mooie bank voor vrijdagquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:21 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
daar is de duivelsuitdrijver al
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane heeft totaal geen invloed op Axel en Axel laat zich lekker meeslepen in dat andere clubje. Gaat ook Axel uiteindelijk de kop kosten
dus hij is liever bij die andere dan bij Jane?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]![]()
![]()
Is niet zo. Axel speelt dubbelspion door wat vaker bij dat andere groepje te gaan zitten.
Nee liever bij Janequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus hij is liever bij die andere dan bij Jane?
Dan gaat Kikiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Axel denkt verkeerd dat jordy eruit zou gaan als hij tegen mattie en keanu komt
maar gaat wel met die club mee met stemmen, de club die buiten niet echt popu isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]![]()
![]()
Is niet zo. Axel speelt dubbelspion door wat vaker bij dat andere groepje te gaan zitten.
aha ok, ja ik raak het ook soms kwijt hoor het gekonkelquote:
Zoals Jane vanmiddag zeiquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar gaat wel met die club mee met stemmen, de club die buiten niet echt popu is
Bij Elsa is het thema van elke outfit een grapje geloof ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
voor de fan , graag gedaan
Of hij wel of niet goed denkt het maakt nu al niet meer uit: ze gaan allemaal op die twee , het is te laat om dat te kunnen veranderen . in die zin heeft hij wel een punt om het maar te laten gebeuren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Axel denkt verkeerd dat jordy eruit zou gaan als hij tegen mattie en keanu komt
Die heeft geen smaakquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Elsa is het thema van elke outfit een grapje geloof ik.
ik heb nooit problemen met ze hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef odie22 het volgende:
nou ik hoor geen goeie dingen van temu
Nee hij en Jane zijn 1 in principe.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus hij is liever bij die andere dan bij Jane?
ok ja vond het al raar tegenover Jane anders hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee hij en Jane zijn 1 in principe.
Hij gaat expres wat vaker bij groep Charice en consorten zitten om dingen op te vangen.
Hij is groep Jane/wicky/ elsa.
Jordy wilde als 1e , als het nu om geld verdelen zou gaan dan wil hij alles pakken om een bom te droppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy gaat als 1e en elsa gelijk weer van je bent al vaker 1e geweest he. Dus nu jane als 1e.
wordt dan een finke ervenisquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy wilde als 1e , als het nu om geld verdelen zou gaan dan wil hij alles pakken om een bom te droppen.
Zeker omdat hij weet dat er heel veel hem op de bank gaan zetten
BB zei duidelijk dat de volgorde niet uitmaakt, dus geen voordeel voor de 1ste of laatstequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy wilde als 1e , als het nu om geld verdelen zou gaan dan wil hij alles pakken om een bom te droppen.
Zeker omdat hij weet dat er heel veel hem op de bank gaan zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |