Die heeft geen smaakquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Bij Elsa is het thema van elke outfit een grapje geloof ik.
ik heb nooit problemen met ze hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef odie22 het volgende:
nou ik hoor geen goeie dingen van temu
Nee hij en Jane zijn 1 in principe.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dus hij is liever bij die andere dan bij Jane?
ok ja vond het al raar tegenover Jane anders hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:30 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee hij en Jane zijn 1 in principe.
Hij gaat expres wat vaker bij groep Charice en consorten zitten om dingen op te vangen.
Hij is groep Jane/wicky/ elsa.
Jordy wilde als 1e , als het nu om geld verdelen zou gaan dan wil hij alles pakken om een bom te droppen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy gaat als 1e en elsa gelijk weer van je bent al vaker 1e geweest he. Dus nu jane als 1e.
wordt dan een finke ervenisquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy wilde als 1e , als het nu om geld verdelen zou gaan dan wil hij alles pakken om een bom te droppen.
Zeker omdat hij weet dat er heel veel hem op de bank gaan zetten
BB zei duidelijk dat de volgorde niet uitmaakt, dus geen voordeel voor de 1ste of laatstequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Jordy wilde als 1e , als het nu om geld verdelen zou gaan dan wil hij alles pakken om een bom te droppen.
Zeker omdat hij weet dat er heel veel hem op de bank gaan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |