Nee denk het niet. Hij heeft mattie graag en wil niet dat hij zich slecht voelt.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zeker door Sharice gestuurd om uit te vinden wat er gezegd is
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft mattie graag en wil niet dat hij zich slecht voelt.
Maar hij is wel heel dik met Sharice dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:11 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Hij heeft mattie graag en wil niet dat hij zich slecht voelt.
Axel had geen medailles.. en heeft er dus net 2 gekocht. En vanmiddag ook iets vergelijkbaars in de kluisquote:
Hebben de stagiaires wat te doen, ondertitelen voor de uitzendingquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:13 schreef riri het volgende:
Die stokers, dat Axel, Jane, Wicky Sharice clubje moet je die ogen zien, helemaal para en maar fluisteren, waarom laat BB dat toe?
Dat is een goeie! Zou ook nog kunnen iddquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:14 schreef BigBreg83 het volgende:
Hebben ze die medailles gewoon gewonnen met dat basketballen?
Ik ook, ze zijn er zo van overtuigd, dat het geweldig is, als het niet luktquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
Stom ze gaan ervan uit dat jordy weggaat vrijdag. Lach me echt rot als het plan mislukt om jordy kwijt te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |