Of Badjakquote:Op maandag 10 februari 2025 14:42 schreef mazaru het volgende:
Sambal Oelek... geef mij maar sambal Brandal
dat schrijf ik toch lees eens goed, vertel zelfs waar ze te koop zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 14:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit zijn lange vingers specifiek voor tiramisu. Google maar eens
Oh sorry hoor..tjeezzzzquote:Op maandag 10 februari 2025 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat schrijf ik toch lees eens goed, vertel zelfs waar ze te koop zijn
denk eva want die zit niet bij de meiden en alleen bij jongensquote:Op maandag 10 februari 2025 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou dit zijn wat Elsa heeft moeten besluiten? Lijkt me niet dat je hierom moet huilen. Wellicht weet ze de consequentie...
Rustig maar je zegt misschienquote:Op maandag 10 februari 2025 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat schrijf ik toch lees eens goed, vertel zelfs waar ze te koop zijn
leuk voor d'r vriendje om te zien dat ze alweer in een team bij mannen zitquote:Op maandag 10 februari 2025 14:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk eva want die zit niet bij de meiden en alleen bij jongens
sorry schreef misschien wat te bot, maar kan me herinneren dat dit niet de eerste keer is bij mijn nogmaals excusesquote:
Ik denk niet dat hij een onzeker pubertje is die zich daar zorgen over maaktquote:Op maandag 10 februari 2025 14:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
leuk voor d'r vriendje om te zien dat ze alweer in een team bij mannen zitnet als bij haar binnenkomst in de mannenslaapkamer
ja van de winkel hahah maar we gaan door heb sjorry gezegdquote:
Je hebt ze soms ook bij de Lidl , maar die zijn niet zo groot en breed als die dingen in die plastic bak..quote:Op maandag 10 februari 2025 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja van de winkel hahah maar we gaan door heb sjorry gezegd
ja vaak zal de Makro of Hanos zoiets wel hebben en dat zijn buren van BB huis zowatquote:Op maandag 10 februari 2025 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt ze soms ook bij de Lidl , maar die zijn niet zo groot en breed als die dingen in die plastic bak..
Denk dat dit echte Italiaanse zijnquote:Op maandag 10 februari 2025 14:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt ze soms ook bij de Lidl , maar die zijn niet zo groot en breed als die dingen in die plastic bak..
Die kan je bij de Lidl heel soms ook kopen..quote:Op maandag 10 februari 2025 14:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat dit echte Italiaanse zijn
quote:Op maandag 10 februari 2025 14:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat dit echte Italiaanse zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |