Hij kiest zijn vrienden ook beterquote:Op maandag 10 februari 2025 12:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft gister een goede beurt gemaakt.....
serieus? wanneer is dat geval jarig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht zaterdagquote:Op maandag 10 februari 2025 12:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
serieus? wanneer is dat geval jarig?
aha ok Joepiequote:
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles is voor Elsa! Alles is voor Elsa!Ik zat ook al te denken wat ze 'allemaal' wel niet had gehad. Ze is 1 van de laatste die eindelijk eens een trui van zichzelf aan kan trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik vind haar juist bescheiden.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Echt te dominant aanwezig waar ik langzaam genoeg van begin te krijgen
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles is voor Elsa! Alles is voor Elsa!Game captain, kamer indeling, kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SERIEUS ???quote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Game captain, kamer indeling, koken
Game captain wisselt per week en is ze nu voor het eerst. koken doen ze afwisselend als de rest er niet te lui voor is.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:35 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Game captain, kamer indeling, koken
Echt he? Ik ga er nog serieus op in ookquote:
Fijn dat de rest het haar gunt.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:37 schreef Rhosyn het volgende:
Allemaal juichen voor Elsa in haar nieuwe kleren...
en vorige week op verzoek van de hele groep, samen koken met Jane en Wickyquote:Op maandag 10 februari 2025 12:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Game captain wisselt per week en is ze nu voor het eerst. koken doen ze afwisselend als de rest er niet te lui voor is.
Het is mijn mening, ze bemoeit zich overal mee en haar manier van kijk mij eens alles mogen beslissen bevalt me niet,quote:
Eva doet mee vermoed ik zit meer in me laptop te kijken dan de tv maar die denkt hele andere dingen Eva hahah en stiekum schelden inder hoofd dat zij hem niet heeftquote:Op maandag 10 februari 2025 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Fijn dat de rest het haar gunt.
Borsten zijn fout?quote:Op maandag 10 februari 2025 12:40 schreef Koos1958 het volgende:
He in die kleding van bb zag je borsten nu zijn ze verdwenen.die kleding staat haar inderdaad goedb
Dat is het ook niet. Ik vind het zelfs schandalig dat ze nu pas haar kast krijgt. Al die weken je haar niet kunnen wassen is niet normaal. De rest die wel de kast heeft gehad kon het makkelijk doen met de shampoo die ze kregen, zij niet.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
en vorige week op verzoek van de hele groep, samen koken met Jane en Wicky
en ja....ze heeft tot nu toe de voorraad olie in de gaten gehouden en het wekelijkse eten verdeeld, maar dat is ook alleen maar om te voorkomen dat er eten wordt gejat en dat de olie wordt misbruikt voor schillen bakken enzo
oh, en ze heeft gisteren de pindakaas verdeelt, zodat iedereen op het moment dat hij dat wilde, zijn/haar pindakaas kon eten
maar dat noem ik niet allemaal macht hoor
Schijnt prima te kunnen hoor dreads met gewone shampoo voor een tijdjequote:Op maandag 10 februari 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Ik vind het zelfs schandalig dat ze nu pas haar kast krijgt. Al die weken je haar niet kunnen wassen is niet normaal. De rest die wel de kast heeft gehad kon het makkelijk doen met de shampoo die ze kregen, zij niet.
En.. Jane heeft meerdere kleine potjes gekregen van BB met creme voor de ogen, gezicht, lippen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is het ook niet. Ik vind het zelfs schandalig dat ze nu pas haar kast krijgt. Al die weken je haar niet kunnen wassen is niet normaal. De rest die wel de kast heeft gehad kon het makkelijk doen met de shampoo die ze kregen, zij niet.
Valt me op dat niemand haar ook maar aandacht geeftquote:Op maandag 10 februari 2025 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[ afbeelding ]
zit er lekker bij whahahhahhahah
Ze zei daarstraks bij de kast dat ze haar shampoo al had. Zat in het bakje bij de medicijnenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En.. Jane heeft meerdere kleine potjes gekregen van BB met creme voor de ogen, gezicht, lippen.
Raar dat ze Elsa niet haar shampoo hebben gegeven. Haar haren kun je niet met gewone shampoo wassen zonder het te vernaggelen.
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik geloof dat Elsa zo goed als de enige was (toch van de vrouwen) die nooit zeurde van "ik wil mijn kast". Terwijl zij meer dan de anderen specifieke huid- en haarverzorgingsproducten nodig heeft en niets kan met de goedkope shampoo e.d. die BB aanbiedt.
Dus ja, het is Elsa echt gegund dat zij de token kreeg (ook al vind ik haar soms ook irritant en te bazig/controlerend)
En nooit heeft iemand gezien dat ze haar haren waste.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks bij de kast dat ze haar shampoo al had. Zat in het bakje bij de medicijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |