ja, en daar hoor je niemand over.....die zitten er ook nog niet zo lang die tweequote:Op maandag 10 februari 2025 12:46 schreef mazaru het volgende:
Die Davids zijn ook een stelletje slappe zakken door die tokens zelf te houden
Misschien had ze wel meer nodig dan alleen de shampoo? Ik weet het ook niet hoor. Ik hoorde haar van de week wel zeggen dat ze heel graag haar haar zou willen wassen maar het niet ging met wat ze van BB hadquote:Op maandag 10 februari 2025 12:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zei daarstraks bij de kast dat ze haar shampoo al had. Zat in het bakje bij de medicijnen
Wicky en Axel verdienden het meer dan die Davids in ieder geval.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en daar hoor je niemand over.....die zitten er ook nog niet zo lang die twee
maar eva mag er niet om zeuren, want die zit er nog maar kort.......
Van mij mag iedereen zijn kast wel krijgen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:47 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, en daar hoor je niemand over.....die zitten er ook nog niet zo lang die twee
maar eva mag er niet om zeuren, want die zit er nog maar kort.......
En dat geloof ik gewoonquote:Op maandag 10 februari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien had ze wel meer nodig dan alleen de shampoo? Ik weet het ook niet hoor. Ik hoorde haar van de week wel zeggen dat ze heel graag haar haar zou willen wassen maar het niet ging met wat ze van BB had
Ik gun het Eva ook niet. Maar dat komt omdat ik het een naar kind vindquote:Op maandag 10 februari 2025 12:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen zijn kast wel krijgen.
Alleen Eva vraagt/zeurt er vanaf dag 1 dat ze er is over
Echt welquote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoogtepunt voor mij was Jeff die zonder zijn kast ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die wilt graag meer weten van wat er gebeurd is in de DRquote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef Jockari het volgende:
Sharice hangt nu weer opvallend rond Elsa...
Voor hem ook, hoefde zijn koffer niet te pakken en alles wordt weer nagestuurd....quote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat dat vanzelf gaat. Net zoiets als mensen met een plaatselijk dialect. Die gaan ook in dialect praten als ze samen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:59 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus dat overdreven accent als ze samen zijn elsa en wicky.
en dit kunnen we in ieder geval volgenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vanzelf gaat. Net zoiets als mensen met een plaatselijk dialect. Die gaan ook in dialect praten als ze samen zijn.
Buitengewoon zielig voor die jongen, hij wilde zijn eigen kledinglijn daarmee tonen.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Denk ook dat het die overdreven lijzig alles zeggen....een ding is....die heeft niet eens zoveel met dialect te maken.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vanzelf gaat. Net zoiets als mensen met een plaatselijk dialect. Die gaan ook in dialect praten als ze samen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |