Dit is wel livequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:03 schreef Luna68 het volgende:
Ik vind dat ‘volg Big Brother 24/7 op de livestreams van Videoland’ wel een lachertje
maar goed dat je geen goplay hebt danquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:03 schreef Luna68 het volgende:
Ik vind dat ‘volg Big Brother 24/7 op de livestreams van Videoland’ wel een lachertje
Ja denk dat ze beter milena de eerste week hadden kunnen laten gaan ipv Fleurrrrrquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:03 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja kan ook, al denk ik nog steeds dat ze op zichzelf zo niet is.
Milena is de echte bitch
Of dat betekent dat Sharice leuker was voordat ze aan Milena vast zat gekleefdquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
Vandaag waren
[..]
Jeff en Niels live en een kijker vroeg wat ze van Sharif vonden en beiden zeiden ze: we vonden Sharice leuker toen ze nog Nele was. Blijkbaar was dat toneelstukje van haar dus beter dan haar eigen persoonlijkheid
I know, erg jammerquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Vandaag waren Jeff en Niels live en een kijker vroeg wat ze van sharice vonden en beiden zeiden ze: we vonden Sharice leuker toen ze nog Nele was. Blijkbaar was dat toneelstukje van haar dus beter dan haar eigen persoonlijkheid
Live naar slapende mansen kijken terwijl er nog vier wakker zijnquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dit is wel liveAlles beter dan die podcast
Ja dat kan ook. Maar met andere woorden is het dus een b*tch nuquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat betekent dat Sharice leuker was voordat ze aan Milena vast zat gekleefd
Nee maar die is wel gratis, al heb je dan wel reclame en meer SL’squote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar goed dat je geen goplay hebt dan
Ja dat zeg al de hele tijd. Milena heeft blijkbaar een soort magnetische persoonlijkheid. En ze glibbert overal doorheen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat betekent dat Sharice leuker was voordat ze aan Milena vast zat gekleefd
Ik vind Milena een stuk erger dan Sharicequote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Maar met andere woorden is het dus een b*tch nu
Schrik me de pleuris van die reclame daar telkens, dan toch liever Videolandquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee maar die is wel gratis, al heb je dan wel reclame en meer SL’s
Heel jammer. Ze leek mij ook best leuk maar de laatste dagen is het echt een heks! Had haar zo echt niet verwachtquote:
Durf het woord script niet te noemen, maar had zomaar gekundquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:10 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Heel jammer. Ze leek mij ook best leuk maar de laatste dagen is het echt een heks! Had haar zo echt niet verwacht
Haha ja inderdaad!quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:11 schreef Flory- het volgende:
[..]
Durf het woord script niet te noemen, maar had zomaar gekund
Sharice zei vanavond, wie er morgen wakker is moet meteen naar de voorraadkamer, want er komt broodquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:05 schreef Flory- het volgende:
Ow trouwens hebben ze vanavond nog vervangend brood gekregen?
Hebben ze zelf al een poging ondernomen met hun gekochte producten eerder?quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sharice zei vanavond, wie er morgen wakker is moet meteen naar de voorraadkamer, want er komt brood
Ze krijgt het zelfs voor elkaar dat Kiki vanavond een excuusbriefje voor haar schrijft terwijl hij gelijk hadquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Milena een stuk erger dan Sharice
Bovendien had ik er echt dik respect voor hoe ze gisteren tegenover dat tribunaal stond. Ze stond echt haar mannetje. Ik zou het haar niet na kunnen doen
Ah tochquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sharice zei vanavond, wie er morgen wakker is moet meteen naar de voorraadkamer, want er komt brood
Ja, maar ze hadden er teveel gist in gedaan, dus mislukt. Of het recept nu verkeerd was of niet goed gelezen, dat is me niet duidelijkquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze zelf al een poging ondernomen met hun gekochte producten eerder?
Ja dat was geen succes, oftewel niet eetbaarquote:Op woensdag 12 februari 2025 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze zelf al een poging ondernomen met hun gekochte producten eerder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |