Zo ervaart ze het gewoonquote:Op maandag 10 februari 2025 14:18 schreef Koos1958 het volgende:
Dus weer erg overdreven van elsa dat ze zo geschrokken was in dr
Begrijpelijk met haar geschiedenis in het leger.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo ervaart ze het gewoon
Elsa schrikt ook altijd met een sprongetje of heel abrupt als de stem van BB door de speakers komt.
Dat is wat anders dan afloop de boel informeren dat iemand het zeker niet leuk gaat vinden.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo ervaart ze het gewoon
Elsa schrikt ook altijd met een sprongetje of heel abrupt als de stem van BB door de speakers komt.
waarom niet..quote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom moet Jordy nou weer zijn eigen kleding aan iedereen gaat in BB tenue
grote langer vingers misschien wel bij groothandel gehaald of een tokoquote:Op maandag 10 februari 2025 13:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja taco's zie ik.
Maar lange vingers zien er in de supermarkt anders uit
Dit zijn lange vingers specifiek voor tiramisu. Google maar eensquote:Op maandag 10 februari 2025 14:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
grote langer vingers misschien wel bij groothandel gehaald of een toko
Wicky draaide ook zijn hoofd weg haha.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tsjonge jonge, wat een preutse flauwekul, de bh van Jane kwam in beeld en ze schakelen snel over naar de camera op Wicky
Milena, Sharice Jolien en janequote:Op maandag 10 februari 2025 14:26 schreef Hznootje het volgende:
Wie zit er nou bij wie? Ik weet alleen Mattie, Axel, Jordy en Keanu
Die van hem zit in de was had mattie gister aan bij het vuurquote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom moet Jordy nou weer zijn eigen kleding aan iedereen gaat in BB tenue
Ik dacht idd al dat komt niet uit..quote:
zou Axel dan mssn niet blij zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 14:26 schreef Hznootje het volgende:
Wie zit er nou bij wie? Ik weet alleen Mattie, Axel, Jordy en Keanu
Denk het,want je kan toch niet zo de boel op naaien.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou dit zijn wat Elsa heeft moeten besluiten? Lijkt me niet dat je hierom moet huilen. Wellicht weet ze de consequentie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |