een volume booster extensie installeren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:59 schreef Kinga het volgende:
KUT GEFLUISTER, MIJN LAPTOP VOLUME GAAT NIET HARDER HALLO.
Zij niet alleenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef ledn81 het volgende:
het wordt een rekensom van jewelste.. zegt Wicky.. dan gaat het vast idd om gouden, zilveren en bronzen medailles en hoeveel je stem waard is of hoeveel stemmen je mag uitbrengen.
Wel een goeie zet, want ze zijn allemaal in de war
Als lid van #TeamPapegaai raad ik het toch af, vraag me af of dat ding nog wel leeftquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was idd Peter supporten. Ga ik ook doen.
vanmiddag zat Wicky zijn nagels te knippen naast een fluisterende Jane en Axelquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik durf geen oortjes in te doen voor het geval de stream wisselt naar een zingende jordy of een KOUSEBAND-blerende Elsa
Ik heb net mijn lidmaatschap verlengdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als lid van #TeamPapegaai raad ik het toch af, vraag me af of dat ding nog wel leeft
Spannend!!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:03 schreef ledn81 het volgende:
[..]
vanmiddag zat Wicky zijn nagels te knippen naast een fluisterende Jane en Axel
Ik kon beter horen welke vinger hij zijn nagel knipte dan wat de andere 2 fluisterden
Pootje wil weten waar.mattie het moeilijk mee heeft. Mattie laat niet veel los. Wil er niet met te veel mensen over praten. Pootje zegt dat hij echt niet doorzegt. Maar helaas.. mattie laat nog niks los.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:06 schreef Ireth het volgende:
Pootje in gespek met Mattheus...
Ik wacht wel tot de uitzending, daar is ondertiteling
Zeker door Sharice gestuurd om uit te vinden wat er gezegd isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Pootje wil weten waar.mattie het moeilijk mee heeft. Mattie laat niet veel los. Wil er niet met te veel mensen over praten. Pootje zegt dat hij echt niet doorzegt. Maar helaas.. mattie laat nog niks los.
Nee , het is dit jaar wel heel ergquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:09 schreef ledn81 het volgende:
en weer twinstreams![]()
Dat is echt niet te harden dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |