Hij kiest zijn vrienden ook beterquote:Op maandag 10 februari 2025 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft gister een goede beurt gemaakt.....
serieus? wanneer is dat geval jarig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht zaterdagquote:Op maandag 10 februari 2025 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus? wanneer is dat geval jarig?
aha ok Joepiequote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles is voor Elsa! Alles is voor Elsa!Ik zat ook al te denken wat ze 'allemaal' wel niet had gehad. Ze is 1 van de laatste die eindelijk eens een trui van zichzelf aan kan trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik vind haar juist bescheiden.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Echt te dominant aanwezig waar ik langzaam genoeg van begin te krijgen
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles is voor Elsa! Alles is voor Elsa!Game captain, kamer indeling, kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SERIEUS ???quote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Game captain, kamer indeling, koken
Game captain wisselt per week en is ze nu voor het eerst. koken doen ze afwisselend als de rest er niet te lui voor is.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Game captain, kamer indeling, koken
Echt he? Ik ga er nog serieus op in ookquote:
Fijn dat de rest het haar gunt.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
Allemaal juichen voor Elsa in haar nieuwe kleren...
en vorige week op verzoek van de hele groep, samen koken met Jane en Wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Game captain wisselt per week en is ze nu voor het eerst. koken doen ze afwisselend als de rest er niet te lui voor is.
Het is mijn mening, ze bemoeit zich overal mee en haar manier van kijk mij eens alles mogen beslissen bevalt me niet,quote:
Eva doet mee vermoed ik zit meer in me laptop te kijken dan de tv maar die denkt hele andere dingen Eva hahah en stiekum schelden inder hoofd dat zij hem niet heeftquote:Op maandag 10 februari 2025 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Fijn dat de rest het haar gunt.
Borsten zijn fout?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
He in die kleding van bb zag je borsten nu zijn ze verdwenen.die kleding staat haar inderdaad goedb
Dat is het ook niet. Ik vind het zelfs schandalig dat ze nu pas haar kast krijgt. Al die weken je haar niet kunnen wassen is niet normaal. De rest die wel de kast heeft gehad kon het makkelijk doen met de shampoo die ze kregen, zij niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
en vorige week op verzoek van de hele groep, samen koken met Jane en Wicky
en ja....ze heeft tot nu toe de voorraad olie in de gaten gehouden en het wekelijkse eten verdeeld, maar dat is ook alleen maar om te voorkomen dat er eten wordt gejat en dat de olie wordt misbruikt voor schillen bakken enzo
oh, en ze heeft gisteren de pindakaas verdeelt, zodat iedereen op het moment dat hij dat wilde, zijn/haar pindakaas kon eten
maar dat noem ik niet allemaal macht hoor
Schijnt prima te kunnen hoor dreads met gewone shampoo voor een tijdjequote:Op maandag 10 februari 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Ik vind het zelfs schandalig dat ze nu pas haar kast krijgt. Al die weken je haar niet kunnen wassen is niet normaal. De rest die wel de kast heeft gehad kon het makkelijk doen met de shampoo die ze kregen, zij niet.
En.. Jane heeft meerdere kleine potjes gekregen van BB met creme voor de ogen, gezicht, lippen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Ik vind het zelfs schandalig dat ze nu pas haar kast krijgt. Al die weken je haar niet kunnen wassen is niet normaal. De rest die wel de kast heeft gehad kon het makkelijk doen met de shampoo die ze kregen, zij niet.
Valt me op dat niemand haar ook maar aandacht geeftquote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
zit er lekker bij whahahhahhahah
Ze zei daarstraks bij de kast dat ze haar shampoo al had. Zat in het bakje bij de medicijnenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En.. Jane heeft meerdere kleine potjes gekregen van BB met creme voor de ogen, gezicht, lippen.
Raar dat ze Elsa niet haar shampoo hebben gegeven. Haar haren kun je niet met gewone shampoo wassen zonder het te vernaggelen.
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik geloof dat Elsa zo goed als de enige was (toch van de vrouwen) die nooit zeurde van "ik wil mijn kast". Terwijl zij meer dan de anderen specifieke huid- en haarverzorgingsproducten nodig heeft en niets kan met de goedkope shampoo e.d. die BB aanbiedt.
Dus ja, het is Elsa echt gegund dat zij de token kreeg (ook al vind ik haar soms ook irritant en te bazig/controlerend)
En nooit heeft iemand gezien dat ze haar haren waste.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks bij de kast dat ze haar shampoo al had. Zat in het bakje bij de medicijnen
ja, en daar hoor je niemand over.....die zitten er ook nog niet zo lang die tweequote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef mazaru het volgende:
Die Davids zijn ook een stelletje slappe zakken door die tokens zelf te houden
Misschien had ze wel meer nodig dan alleen de shampoo? Ik weet het ook niet hoor. Ik hoorde haar van de week wel zeggen dat ze heel graag haar haar zou willen wassen maar het niet ging met wat ze van BB hadquote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks bij de kast dat ze haar shampoo al had. Zat in het bakje bij de medicijnen
Wicky en Axel verdienden het meer dan die Davids in ieder geval.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en daar hoor je niemand over.....die zitten er ook nog niet zo lang die twee
maar eva mag er niet om zeuren, want die zit er nog maar kort.......
Van mij mag iedereen zijn kast wel krijgen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en daar hoor je niemand over.....die zitten er ook nog niet zo lang die twee
maar eva mag er niet om zeuren, want die zit er nog maar kort.......
En dat geloof ik gewoonquote:Op maandag 10 februari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien had ze wel meer nodig dan alleen de shampoo? Ik weet het ook niet hoor. Ik hoorde haar van de week wel zeggen dat ze heel graag haar haar zou willen wassen maar het niet ging met wat ze van BB had
Ik gun het Eva ook niet. Maar dat komt omdat ik het een naar kind vindquote:Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen zijn kast wel krijgen.
Alleen Eva vraagt/zeurt er vanaf dag 1 dat ze er is over
Echt welquote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoogtepunt voor mij was Jeff die zonder zijn kast ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die wilt graag meer weten van wat er gebeurd is in de DRquote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Jockari het volgende:
Sharice hangt nu weer opvallend rond Elsa...
Voor hem ook, hoefde zijn koffer niet te pakken en alles wordt weer nagestuurd....quote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat dat vanzelf gaat. Net zoiets als mensen met een plaatselijk dialect. Die gaan ook in dialect praten als ze samen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus dat overdreven accent als ze samen zijn elsa en wicky.
en dit kunnen we in ieder geval volgenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vanzelf gaat. Net zoiets als mensen met een plaatselijk dialect. Die gaan ook in dialect praten als ze samen zijn.
Buitengewoon zielig voor die jongen, hij wilde zijn eigen kledinglijn daarmee tonen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk ook dat het die overdreven lijzig alles zeggen....een ding is....die heeft niet eens zoveel met dialect te maken.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vanzelf gaat. Net zoiets als mensen met een plaatselijk dialect. Die gaan ook in dialect praten als ze samen zijn.
Doen er meer.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
Zit Wicky nu pindakaas op een dadel te eten...?
Lekker hoor
Hij noemt het ook een geluksmoment
Ja inderdaad. En dat wordt ook erger als hij met die Belgen praatquote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
en dit kunnen we in ieder geval volgenAls Pootje in zijn dialect begint is het voor mij koeterwaals
Zou kunnen hoor. Ik erger me er niet zo aan. Ik vond dat Engels praten van die Lennie veel irritanterquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat het die overdreven lijzig alles zeggen....een ding is....die heeft niet eens zoveel met dialect te maken.
Goed hoor dat Jane gisteren die pindakaas heeft verdeeld.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
Zit Wicky nu pindakaas op een dadel te eten...?
Lekker hoor
Hij noemt het ook een geluksmoment
ieke iek en mnlief sharlice iek ben et beu iekquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Jockari het volgende:
Ik ben dat irritant stemmetje van die Kazachse Milena moe !
Eerste gedachte wat ontzettend kinderachtig straks ook de korrels hagelslag tellen....maar dit is inderdaad een heel goed idee, geen scheve gezichten nu als iemand het gebruikt.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Goed hoor dat Jane gisteren die pindakaas heeft vereeld.
Nu kan iedereen ervan genieten op het moment dat hij/zij dat wil .
Waar is DGK-Eric als je hem nodig hebtquote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef C.A.I het volgende:
[..]
ieke iek en mnlief sharlice iek ben et beu iek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste wat ik gelezen had viel het allemaal wel mee...Ze is boos op de media......quote:Op maandag 10 februari 2025 13:10 schreef Jockari het volgende:
Milena vraagt aan Matti of Deborah niet mee mag bslissen naar waar zij op reis gaan.
Tja, ik denk niet dat Deborah het een moer scheelt naar waar Matti vertrekt.
Mag je gewoon hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is mijn mening, ze bemoeit zich overal mee en haar manier van kijk mij eens alles mogen beslissen bevalt me niet,
Ze is voornamelijk Vlaams maar daar zul je niet op doelenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Jockari het volgende:
Ik ben dat irritant stemmetje van die Kazachse Milena moe !
Tis precies die hond, droopy met die lange oren. qua gezicht.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezicht van sharice staat nooit een glimlach op
Ja droopy ik kwam er van de week niet op.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis precies die hond, droopy met die lange oren. qua gezicht.
zodeju je slaat de spijker op .. 🤣quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis precies die hond, droopy met die lange oren. qua gezicht.
Ja, en dan vooral in de luwte schuinachter Milena....quote:Op maandag 10 februari 2025 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice wil spel spelen met mensen die ze graag bij zich heeft. Goh campagne voeren bij wickey en eva. En als jordy met jolien erover praat is ze geschrokken zei ze tegen milena.
Doet ze al vanaf dag 1, hier werd ze meteen een valley girl genoemd, die altijd op dat zelfde toontje en op 0.4x afspeelsnelheid lullen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef zodeju het volgende:
Eva gaat ook al zo overdreven praten.....zal dat komen omdat Wickey daar nogal een handje van heeft.
misschien zijn ze het gezeur ook zatquote:Op maandag 10 februari 2025 12:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Valt me op dat niemand haar ook maar aandacht geeft![]()
Dat vind ik niet, en mijn vrouw vind het een knappe aantrekkelijke verschijningquote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef Jockari het volgende:
David S lijkt op een onverzorgde landloper.
[ afbeelding ]
Zou kunnen maar die ken ik niet...quote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doet ze al vanaf dag 1, hier werd ze meteen een valley girl genoemd, die altijd op dat zelfde toontje en op 0.4x afspeelsnelheid lullen.
heb er vroeger ook 1 gehad maar lekker zitten doet het niet, het zweet als de netenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:48 schreef Jockari het volgende:
De plastieken broek van de Vlaanders
[ afbeelding ]
Het is een mooi pakketje, maar er zit geen inhoud in.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, en mijn vrouw vind het een knappe aantrekkelijke verschijning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat ziet jouw vrouw goed. Dat is hij ook. Maar hij ziet er ook wel wat ongezond uit. Een grauwe gelaatskleur.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoor je het....meer uit de keel praten.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
Eva gaat inderdaad meer overdreven woorden uitrekken als ze met Wicky praat
Mannen in een pak....quote:Op maandag 10 februari 2025 13:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ziet jouw vrouw goed. Dat is hij ook. Maar hij ziet er ook wel wat ongezond uit. Een grauwe gelaatskleur.
In dat pak bij binnenkomst zag hij er wel goed uit. Dit BB kloffie doet hem geen goed.
toen hij binnen kwam jaquote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Maar ook Jane vond ik er heel goed uitzien in dat pak bij binnenkomst als directeurquote:
andersom is het net zo koosquote:Op maandag 10 februari 2025 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
1.persoon weet je toch wel zegt sharice ja 1 wel goh wie zou dat toch zijn. Jordy.
Dat mag toch gewoonquote:Op maandag 10 februari 2025 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
1.persoon weet je toch wel zegt sharice ja 1 wel goh wie zou dat toch zijn. Jordy.
Wel spelgericht hequote:Op maandag 10 februari 2025 13:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat mag toch gewoon
ze hebben daar allemaal mensen die ze het eerst weg willen hebben
Vind het ook een nochalante mooie man die net doet alsof zijn uiterlijk hem niet interesseert .quote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar ook Jane vond ik er heel goed uitzien in dat pak bij binnenkomst als directeur
en Pootje ook
Sharice is een stooksmurfquote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ook geen probleem maar daar sharice het gaat zeggen is mijn probleem. Vooral na vanochtend
echt wel, Normaal vind ik het mooi staan bij lange vrouwen en Jane is maar een klein opsodemietertje.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:31 schreef mazaru het volgende:
[..]Het staat niet bij alle vrouwen. Maar bij Jane stond het goed.
Volgens mij heeft ze leren pijpenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:48 schreef Jockari het volgende:
De plastieken broek van de Vlaanders
[ afbeelding ]
goddankquote:Op maandag 10 februari 2025 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
Beter! 2 verschillende streams!
Axel, Mattheus en Jolien in de keuken op 2
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
"Ik zit in zo'n soort alter-ego arejaaaaaaaa"
Dat toontje is echt tenenkrommendOf "ik heb een heel zwaar leven". Van Brigitte KaandorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja, die past 'r ook wel!quote:Op maandag 10 februari 2025 13:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of "ik heb een heel zwaar leven". Van Brigitte Kaandorp
It's not looking good up therequote:
Wie zou ze dan naast Wicky moeten zetten?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:32 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa is ook niet echt slim als ze jordy bij wickey zet.
Dat dus...quote:Op maandag 10 februari 2025 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen hij binnen kwam ja
hij verslonst met de dag
Een canesten gyno er in en hij heeft weer gewone melk. Moet ie dat maar vragen aan BB. Ze schooien overal om.quote:
Altijd ff schudden en koudquote:Op maandag 10 februari 2025 13:47 schreef Verida het volgende:
[..]
Heerlijk en dan goed koud en heel goed geschud voor het inschenken
maar zo lekker
Is dat brood? in die doorzichtige doos?quote:Op maandag 10 februari 2025 13:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is ook niet zoals het hoort
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2025 13:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dat brood? in die doorzichtige doos?
Lange vingers en taco'squote:Op maandag 10 februari 2025 13:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is dat brood? in die doorzichtige doos?
Ja taco's zie ik.quote:
Denk dat het wat lange witte puntjes zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja taco's zie ik.
Maar lange vingers zien er in de supermarkt anders uit
Ja dat vroeg ik dusquote:Op maandag 10 februari 2025 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het wat lange witte puntjes zijn.
voor tiramisu worden andere, bredere, lange vingers gebruikt dan de lange vingers die hier in de supermarkt liggen als koekjes.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja taco's zie ik.
teramisu of hoe dat heten mag dat toetje dus het zijn grote lange vingers......quote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik dus
Brood?
[ afbeelding ]
Nee joh, die hebben ze niet zelf gemaakt maar zo gekochtquote:Op maandag 10 februari 2025 13:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wel goed gelukt dan, brood in de pan
Ligt er een beetje aan als hij alleen voor zichzelf aan het maken is.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Staat ie weer dat ding af te likken en daarna terug in de pan
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:00 schreef zodeju het volgende:
Nee
[..]
teramisu of hoe dat heten mag dat toetje dus het zijn grote lange vingers......
Aha... Ik snap hetquote:Op maandag 10 februari 2025 14:00 schreef Verida het volgende:
[..]
voor tiramisu worden andere, bredere, lange vingers gebruikt dan de lange vingers die hier in de supermarkt liggen als koekjes.
Ik dacht dat het broodjes warenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben ze niet zelf gemaakt maar zo gekocht
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:04 schreef Jockari het volgende:
Pootje: "&@:uhezgfygugyglihé"hfgg, mè virkante stutjes, ngjé"hgc5VB9BLKHIH2 Hhifhhfqà)"
Dus iets met vierkant brood...
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:04 schreef Jockari het volgende:
Pootje: "&@:uhezgfygugyglihé"hfgg, mè virkante stutjes, ngjé"hgc5VB9BLKHIH2 Hhifhhfqà)"
Dus iets met vierkant brood...
Wel handig als je op vakantie wilt voor weinig, je rijdt gewoon een stukje naar het westen en je hoort overal buitenlands sprekenquote:Op maandag 10 februari 2025 14:07 schreef Jockari het volgende:
pootje;"mormelmormel, underboobtattoo's, mormelmormel".
Zo ervaart ze het gewoonquote:Op maandag 10 februari 2025 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Dus weer erg overdreven van elsa dat ze zo geschrokken was in dr
Begrijpelijk met haar geschiedenis in het leger.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo ervaart ze het gewoon
Elsa schrikt ook altijd met een sprongetje of heel abrupt als de stem van BB door de speakers komt.
Dat is wat anders dan afloop de boel informeren dat iemand het zeker niet leuk gaat vinden.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo ervaart ze het gewoon
Elsa schrikt ook altijd met een sprongetje of heel abrupt als de stem van BB door de speakers komt.
waarom niet..quote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom moet Jordy nou weer zijn eigen kleding aan iedereen gaat in BB tenue
grote langer vingers misschien wel bij groothandel gehaald of een tokoquote:Op maandag 10 februari 2025 13:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja taco's zie ik.
Dit zijn lange vingers specifiek voor tiramisu. Google maar eensquote:Op maandag 10 februari 2025 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
grote langer vingers misschien wel bij groothandel gehaald of een toko
Wicky draaide ook zijn hoofd weg haha.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tsjonge jonge, wat een preutse flauwekul, de bh van Jane kwam in beeld en ze schakelen snel over naar de camera op Wicky
Milena, Sharice Jolien en janequote:Op maandag 10 februari 2025 14:26 schreef Hznootje het volgende:
Wie zit er nou bij wie? Ik weet alleen Mattie, Axel, Jordy en Keanu
Die van hem zit in de was had mattie gister aan bij het vuurquote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom moet Jordy nou weer zijn eigen kleding aan iedereen gaat in BB tenue
Ik dacht idd al dat komt niet uit..quote:
zou Axel dan mssn niet blij zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 14:26 schreef Hznootje het volgende:
Wie zit er nou bij wie? Ik weet alleen Mattie, Axel, Jordy en Keanu
Denk het,want je kan toch niet zo de boel op naaien.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou dit zijn wat Elsa heeft moeten besluiten? Lijkt me niet dat je hierom moet huilen. Wellicht weet ze de consequentie...
Is ook weer onzin om daar om te janken......ze kunnen met elkaar overweg allemaal dus.....en Elsa moest er om janken.quote:
Of Badjakquote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef mazaru het volgende:
Sambal Oelek... geef mij maar sambal Brandal
dat schrijf ik toch lees eens goed, vertel zelfs waar ze te koop zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 14:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit zijn lange vingers specifiek voor tiramisu. Google maar eens
Oh sorry hoor..tjeezzzzquote:Op maandag 10 februari 2025 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat schrijf ik toch lees eens goed, vertel zelfs waar ze te koop zijn
denk eva want die zit niet bij de meiden en alleen bij jongensquote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou dit zijn wat Elsa heeft moeten besluiten? Lijkt me niet dat je hierom moet huilen. Wellicht weet ze de consequentie...
Rustig maar je zegt misschienquote:Op maandag 10 februari 2025 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat schrijf ik toch lees eens goed, vertel zelfs waar ze te koop zijn
leuk voor d'r vriendje om te zien dat ze alweer in een team bij mannen zitquote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk eva want die zit niet bij de meiden en alleen bij jongens
sorry schreef misschien wat te bot, maar kan me herinneren dat dit niet de eerste keer is bij mijn nogmaals excusesquote:
Ik denk niet dat hij een onzeker pubertje is die zich daar zorgen over maaktquote:Op maandag 10 februari 2025 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
leuk voor d'r vriendje om te zien dat ze alweer in een team bij mannen zitnet als bij haar binnenkomst in de mannenslaapkamer
ja van de winkel hahah maar we gaan door heb sjorry gezegdquote:
Je hebt ze soms ook bij de Lidl , maar die zijn niet zo groot en breed als die dingen in die plastic bak..quote:Op maandag 10 februari 2025 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja van de winkel hahah maar we gaan door heb sjorry gezegd
ja vaak zal de Makro of Hanos zoiets wel hebben en dat zijn buren van BB huis zowatquote:Op maandag 10 februari 2025 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt ze soms ook bij de Lidl , maar die zijn niet zo groot en breed als die dingen in die plastic bak..
Denk dat dit echte Italiaanse zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt ze soms ook bij de Lidl , maar die zijn niet zo groot en breed als die dingen in die plastic bak..
Die kan je bij de Lidl heel soms ook kopen..quote:Op maandag 10 februari 2025 14:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat dit echte Italiaanse zijn
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat dit echte Italiaanse zijn
om te snaaien zeker whahaquote:Op maandag 10 februari 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan je bij de Lidl heel soms ook kopen..
Die zijn lekker
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Genoeg gezien voor vandaag, ga een paar uur werken, voor wie het gemist heeft ...![]()
Axel vertelt wat ze hebben gemist door de mislukte opdracht - 10 februari 2025.Glasvezel geslaagd, 120 uploadsnelheid en geen buffers meer op mijn telefoon bij jouw videosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee drie tegen één is nooit goed. Maar je weet niet wat er gespeeld is.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:57 schreef Puzzie het volgende:
ik weet niet of dat goed of slecht nieuws is , ik denk niet goed
Oh? Aha dat zou wel eea verklaren , zeker in dat vieze piemel groepjequote:Op maandag 10 februari 2025 14:58 schreef mazaru het volgende:
Ah zo te horen is het een vriendjespolitiekspelletje
Axel als eerste naar buiten
Elsa heeft die teams gemaaktquote:Op maandag 10 februari 2025 14:58 schreef mazaru het volgende:
Ah zo te horen is het een vriendjespolitiekspelletje
Axel als eerste naar buiten
Iemand iets gunnen of een spel spelen is wel een verschil natuurlijkquote:
Wellicht met z'n 3en een spel spelen voor weer 1 nominatie .. krijgt BB de tijd wel vol zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:00 schreef Hznootje het volgende:
De 3 verliezers ook op de bank? Zou wel een beetje vroeg zijn
Ook lekkerquote:Op maandag 10 februari 2025 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga liever voor de mango chutney hot of birambi.
vind ik geen leuk spelquote:Op maandag 10 februari 2025 15:03 schreef mazaru het volgende:
Op elkaars koppen gooien. Mattie gaat wel winnen zeggen ze. Gewoon met zijn allen gooien op degene die je eruit wil dus.
Het kan voor flinke spanning gaan zorgen als ze met de billen bloot moetenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik geen leuk spel
beetje pesterig
Eens.. het wel een beetje laag ditquote:Op maandag 10 februari 2025 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik geen leuk spel
beetje pesterig
Ik denk dat ze het ook niet wist. Ze moest teams maken. Dat zegt nog niet dat ze het spel wistquote:Op maandag 10 februari 2025 15:05 schreef Folies het volgende:
Elsa doet weer net of ze niet wist waar het spel uit zou bestaan.
Surequote:Op maandag 10 februari 2025 15:06 schreef spapaars het volgende:
Altijd die hoofdoek van Elsa.
Zou ze ook een teruggetrokken haarlijn kunnen hebben?
Streams maken. Ze doet met regelmaat zo dom.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook niet wist. Ze moest teams maken. Dat zegt nog niet dat ze het spel wist
Beetje moeilijk want ik denk dat Niemand echt iets tegen Axel hebben..quote:Op maandag 10 februari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
Ballen gooien op wie je weg wil hebben
Dat kun je toch niet weten? Of is het op de streams geweest?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:07 schreef Folies het volgende:
[..]
Streams maken. Ze doet met regelmaat zo dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |