Doen er meer.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
Zit Wicky nu pindakaas op een dadel te eten...?
Lekker hoor
Hij noemt het ook een geluksmoment
Ja inderdaad. En dat wordt ook erger als hij met die Belgen praatquote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
en dit kunnen we in ieder geval volgenAls Pootje in zijn dialect begint is het voor mij koeterwaals
Zou kunnen hoor. Ik erger me er niet zo aan. Ik vond dat Engels praten van die Lennie veel irritanterquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook dat het die overdreven lijzig alles zeggen....een ding is....die heeft niet eens zoveel met dialect te maken.
Goed hoor dat Jane gisteren die pindakaas heeft verdeeld.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
Zit Wicky nu pindakaas op een dadel te eten...?
Lekker hoor
Hij noemt het ook een geluksmoment
ieke iek en mnlief sharlice iek ben et beu iekquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Jockari het volgende:
Ik ben dat irritant stemmetje van die Kazachse Milena moe !
Eerste gedachte wat ontzettend kinderachtig straks ook de korrels hagelslag tellen....maar dit is inderdaad een heel goed idee, geen scheve gezichten nu als iemand het gebruikt.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Goed hoor dat Jane gisteren die pindakaas heeft vereeld.
Nu kan iedereen ervan genieten op het moment dat hij/zij dat wil .
Waar is DGK-Eric als je hem nodig hebtquote:Op maandag 10 februari 2025 13:07 schreef C.A.I het volgende:
[..]
ieke iek en mnlief sharlice iek ben et beu iek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste wat ik gelezen had viel het allemaal wel mee...Ze is boos op de media......quote:Op maandag 10 februari 2025 13:10 schreef Jockari het volgende:
Milena vraagt aan Matti of Deborah niet mee mag bslissen naar waar zij op reis gaan.
Tja, ik denk niet dat Deborah het een moer scheelt naar waar Matti vertrekt.
Mag je gewoon hebbenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is mijn mening, ze bemoeit zich overal mee en haar manier van kijk mij eens alles mogen beslissen bevalt me niet,
Ze is voornamelijk Vlaams maar daar zul je niet op doelenquote:Op maandag 10 februari 2025 13:02 schreef Jockari het volgende:
Ik ben dat irritant stemmetje van die Kazachse Milena moe !
Tis precies die hond, droopy met die lange oren. qua gezicht.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
Dat gezicht van sharice staat nooit een glimlach op
Ja droopy ik kwam er van de week niet op.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis precies die hond, droopy met die lange oren. qua gezicht.
zodeju je slaat de spijker op .. 🤣quote:Op maandag 10 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis precies die hond, droopy met die lange oren. qua gezicht.
Ja, en dan vooral in de luwte schuinachter Milena....quote:Op maandag 10 februari 2025 13:17 schreef Koos1958 het volgende:
Sharice wil spel spelen met mensen die ze graag bij zich heeft. Goh campagne voeren bij wickey en eva. En als jordy met jolien erover praat is ze geschrokken zei ze tegen milena.
Doet ze al vanaf dag 1, hier werd ze meteen een valley girl genoemd, die altijd op dat zelfde toontje en op 0.4x afspeelsnelheid lullen.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:18 schreef zodeju het volgende:
Eva gaat ook al zo overdreven praten.....zal dat komen omdat Wickey daar nogal een handje van heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |