Dat is die vriendin die alles heeft verwijderd over hem en haar op sm?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
bij mijn weten niet. Jane is de vriendin van de vriendin van Mattie, en ze hebben beloofd niet op elkaar te stemmen
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die vriendin die alles heeft verwijderd over hem en haar op sm?
Maar haar binnenkomst was wel turbulent en mocht iemand het vragen had ie dit best makkelijk kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik kan me het niet voorstellen. Zijn vriendin( als ze dat nog is ) is een goede vriendin van Jane.
Jane zei net nog je mag niet liegen van Deb.
t klopt ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is die vriendin die alles heeft verwijderd over hem en haar op sm?
ik ook nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:52 schreef odie22 het volgende:
ik ben ook nog nooit bij loetje geweest
Ik wel, die jus was echt te ranzig.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:52 schreef odie22 het volgende:
Mis je niks aanquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:52 schreef odie22 het volgende:
Jeff naar de mond praten misschien?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Mij staat ne er wel iets van bij hoor dat mattie ja heeft gezegd om jane er uit te stemmen.
Ik weet alleen niet meer wanneer en met wie dat dat was.
Ja balenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komen helaas weer anderen binnen, moeten we weer wachten
Ja zou kunnen. Volgens mij zat het wel in een aflevering.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jeff naar de mond praten misschien?
KiKi is gewoon gezellig over leuke dingen aan het babbelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |