.
De hele dag hebben ze het koud. Liggen in bed, badjassen over hun kleding, onder dekentjes en tegen de verwarming geplakt en 's avonds laat lopen ze half naakt...quote:
Dat had ik ook mee gekregen. Ze hadden het over boekweitmeel. Daar kan je geen brood mee bakken.Alleen pannenkoeken en koekjes. Het blijft plat na het bakken doordat er geen gluten in zitten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 07:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, maar ze hadden meel of zoiets en andere benodigdhedn gekocht bij de extra's, en er een recept voor brood bij gekregen,. Maar dat brood was gister jammerlijk mislukt. Dus wellicht heeft de febo medelijden met ze.
Er zou vanmorgen brood in de voorraad kamer liggen zei Charice gisteren tegen Elsaquote:Op donderdag 13 februari 2025 07:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat had ik ook mee gekregen. Ze hadden het over boekweitmeel. Daar kan je geen brood mee bakken.Alleen pannenkoeken en koekjes. Het blijft plat na het bakken doordat er geen gluten in zitten.
Misschien krijgen ze morgen straks gewoon bloem en geen gebakken brood. Al gun ik ze dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |