misschien zijn ze het gezeur ook zatquote:Op maandag 10 februari 2025 12:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Valt me op dat niemand haar ook maar aandacht geeft![]()
Dat vind ik niet, en mijn vrouw vind het een knappe aantrekkelijke verschijningquote:Op maandag 10 februari 2025 12:57 schreef Jockari het volgende:
David S lijkt op een onverzorgde landloper.
[ afbeelding ]
Zou kunnen maar die ken ik niet...quote:Op maandag 10 februari 2025 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doet ze al vanaf dag 1, hier werd ze meteen een valley girl genoemd, die altijd op dat zelfde toontje en op 0.4x afspeelsnelheid lullen.
heb er vroeger ook 1 gehad maar lekker zitten doet het niet, het zweet als de netenquote:Op maandag 10 februari 2025 12:48 schreef Jockari het volgende:
De plastieken broek van de Vlaanders
[ afbeelding ]
Het is een mooi pakketje, maar er zit geen inhoud in.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, en mijn vrouw vind het een knappe aantrekkelijke verschijning
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat ziet jouw vrouw goed. Dat is hij ook. Maar hij ziet er ook wel wat ongezond uit. Een grauwe gelaatskleur.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoor je het....meer uit de keel praten.quote:Op maandag 10 februari 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
Eva gaat inderdaad meer overdreven woorden uitrekken als ze met Wicky praat
Mannen in een pak....quote:Op maandag 10 februari 2025 13:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ziet jouw vrouw goed. Dat is hij ook. Maar hij ziet er ook wel wat ongezond uit. Een grauwe gelaatskleur.
In dat pak bij binnenkomst zag hij er wel goed uit. Dit BB kloffie doet hem geen goed.
toen hij binnen kwam jaquote:Op maandag 10 februari 2025 13:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |