Dat lijkt mij ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:33 schreef Koos1958 het volgende:
Eva kwam gewoon binnen om af te luisteren.
is ook gewoon een vooruitgeschoven spion voor charise en milenaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die voelt niet aan dat ze stoort
quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:35 schreef spapaars het volgende:
Nou ja, als ze jarig is, mag dat best wel een beetje aandacht krijgen binnen het huis.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk over naar een leuke stream![]()
Wanneer is ze jarig?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:35 schreef spapaars het volgende:
Nou ja, als ze jarig is, mag dat best wel een beetje aandacht krijgen binnen het huis.
Onze vrolijke vriendinquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze mag het ook bij mij vierenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee hoor
Mag ze gewoon thuis vieren
als ik naar een stil leven wil kijken ga ik wel naar het museumquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef Puzzie het volgende:
Zitten we weer met Sharice![]()
[ afbeelding ]
die vuurtafel challenge is misluktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:37 schreef OmaJacky het volgende:
Charice nu in beeld in haar 1tje in boudoir.
Kijkt best bozig.
Wat is er aan de hand? Lukt het stoken niet goed genoeg ?
Sharice is chagrijnig/verdrietig/teleurgesteld. Maar wellicht is ze ook heel vrolijk. Eioenlijk weten we het niet, want haar gezicht zit zoals het eigenlijk altijd zitquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:36 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
En weer terug.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jordy, Mattie Jane maar weg stream
De wattusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:39 schreef Droopie het volgende:
D'r mana is weer opgeladen.
Klaar om haar tegenspelers met haar toxic game te vergiftigen.
Jordy geeft heel vaak aan dat hij roddeltquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
Tot zover Jordy die niet snitcht en roddelt
A die komt er gewoon voor uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:40 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Jordy geeft heel vaak aan dat hij roddelt
Klopt, dat krijgt alleen niet iedereen altijd meequote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:40 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Jordy geeft heel vaak aan dat hij roddelt
Hij heeft dat ook nooit gezegdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:42 schreef greysbones het volgende:
Mattie
Ik zweer dat ik dat niet heb gezegd
Tegen Jane
Over het milena /jane verhaal
Ik weet hetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft dat ook nooit gezegd
Dat zie ik Jordy wel winnenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:44 schreef Hznootje het volgende:
Dus Sharice komt ook op de bank naast Jordy
ze heeft milena min of meer ingepiktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:44 schreef KinKiJan het volgende:
Wist dat Mattheus Sharice niet zo mocht, maar zo erg ?
En er zullen er wel meer zijn dan die 2.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:44 schreef Hznootje het volgende:
Dus Sharice komt ook op de bank naast Jordy
Nee niksquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:45 schreef odie22 het volgende:
waarom zijn ze niet aan het eten , is er iets aan de hand ?
Ze moeten eerst hun script afmaken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:45 schreef odie22 het volgende:
waarom zijn ze niet aan het eten , is er iets aan de hand ?
ik heb 2 streams aan staan op videoland, en op goplay en nog 1 ergens , fomoquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:46 schreef Droopie het volgende:
Twinstream
Mocht je je afvragen of je wat mist op het andere kanaal
Altijd om deze tijd, warme hap bij de febo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:46 schreef Droopie het volgende:
Twinstream
Mocht je je afvragen of je wat mist op het andere kanaal
Sharice heeft vaker dingen gezegd die niet kloppenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:47 schreef Sestra666 het volgende:
Wie liegt er nu Milena of Chariche of allebei
Sws beide, waar gaat het over?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:47 schreef Sestra666 het volgende:
Wie liegt er nu Milena of Chariche of allebei
Aantal gamechangers bv.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sharice heeft vaker dingen gezegd die niet kloppen
bij mijn weten niet. Jane is de vriendin van de vriendin van Mattie, en ze hebben beloofd niet op elkaar te stemmenquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:48 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Axel en Wicky hebben dat gehoord , dat Charice gezegd heeft dat Mattie gezegd heeft dat hij eerder Jane zou nomineren dan dat hij Milena nomineert.
Dat heeft hij ook gezegd in het begin dat Jane er was en Milena zo moest janken om Jane.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:48 schreef OmaJacky het volgende:
Dus Axel en Wicky hebben dat gehoord , dat Charice gezegd heeft dat Mattie gezegd heeft dat hij eerder Jane zou nomineren dan dat hij Milena nomineert.
Ik kan me het niet voorstellen. Zijn vriendin( als ze dat nog is ) is een goede vriendin van Jane.quote:
Dat is die vriendin die alles heeft verwijderd over hem en haar op sm?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bij mijn weten niet. Jane is de vriendin van de vriendin van Mattie, en ze hebben beloofd niet op elkaar te stemmen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die vriendin die alles heeft verwijderd over hem en haar op sm?
Maar haar binnenkomst was wel turbulent en mocht iemand het vragen had ie dit best makkelijk kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik kan me het niet voorstellen. Zijn vriendin( als ze dat nog is ) is een goede vriendin van Jane.
Jane zei net nog je mag niet liegen van Deb.
t klopt ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die vriendin die alles heeft verwijderd over hem en haar op sm?
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:52 schreef odie22 het volgende:
ik ben ook nog nooit bij loetje geweest
Ik wel, die jus was echt te ranzig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:52 schreef odie22 het volgende:
Mis je niks aanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:52 schreef odie22 het volgende:
Jeff naar de mond praten misschien?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Mij staat ne er wel iets van bij hoor dat mattie ja heeft gezegd om jane er uit te stemmen.
Ik weet alleen niet meer wanneer en met wie dat dat was.
Ja balenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komen helaas weer anderen binnen, moeten we weer wachten
Ja zou kunnen. Volgens mij zat het wel in een aflevering.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jeff naar de mond praten misschien?
KiKi is gewoon gezellig over leuke dingen aan het babbelen.quote:
quote:
Met elke pauze bij de febo heb je twin streams!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]![]()
* Joyce-43 too
wat is het dit jaar met Twin Streams mijn god wel heel erg hoor dit jaar
oh welke, en fijne avondquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:00 schreef Rhosyn het volgende:
Okee dat domme gelul over wie wat heeft gezegd en of dat waar is interesseert mij geen bal.
Ik ga een film kijken.
nou het is drama en hebben ze zoveel pauze dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met elke pauze bij de febo heb je twin streams!
een soort Alicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
Jane
Jij zit hier zonder plan
Jij gaat het niet redden zonder plan mattie
Ik gok maarzo dat matt heel ver kan komen
Ook al zetten ze hem erop
jane, Mattie, Axel, Jolien en Jordy moeten gaan bondenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:02 schreef greysbones het volgende:
Jane
Jij zit hier zonder plan
Jij gaat het niet redden zonder plan mattie
Ik gok maarzo dat matt heel ver kan komen
Ook al zetten ze hem erop
Dit is diner, dus de langste.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het is drama en hebben ze zoveel pauze dan?
2 Jordy's?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
jane, Mattie, Axel, Jordi, Jolien en Jordy moeten gaan bonden
wat betekenen die medailles precies dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
Eva: gaat hij niet inzetten
1 op jordy en 2 op jane
Sharice ik zet hem ook op jane
En zilver op Mathhie
en brons op jordy
Ineens heel veel tactische besprekingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:06 schreef odie22 het volgende:
er is wat aan de hand he ? wat is er aan de hand
Me2quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:07 schreef odie22 het volgende:
ik ga zeker op sharice, met al mijn accounts
moet over ruim een uur weg, vergadering, maar wil niets missenquote:
Geen idee.. hoor het nu net ook..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat betekenen die medailles precies dan?
Aah ze hebben stem verdubbelaarsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. hoor het nu net ook..
Eva zegt: zilver is 2 stemmen..
gaat over de medailles die ze hebben verdiend geloof ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah ze hebben stem verdubbelaars
En kunnen extra stemmen zetten
ken het, meld je ziek, nu nog vergadering?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
moet over ruim een uur weg, vergadering, maar wil niets missen
Ja ik dachtquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gaat over de medailles die ze hebben verdiend geloof ik.
Nee dat gaat over de GCquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gaat over de medailles die ze hebben verdiend geloof ik.
edit : hadden het net ook nog over die extra dingen
ok dus ik stem op eva en ik hem goud krijgt ze 3 stemmenquote:
Dit is wat Axel daarstraks al zei in de suite tegen Jane en Wicky.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee.. hoor het nu net ook..
Eva zegt: zilver is 2 stemmen..
Ohquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is wat die 2 buiten zeggen..
Ik denk wat ze vandaag hebben gekocht in de kluisquote:
ja die medailles zijn dus stem verdubbelaarsquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik dacht
Game changers
Maar dus stem verdubbelaars
ja ik weet het ook niet..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:10 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dit is wat Axel daarstraks al zei in de suite tegen Jane en Wicky.
Hij dacht dat daar die medailles voor zouden kunnen zijn.
Hoe Charice en Eva dat nu ook denken weet ik niet.
Maar medailles zijn wat anders dan wat ze in de kluis hebben gekocht tochquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die medailles zijn dus stem verdubbelaars
goud telt voor 3 stemmen
zilver 2x
brons 1x
geen idee of dit is wat ze hebben kunnen kopen of dat het over de gewonnen medailles gaat die ze gewonnen hebben..
yupquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ken het, meld je ziek, nu nog vergadering?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]denk ik niet.
Volgens mij denken dat er een aantal daar.
ja die lullen wel meer hoorde ik afgelopen half uurquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
dat is wat die 2 buiten zeggen..
Dat is ook nog niet duidelijk wat ze daar hebben gekocht.. of dat medailles waren of gewone GC..quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar medailles zijn wat anders dan wat ze in de kluis hebben gekocht toch
ik had bedacht eigenlijk dat Goud misschien vrijstelling zou wezenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar medailles zijn wat anders dan wat ze in de kluis hebben gekocht toch
Dus is het niet een zekerheid maar een vermoeden van zowel de bewoners als de cossers.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Omdat Ax dat vanmiddag idd zei en dacht
Hahha zegt MW de vrolijkheid zelve.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
Mattie is zo chagrijnig
Zegt sharice
Het feestnummer Sharice zegt datquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:17 schreef greysbones het volgende:
Mattie is zo chagrijnig
Zegt sharice
wat een rot kopquote:
Is de spanningquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:19 schreef engine het volgende:
Jordy is weer volledig aan het doorslaan.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:20 schreef greysbones het volgende:
Aaah sharice is beus
Want milena mag wel goed zijn met anderen
Maar zij niet
Ik ook hij kan dit wel even lol makenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:20 schreef OmaJacky het volgende:
En toch moet ik weer lachen om die Jordy.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
Milena heeft dus haar hele gesprek al doorgeluld aan sharice ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |