Ze hadden het er over of het snel ging in de DR. En dat veel mensen het snel hadden kunnen doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
zc omdat ze het over de volgorde hebben?
Over de medailles.. ze kopen in de DR nu extra medailles ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
zc omdat ze het over de volgorde hebben?
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
Wie wat waar doorzettingsvermogen?
Heeft BB dat gezegd.?
Tuurlijk ik geloof hem gelijk. Een uur geleden wou die de pot nog leegtrekkenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:49 schreef ledn81 het volgende:
Jordy is steeds minder met het spel bezig.. hij vind alles heerlijk en leuk zegt ie.
Hij is de controle kwijt en gaat nog meer de clown uithangen
Ja met het fietsen vanmorgen toch?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:57 schreef Droopie het volgende:
Wie wat waar doorzettingsvermogen?
Heeft BB dat gezegd.?
Het is vandaag wel heel erg hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Kinga het volgende:
KUT GEFLUISTER, MIJN LAPTOP VOLUME GAAT NIET HARDER HALLO.
Peter is de enige die zwijgt als het grafquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Zo te lezen heb ik heel wat onderling gepraat geroddel geouwehoer gemist, zijn er nog bewoners die we wel kunnen supporten of is het momenteel allemaal afschrijven en de deur uit? Is Peter nog betrouwbaar?
Sharicequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:00 schreef Kinga het volgende:
Los van het gefluister, ik volg dit gesprek niet, waár hebben ze het over joh
Peter houd wijselijk zijn snavelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Zo te lezen heb ik heel wat onderling gepraat geroddel geouwehoer gemist, zijn er nog bewoners die we wel kunnen supporten of is het momenteel allemaal afschrijven en de deur uit? Is Peter nog betrouwbaar?
Maakt het wel beter om te kijken dan al die nominatieshit van de hele dag.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:00 schreef Cupfighter het volgende:
Jordy wil aandacht, positief of negatief maakt niet uit
Ik durf geen oortjes in te doen voor het geval de stream wisselt naar een zingende jordy of een KOUSEBAND-blerende Elsaquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Kinga het volgende:
KUT GEFLUISTER, MIJN LAPTOP VOLUME GAAT NIET HARDER HALLO.
Ik zou als ik jou was idd Peter supporten. Ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
De winnaar van dit jaarquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:00 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Peter houd wijselijk zijn snavel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |