mooie bank voor vrijdagquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar is de duivelsuitdrijver al
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heeft totaal geen invloed op Axel en Axel laat zich lekker meeslepen in dat andere clubje. Gaat ook Axel uiteindelijk de kop kosten
dus hij is liever bij die andere dan bij Jane?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]![]()
![]()
Is niet zo. Axel speelt dubbelspion door wat vaker bij dat andere groepje te gaan zitten.
Nee liever bij Janequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus hij is liever bij die andere dan bij Jane?
Dan gaat Kikiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Axel denkt verkeerd dat jordy eruit zou gaan als hij tegen mattie en keanu komt
maar gaat wel met die club mee met stemmen, de club die buiten niet echt popu isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]![]()
![]()
Is niet zo. Axel speelt dubbelspion door wat vaker bij dat andere groepje te gaan zitten.
aha ok, ja ik raak het ook soms kwijt hoor het gekonkelquote:
Zoals Jane vanmiddag zeiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar gaat wel met die club mee met stemmen, de club die buiten niet echt popu is
Bij Elsa is het thema van elke outfit een grapje geloof ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
voor de fan , graag gedaan
Of hij wel of niet goed denkt het maakt nu al niet meer uit: ze gaan allemaal op die twee , het is te laat om dat te kunnen veranderen . in die zin heeft hij wel een punt om het maar te laten gebeuren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Axel denkt verkeerd dat jordy eruit zou gaan als hij tegen mattie en keanu komt
Die heeft geen smaakquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Elsa is het thema van elke outfit een grapje geloof ik.
ik heb nooit problemen met ze hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef odie22 het volgende:
nou ik hoor geen goeie dingen van temu
Nee hij en Jane zijn 1 in principe.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus hij is liever bij die andere dan bij Jane?
ok ja vond het al raar tegenover Jane anders hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee hij en Jane zijn 1 in principe.
Hij gaat expres wat vaker bij groep Charice en consorten zitten om dingen op te vangen.
Hij is groep Jane/wicky/ elsa.
Jordy wilde als 1e , als het nu om geld verdelen zou gaan dan wil hij alles pakken om een bom te droppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy gaat als 1e en elsa gelijk weer van je bent al vaker 1e geweest he. Dus nu jane als 1e.
wordt dan een finke ervenisquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy wilde als 1e , als het nu om geld verdelen zou gaan dan wil hij alles pakken om een bom te droppen.
Zeker omdat hij weet dat er heel veel hem op de bank gaan zetten
BB zei duidelijk dat de volgorde niet uitmaakt, dus geen voordeel voor de 1ste of laatstequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy wilde als 1e , als het nu om geld verdelen zou gaan dan wil hij alles pakken om een bom te droppen.
Beetje jammer dat hij net weer in manisch moment zit. Kan hij helemaal niet meer helder nadenken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
kutgeluidquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:35 schreef Joyce-43 het volgende:
houd is op met dat ding Eva je loopt er de hele dag al mee
afgesproken geloof ik met Janequote:
Nee op Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:36 schreef Kissingbird het volgende:
Eva tegen Axel : waar gaan zij op stemmen?
Axel : veel op jou (eva)
ja en Eva gilde, OH gaat HIJ ons nu zelf naar binnen roepen, heel verontwaardig weer over dat BB Jordy riepquote:
Denk je ? Ik hoop het welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop zo dat Sharice op de bank komt, liefst naar Jordi, dan is ze weg
Ja, onderdeel van het plan. Maar iets subtieler zou geen kwaad kunnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:39 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij speelt mensen tegen elkaar op nu
Nou, ik heb ook genoeg van het dubbelspel van Jane en Axel...quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Denk je ? Ik hoop het wel![]()
Dat continue gestook en die leugens zijn niet leuk meer
oh pfff ben moe,,, komt niet allemaal binnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, onderdeel van het plan. Maar iets subtieler zou geen kwaad kunnen
Ja kan me niet voorstellen dat kijkers die fluistertrut er in houden. Of je Jordy nu leuk vindt of niet, hij houdt de gemoederen welbezig en zal er naast Sharice niet uitgaanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Denk je ? Ik hoop het wel![]()
Dat continue gestook en die leugens zijn niet leuk meer
Het is vandaag ook wel over de top allemaalquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:40 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook genoeg van het dubbelspel van Jane en Axel...
Het is ook allemaal gewoon verwarrend, we zullen wel zien hoe het uitpaktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
oh pfff ben moe,,, komt niet allemaal binnen
Ik ben het met je eens hoor, het is too much met Milena en Sharice samen. Ook niet eerlijk meer hoe het gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja kan me niet voorstellen dat kijkers die fluistertrut er in houden. Of je Jordy nu leuk vindt of niet, hij houdt de gemoederen welbezig en zal er naast Sharice niet uitgaan
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:48 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: het is geel en zwart en groeit in de grond. Een zonnebloem. (lacht hysterisch)
jane: oke ik ga
Het is ook wel een kneus eersteklasquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:49 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is steeds minder met het spel bezig.. hij vind alles heerlijk en leuk zegt ie.
Hij is de controle kwijt en gaat nog meer de clown uithangen
Ik vind Jordy zo kansloos. Hij is altijd zo lacherig als het maar niet om hem gaat, ohoooo als er een kleine kans is dat hij mogelijk genomineerd wordt, is het huis te klein.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy : ohh hooop dat ik nog lang mag blijven, heerlijk dit.. dit spel fantastisch
streamwissel jane en wicky over sharice
Hij weet al.dat hij genomineerd is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind Jordy zo kansloos. Hij is altijd zo lacherig als het maar niet om hem gaat, ohoooo als er een kleine kans is dat hij mogelijk genomineerd wordt, is het huis te klein.
He's losing it, maar dat is ook echt zoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind Jordy zo kansloos. Hij is altijd zo lacherig als het maar niet om hem gaat, ohoooo als er een kleine kans is dat hij mogelijk genomineerd wordt, is het huis te klein.
Nee over wat er in de DR is gezegdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
zc omdat ze het over de volgorde hebben?
Oh?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij weet al.dat hij genomineerd is.
Dan mag jij als volgendequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:54 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou wil ik ook weten wat er in DR gaande is!
Ja heeft al veel gehoord in het huis en vaak zijn naam horen noemen. En jane heeft het tegen hem verteld.quote:
Ze hadden het er over of het snel ging in de DR. En dat veel mensen het snel hadden kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
Over de medailles.. ze kopen in de DR nu extra medailles ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
Wie wat waar doorzettingsvermogen?
Heeft BB dat gezegd.?
Tuurlijk ik geloof hem gelijk. Een uur geleden wou die de pot nog leegtrekkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:49 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is steeds minder met het spel bezig.. hij vind alles heerlijk en leuk zegt ie.
Hij is de controle kwijt en gaat nog meer de clown uithangen
Ja met het fietsen vanmorgen toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
Wie wat waar doorzettingsvermogen?
Heeft BB dat gezegd.?
Het is vandaag wel heel erg hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Kinga het volgende:
KUT GEFLUISTER, MIJN LAPTOP VOLUME GAAT NIET HARDER HALLO.
Peter is de enige die zwijgt als het grafquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Zo te lezen heb ik heel wat onderling gepraat geroddel geouwehoer gemist, zijn er nog bewoners die we wel kunnen supporten of is het momenteel allemaal afschrijven en de deur uit? Is Peter nog betrouwbaar?
Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:00 schreef Kinga het volgende:
Los van het gefluister, ik volg dit gesprek niet, waár hebben ze het over joh
Peter houd wijselijk zijn snavelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Zo te lezen heb ik heel wat onderling gepraat geroddel geouwehoer gemist, zijn er nog bewoners die we wel kunnen supporten of is het momenteel allemaal afschrijven en de deur uit? Is Peter nog betrouwbaar?
Maakt het wel beter om te kijken dan al die nominatieshit van de hele dag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:00 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy wil aandacht, positief of negatief maakt niet uit
Ik durf geen oortjes in te doen voor het geval de stream wisselt naar een zingende jordy of een KOUSEBAND-blerende Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Kinga het volgende:
Ik zou als ik jou was idd Peter supporten. Ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
De winnaar van dit jaarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:00 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Peter houd wijselijk zijn snavel
een volume booster extensie installeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Kinga het volgende:
Zij niet alleenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef ledn81 het volgende:
het wordt een rekensom van jewelste.. zegt Wicky.. dan gaat het vast idd om gouden, zilveren en bronzen medailles en hoeveel je stem waard is of hoeveel stemmen je mag uitbrengen.
Wel een goeie zet, want ze zijn allemaal in de war
Als lid van #TeamPapegaai raad ik het toch af, vraag me af of dat ding nog wel leeftquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was idd Peter supporten. Ga ik ook doen.
vanmiddag zat Wicky zijn nagels te knippen naast een fluisterende Jane en Axelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik durf geen oortjes in te doen voor het geval de stream wisselt naar een zingende jordy of een KOUSEBAND-blerende Elsa
Ik heb net mijn lidmaatschap verlengdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als lid van #TeamPapegaai raad ik het toch af, vraag me af of dat ding nog wel leeft
Spannend!!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vanmiddag zat Wicky zijn nagels te knippen naast een fluisterende Jane en Axel
Ik kon beter horen welke vinger hij zijn nagel knipte dan wat de andere 2 fluisterden
Pootje wil weten waar.mattie het moeilijk mee heeft. Mattie laat niet veel los. Wil er niet met te veel mensen over praten. Pootje zegt dat hij echt niet doorzegt. Maar helaas.. mattie laat nog niks los.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:06 schreef Ireth het volgende:
Pootje in gespek met Mattheus...
Ik wacht wel tot de uitzending, daar is ondertiteling
Zeker door Sharice gestuurd om uit te vinden wat er gezegd isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Pootje wil weten waar.mattie het moeilijk mee heeft. Mattie laat niet veel los. Wil er niet met te veel mensen over praten. Pootje zegt dat hij echt niet doorzegt. Maar helaas.. mattie laat nog niks los.
Nee , het is dit jaar wel heel ergquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef ledn81 het volgende:
en weer twinstreams![]()
Dat is echt niet te harden dit seizoen.
Nee denk het niet. Hij heeft mattie graag en wil niet dat hij zich slecht voelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zeker door Sharice gestuurd om uit te vinden wat er gezegd is
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft mattie graag en wil niet dat hij zich slecht voelt.
Maar hij is wel heel dik met Sharice dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft mattie graag en wil niet dat hij zich slecht voelt.
Axel had geen medailles.. en heeft er dus net 2 gekocht. En vanmiddag ook iets vergelijkbaars in de kluisquote:
Hebben de stagiaires wat te doen, ondertitelen voor de uitzendingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:13 schreef riri het volgende:
Die stokers, dat Axel, Jane, Wicky Sharice clubje moet je die ogen zien, helemaal para en maar fluisteren, waarom laat BB dat toe?
Dat is een goeie! Zou ook nog kunnen iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben ze die medailles gewoon gewonnen met dat basketballen?
Ik ook, ze zijn er zo van overtuigd, dat het geweldig is, als het niet luktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Stom ze gaan ervan uit dat jordy weggaat vrijdag. Lach me echt rot als het plan mislukt om jordy kwijt te raken.
En daar gaan de kijkers Jordy bij helpen!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Stom ze gaan ervan uit dat jordy weggaat vrijdag. Lach me echt rot als het plan mislukt om jordy kwijt te raken.
Maar het is ook niet waarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:17 schreef ledn81 het volgende:
Ze blijven maar meuten over dat Mattie drie gamechangers heeft![]()
Wat boeit het
ik welquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:17 schreef riri het volgende:
[..]
En daar gaan de kijkers Jordy bij helpen!
Dat is inderdaad enkel Axel. De rest hoort daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:17 schreef BigBreg83 het volgende:
Sinds wanneer mogen er trouwens mensen in de suite die er niet slapen??
Nou hij is er niet echt goed aan toequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jorsy is vrolijk en volgens axel en jane verlies hij zichzelf en is hij niet goed
Ik zat al aan mijn geluid te klooien, ik dacht dat het aan mijn kant lag. Schrik ik me zo weer de pest natuurlijk als dat alarm afgaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:17 schreef Kinga het volgende:
Ok I'm out. Die streams zijn niet te volgen zo.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:17 schreef riri het volgende:
[..]
En daar gaan de kijkers Jordy bij helpen!
De hele toko komt langs in de suite..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:18 schreef Ireth het volgende:
Nu heb ik niet veel gezien de afgelopen 48 uur... maar Axel mag toch niet in de suite?
Axel en Jane zijn helemaal para, ze schamen zich niet eens hoe ze op de beelden te zien zullen zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
Jorsy is vrolijk en volgens axel en jane verlies hij zichzelf en is hij niet goed
Hertje in de koplampenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef zodeju het volgende:
Ik vind Axel op het ogenblik heel erg angstig in de rond kijken....Kan zijn dat hij overacteerd maar kijkt verschrikt in het rond mond half open en erg zenuwachtig....
Bb verslapt met de regelsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De hele toko komt langs in de suite..
Nee is van zijn eigen gelijk overtuigdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:20 schreef Puzzie het volgende:
Axel ziet het ook niet helemaal helder vandaag..
Nee al weer, lekker smoezenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de Jus
Axel en Jane zaten vanmiddag ook al in de suite, zitten er zo te zien nu nog.
Ja eerst mocht dat toch niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De hele toko komt langs in de suite..
Herkenbaar, had eerst altijd die volume booster extentie op m'n browser, tot ik vorig jaar geconcentreerd een fluistergesprek aan het volgen was en Karen uit het niks die kamer in kwam tetteren. Hallo doof en uninstall!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:12 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 leert het ook nooit.. schroef net het volume op bij een fluisterstream en krijgt een zendercheck
Axel heeft er een paar maar was gister laatstequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef ledn81 het volgende:
goud 3 stemmen
zilver 2 stemmen
brons 1 stem
Omdat er geen duidelijkheid was gegeven. Dan draaien die hoofdjes overurenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:21 schreef spapaars het volgende:
Vandaag wel heel veel nominatie geklets, bijna té toevallig.
gister niets, hij heeft in de kluis iets gekocht en net 2 ook vermoedleijkquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel heeft er een paar maar was gister laatste
Als er elke keer een kaart was gegeven voor fluisteren hadden ze een klaverjasmarathon kunnen organiseren in die toko...quote:
Hij kon ze kopenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel heeft er een paar maar was gister laatste
Nu hebben we Pootjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Herkenbaar, had eerst altijd die volume booster extentie op m'n browser, tot ik vorig jaar geconcentreerd een fluistergesprek aan het volgen was en Karen uit het niks die kamer in kwam tetteren. Hallo doof en uninstall!
Ja dat is wel een tegenvallerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die zit helemaal in de kont van Charice
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik durf geen oortjes in te doen voor het geval de stream wisselt naar een zingende jordy of een KOUSEBAND-blerende Elsa
Jane moet zich niet zo gaan verliezen in het spel en Axel ook niet. Dat gaat hun stemmen kosten.quote:
Hear hear! Ze hebben overal lak aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:27 schreef Lrod01 het volgende:
Deel nou eens sancties uit. Ze luisteren duidelijk niet.
Allebei koffer pakken en oprotten!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
die 2 zitten in de kleedkamer en MIlena heeft geen mic om volgens mijn, lekker secret smoezen daar en ze blijft maar vragen hoor Sharice alleen maar mag niets zeggen 3 a 4 keer achter elkaar BB geeft ook al zender check net
Tijd voor klapjes van BBquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
die 2 zitten in de kleedkamer en MIlena heeft geen mic om volgens mijn, lekker secret smoezen daar en ze blijft maar vragen hoor Sharice alleen maar mag niets zeggen 3 a 4 keer achter elkaar BB geeft ook al zender check net
Ik zag het en dacht waarom verkleden in het zelfde hokje. Nog ff en dan samen op 1 toilet of Douchequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Sharice : "Ik mag het niet zeggen... want anders ben ik het zelf kwijt..."
Die 2 meiden zitten in het kleedhok samen proberen te seinen.. in de hoop dat er geen camera op staat
Er kunnen gewoon camera's filmen daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
waarom is er geen regel dat maar éen persoon achter dat scherm mag
lijkt me een hele goeie regel!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Omdat regels toch aan de laars gelapt worden. Maar inderdaad, zweep erover.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
ja dat is wel fijn dan dan weten we wat Pootje zegt en wat ze smoezenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:30 schreef Ireth het volgende:
Ik ga een zak chips open trekken en lekker de uitzending zo kijken. Met ondertiteling!
Heel irritant jaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:37 schreef Droopie het volgende:
Eva is wel bloedirritant hoor.
Ze lijkt de zus van Jordy.
Overal zgn verstand van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Lekker overslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |