om te snaaien zeker whahaquote:Op maandag 10 februari 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die kan je bij de Lidl heel soms ook kopen..
Die zijn lekker
quote:Op maandag 10 februari 2025 12:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Genoeg gezien voor vandaag, ga een paar uur werken, voor wie het gemist heeft ...![]()
Axel vertelt wat ze hebben gemist door de mislukte opdracht - 10 februari 2025.Glasvezel geslaagd, 120 uploadsnelheid en geen buffers meer op mijn telefoon bij jouw videosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee drie tegen één is nooit goed. Maar je weet niet wat er gespeeld is.quote:Op maandag 10 februari 2025 14:57 schreef Puzzie het volgende:
ik weet niet of dat goed of slecht nieuws is , ik denk niet goed
Oh? Aha dat zou wel eea verklaren , zeker in dat vieze piemel groepjequote:Op maandag 10 februari 2025 14:58 schreef mazaru het volgende:
Ah zo te horen is het een vriendjespolitiekspelletje
Axel als eerste naar buiten
Elsa heeft die teams gemaaktquote:Op maandag 10 februari 2025 14:58 schreef mazaru het volgende:
Ah zo te horen is het een vriendjespolitiekspelletje
Axel als eerste naar buiten
Iemand iets gunnen of een spel spelen is wel een verschil natuurlijkquote:
Wellicht met z'n 3en een spel spelen voor weer 1 nominatie .. krijgt BB de tijd wel vol zo.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:00 schreef Hznootje het volgende:
De 3 verliezers ook op de bank? Zou wel een beetje vroeg zijn
Ook lekkerquote:Op maandag 10 februari 2025 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga liever voor de mango chutney hot of birambi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |