Jane moet zich niet zo gaan verliezen in het spel en Axel ook niet. Dat gaat hun stemmen kosten.quote:
Hear hear! Ze hebben overal lak aan.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:27 schreef Lrod01 het volgende:
Deel nou eens sancties uit. Ze luisteren duidelijk niet.
Allebei koffer pakken en oprotten!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
die 2 zitten in de kleedkamer en MIlena heeft geen mic om volgens mijn, lekker secret smoezen daar en ze blijft maar vragen hoor Sharice alleen maar mag niets zeggen 3 a 4 keer achter elkaar BB geeft ook al zender check net
Tijd voor klapjes van BBquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
die 2 zitten in de kleedkamer en MIlena heeft geen mic om volgens mijn, lekker secret smoezen daar en ze blijft maar vragen hoor Sharice alleen maar mag niets zeggen 3 a 4 keer achter elkaar BB geeft ook al zender check net
Ik zag het en dacht waarom verkleden in het zelfde hokje. Nog ff en dan samen op 1 toilet of Douchequote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Sharice : "Ik mag het niet zeggen... want anders ben ik het zelf kwijt..."
Die 2 meiden zitten in het kleedhok samen proberen te seinen.. in de hoop dat er geen camera op staat
Er kunnen gewoon camera's filmen daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
waarom is er geen regel dat maar éen persoon achter dat scherm mag
lijkt me een hele goeie regel!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Omdat regels toch aan de laars gelapt worden. Maar inderdaad, zweep erover.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |