vind ik geen leuk spelquote:Op maandag 10 februari 2025 15:03 schreef mazaru het volgende:
Op elkaars koppen gooien. Mattie gaat wel winnen zeggen ze. Gewoon met zijn allen gooien op degene die je eruit wil dus.
Het kan voor flinke spanning gaan zorgen als ze met de billen bloot moetenquote:Op maandag 10 februari 2025 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik geen leuk spel
beetje pesterig
Eens.. het wel een beetje laag ditquote:Op maandag 10 februari 2025 15:04 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik geen leuk spel
beetje pesterig
Ik denk dat ze het ook niet wist. Ze moest teams maken. Dat zegt nog niet dat ze het spel wistquote:Op maandag 10 februari 2025 15:05 schreef Folies het volgende:
Elsa doet weer net of ze niet wist waar het spel uit zou bestaan.
Surequote:Op maandag 10 februari 2025 15:06 schreef spapaars het volgende:
Altijd die hoofdoek van Elsa.
Zou ze ook een teruggetrokken haarlijn kunnen hebben?
Streams maken. Ze doet met regelmaat zo dom.quote:Op maandag 10 februari 2025 15:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het ook niet wist. Ze moest teams maken. Dat zegt nog niet dat ze het spel wist
Beetje moeilijk want ik denk dat Niemand echt iets tegen Axel hebben..quote:Op maandag 10 februari 2025 15:05 schreef Puzzie het volgende:
Ballen gooien op wie je weg wil hebben
Dat kun je toch niet weten? Of is het op de streams geweest?quote:Op maandag 10 februari 2025 15:07 schreef Folies het volgende:
[..]
Streams maken. Ze doet met regelmaat zo dom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |