Ik hoop Barkeley, maar AJ Brown zou ook kunnen. Maar het zal wel weer de QB wordenquote:
We hebben vandaag ook maar 1 QB gezien.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik hoop Barkeley, maar AJ Brown zou ook kunnen. Maar het zal wel weer de QB worden(Hurts dus)
Mwah.... vergeleken met anderen dan....quote:Op maandag 10 februari 2025 03:51 schreef nuck_chorris het volgende:
Die commercial met damon/beckham was best grappig.
Die was wel heel mooi door het midden jaquote:Op maandag 10 februari 2025 03:52 schreef slacker_nl het volgende:
Impressive FG. Totaal onnodig, maar wel een mooie. Geen druk helpt denk ik wel.
Van mij mag die kicker Elliot winnen.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik hoop Barkeley, maar AJ Brown zou ook kunnen. Maar het zal wel weer de QB worden(Hurts dus)
Normaal absoluut geen probleem voor Mahomes maar met slechts één time-out denk ik dat het tóch krap wordt.quote:Op maandag 10 februari 2025 03:54 schreef slacker_nl het volgende:
5 tuddies in zeven en een halve minuut. Is te doen denk ik
Die was inderdaad ook erg goed: 2x een 40+ kick overnieuw doen na een penaltyquote:Op maandag 10 februari 2025 03:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Van mij mag die kicker Elliot winnen.
Dan neem je de center....quote:Op maandag 10 februari 2025 03:58 schreef Strani het volgende:
Het is jammer dat je niet een hele defense MVP kan maken.
en ook de motivatie.... die ene keer dat Mahomes een goeie run heeft moet het weer overnieuw door een penalty... killing....quote:Op maandag 10 februari 2025 04:04 schreef slacker_nl het volgende:
KC speelt als de Rams speelden dit seizoen. Goede plays worden genegate door flags. Killed elke drive die je hebt.
Ook veel uit wanhoop, de offensive line was compleet niet opgewassen tegen het geweld van de Eagles.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:04 schreef slacker_nl het volgende:
KC speelt als de Rams speelden dit seizoen. Goede plays worden genegate door flags. Killed elke drive die je hebt.
En toch waren veel andere wedstrijden dit seizoen ook niet al te best... Kelce was bijv onzichtbaar...quote:Op maandag 10 februari 2025 04:11 schreef slacker_nl het volgende:
KC stelde ff diep teleur vandaag. Ze hebben echt de slechtste dag uitgekozen om te sucken.
Is het datzelfde vrouwtje dat bij viaplay de F1 mag doen?quote:Op maandag 10 februari 2025 04:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Die presentatrice van ESPN doet het er ook maar even bij..... domme vragen...
Ik zat ook wat stats te bekijken en er waren ook aanzienlijk meer sacks voor Mahomes dan in vorige jaren.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch waren veel andere wedstrijden dit seizoen ook niet al te best... Kelce was bijv onzichtbaar...
Omdat de Eagles het laten lopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:15 schreef superniger het volgende:
Waarom scoren de Chiefs pas zo laat?
Omdat de Eagles het laten lopen.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:15 schreef superniger het volgende:
Omdat de scherpte allang weg is bij de Eagles, die vinden het wel best.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:15 schreef superniger het volgende:
Garbage timequote:Op maandag 10 februari 2025 04:15 schreef superniger het volgende:
Nee volgens mij nietquote:Op maandag 10 februari 2025 04:12 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Is het datzelfde vrouwtje dat bij viaplay de F1 mag doen?
Welcome to American sportsquote:Op maandag 10 februari 2025 04:16 schreef superniger het volgende:
Trofee uitreiken aan de eigenaar ipv aan de spelers.
Geen honkbal liefhebberquote:Op maandag 10 februari 2025 04:17 schreef Strani het volgende:
Alleen in maart nog even de bracket invullen voor March Madness en dan is het voor mij weer gedaan met Amerikaanse sporten tot september. Ja en de draft natuurlijk.
In maart begint de indycar weer.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:17 schreef Strani het volgende:
Alleen in maart nog even de bracket invullen voor March Madness en dan is het voor mij weer gedaan met Amerikaanse sporten tot september. Ja en de draft natuurlijk.
er is ook een efl, ik wil dat weleens zien.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gevolgd. Voorlopig hou ik het op NFL en college.
Of de XFLquote:Op maandag 10 februari 2025 04:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
er is ook een efl, ik wil dat weleens zien.
Dat is nu UFLquote:
Vijf minuten voordat ik wil gaan kijken kom ik erachter wie er gewonnen heeftquote:Op maandag 10 februari 2025 07:31 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb toch gekozen voor een goede nachtrust, zo te lezen was het ook geen spannende wedstrijd. Straks de samenvatting terug kijken.
Als het voor het kijken is; Shakira en JLoquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Welke HT-show bevelen jullie dan aan om nog eens terug te kijken?
we're talking music here.....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het voor het kijken is; Shakira en JLo
Ligt ook aan je smaakquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verdomme, Bad Bunny was er gewoon bijquote:Op maandag 10 februari 2025 10:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het voor het kijken is; Shakira en JLo
Opdracht begrepenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ligt ook aan je smaak
Die van de Weeknd was tof, die van Lady Gaga vond ik recent heel tof.
Ehh, Prince niet mijn muziek, maar ook heel grotesque.
Coldplay, Bruno Mars en Beyonce vond ik niets, maar was ook goed.
Je kan ze ook gewoon allemaal kijken. Van Diana Ross tot Kate Perry
Ik was er 1 :-)quote:
Prince was mega goed. Purple Rain in de regenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Shakira en co is iig meer show en interactie das waar....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Prince was mega goed. Purple Rain in de regen
Voor het kijken raadt ook ik Shakira en J-Lo aan
Ik zou beginnen bij Michael Jackson en Prince.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dan liever Janetquote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik zou beginnen bij Michael Jackson en Prince.
Dat is niet helemaal waar, want hij speelde goed (blocken, afleiding, mooie catches) alhoewel hij niet toekwam idd aan een running game....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar de Chiefs hebben wel mooi Saquon tegengehouden
Recent was Dr. Dre en vrienden ook goed.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Prince was mega goed. Purple Rain in de regen
Staat bij billboard op #1: https://www.billboard.com(...)ftime-shows/u2-2002/
Voor het kijken raadt ook ik Shakira en J-Lo aan
Coldplay 2016 was ook aardig.
Dr Dre vind ik een lul, maar goed ik ga kijkenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Recent was Dr. Dre en vrienden ook goed.
Oh sorry ik dacht eigenlijk dat je dat bedoelde. Maar dat begint pas in mei ja.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
er is ook een efl, ik wil dat weleens zien.
Ik heb alleen Morgan Freeman Samuel Jackson verstaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 12:39 schreef Strani het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat Kendrick juist helemaal geweldig en gedurfd was vanwege de teksten. Maar muzikaal was het gewoon echt niks.
Black Eyed Peas overslaan.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Opdracht begrepenmooie cooling down van het NFL seizoen
quote:Op maandag 10 februari 2025 09:13 schreef mitt het volgende:
[..]
Vijf minuten voordat ik wil gaan kijken kom ik erachter wie er gewonnen heeft![]()
Toch maar even terugkijken.
Michael Jackson, U2 en Prince.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
quote:
Waar staat dat?quote:
Kijkcijfers van vannacht (Tina nijkamp).quote:
Fijn dat je dit post op ons Reddit-forum!quote:Op maandag 10 februari 2025 20:04 schreef hole1988 het volgende:
Jay-Z had ook een reclamespot tijdens de super bowl.
Bekijk deze YouTube-video
Prima lijkt me, dit boeit relatief gezien natuurlijk bijna niemand in Nederland écht iets, laat staan genoeg om het in de nacht voor een werkdag te gaan kijkenquote:
Toen ik nog volle werkweken draaide nam ik daar altijd een snipperdag voor, zodat ik de hele nacht op kon blijven. Dat deed ik overigens ook bij eventuele beslissende wedstrijden in de Worldseries en NBA finals.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima lijkt me, dit boeit relatief gezien natuurlijk bijna niemand in Nederland écht iets, laat staan genoeg om het in de nacht voor een werkdag te gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ja, maar dan ben je natuurlijk wel echt een minderheid. Een in Nederland niche sport midden in de nacht voor een werkdag, daar hoef je geen 100.000 kijkers te verwachtenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toen ik nog volle werkweken draaide nam ik daar altijd een snipperdag voor, zodat ik de hele nacht op kon blijven. Dat deed ik overigens ook bij eventuele beslissende wedstrijden in de Worldseries en NBA finals.
Je moet er wat voor over hebben.
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 10:52 schreef Droopie het volgende:
Vraag me af hoe ze dit berekenen.
Tegenwoordig zouden kijkcijfers pas na 1 week toch bekend worden.
Heb je totaal 4 kanalen waar je kon kijken op tv, dan nog via een app of website.
Daar zijn die systemen niet op ingericht.
Andere kant, 28.000 mensen is toch prima voor de fijnproevers.
T zal ook niet veel geld kosten gok ik.NFL is in Nederland nou eenmaal niet populair. Dat de Superbowl midden in de nacht van zondag op maandag (werkdag) is, helpt gewoon ook niet natuurlijk om NFL populair te maken. Veel mensen hebben maandag gewoon iets te doen natuurlijk en zijn niet zo gek om 's nachts op te blijven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gek genoeg daalt het toeschouwersaantal vd Superbowl in Duitsland ook van 2 milj naar 1,5 miljoen.
https://www.derwesten.de/(...)ten-id301365722.htmlTú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
Ik keek naar IPTV, mijn buurmeisje naar NFL met zo'n gamepass.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
NFL is in Nederland nou eenmaal niet populair. Dat de Superbowl midden in de nacht van zondag op maandag (werkdag) is, helpt gewoon ook niet natuurlijk om NFL populair te maken. Veel mensen hebben maandag gewoon iets te doen natuurlijk en zijn niet zo gek om 's nachts op te blijven...
Maar gek genoeg daalt het toeschouwersaantal vd Superbowl in Duitsland ook van 2 milj naar 1,5 miljoen.
https://www.derwesten.de/(...)ten-id301365722.html
De definitie van alle vier de Amerikaanse sportenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:08 schreef Droopie het volgende:
[..]het is 1 grote tombola van feitjes, statistieken en geldschuiverij.
Jij mag hier niet meer mee pratenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De definitie van alle vier de Amerikaanse sporten
Heb je totaal 4 kanalen waar je kon kijken op tv, dan nog via een app of website.
T zal ook niet veel geld kosten gok ik.F1 / Nul kijkers voor Olav Mol bij Ziggo's Langs de Vangrail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Helemaal niet gek.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
https://www.derwesten.de/(...)ten-id301365722.html
T zal ook niet veel geld kosten gok ik.Daar zijn de systemen wel op gericht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over een week worden ze gepubliceerd met uitgesteld kijken op kijkonderzoek.nlquote:De basis van het kijkonderzoek is de 'People Meter 7' van Kantar, de nieuwste generatie kijkmeter op de markt. Deze nieuwe kijkmeter heeft het uiterlijk van een tablet en meet zeer fijnmazig. Bovendien is het aanmelden van panelleden eenvoudiger dan in de oude situatie.
De People Meter 7 is gekoppeld aan het televisiescherm en alle randapparaten en registreert op basis van audiomatching het kijkgedrag van afzonderlijke respondenten. De techniek van audiomatching is vergelijkbaar met die van Shazam, waarbij van de waargenomen audio een specifieke code wordt gemaakt die vervolgens wordt gematcht met de (lineaire) uitzending. Dit is ongeacht het type ontvangst; het maakt niet uit of het signaal via de kabel of via internet op het scherm komt. De kijkmeter registreert al het live en uitgesteld kijken tot en met zes dagen na uitzending. Hierbij wordt het overgrote deel van het lineair kijkgedrag opgevangen.
In de tweede fase van het kijkonderzoek worden de data van de Focal Meter van de huishoudens van het kijkerspanel toegevoegd aan de data uit de People Meter. De Focal Meter is een routermeter die verbonden is met het breedbandnetwerk en registreert de online videoconsumptie en het mediagedrag op smart TV’s, tablets, smartphones en computers in een huishouden van vooraf vastgestelde bronnen zoals televisiestations, VOD-diensten en/of apps van broadcasters, operators en videosharing platforms. De Focal Meter kan geen andere online consumptie registreren, zodat de privacy van alle panelleden optimaal is gewaarborgd.
In de laatste fase worden de kijkdata van de huishoudens van Kantar verrijkt met individueel kijkgedrag van de respondenten uit het Multimedia Panel (n=2.800) van Ipsos. Deze meting vindt plaats aan de hand van de MediaCell+ app van Ipsos. De MediaCell+ app wordt geďnstalleerd op de smartphone van het panellid en registreert op passieve wijze, net als de People Meter 7 via audiomatching, welke zender aan staat.
De koppeling van de data tussen het kijk- en luisterpanel is een belangrijk voordeel voor de crossmediale architectuur. Op termijn zullen ook NMO crossmediale datasets worden geproduceerd, waarbij NMO Kijken, NMO online, NMO Luisteren, NMO Lezen en NMO Buitenreclame worden gecombineerd.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Nou ja, in Duitsland is NFL wel enorm in opkomst, als je bijv kijkt naar de games die ze daar krijgen en de toeschouwersaantallen bij wedstrijden van (best wel) suffe teams.... Dus dat vind ik daar dan weer anders.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Helemaal niet gek.
De meeste NFL fans die niet voor KC of PHIL zijn, vinden dit het meest lelijke affiche wat had kunnen komen deze playoffs.
Bills, Lions, Commanders, er waren zoveel leukere mogelijkheden.
Deze SB is de 1e in misschien wel 15 jaar die ik met tegenzin heb zitten kijken en waar ik na de half-time show dacht, ik ga slapen.
Dus nee, gek is het niet dat het kijkersaantal dit jaar gedaald is.
En volgens mij, duitsers zijn geen casual kijkers, die zijn bloedfanatiek teams gaan supporten.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou ja, in Duitsland is NFL wel enorm in opkomst, als je bijv kijkt naar de games die ze daar krijgen en de toeschouwersaantallen bij wedstrijden van (best wel) suffe teams.... Dus dat vind ik daar dan weer anders.
Maar zeker eens dat het geen lekkere wedstrijd was, ook al door de overmacht vd Eagles. Vorig jaar toen de 49-ers speelden, dát was pas een TOP-wedstrijd!!![]()
![]()
![]()
DAZN is gamepass, ze zijn twee of drie jaar geleden van aanbieder geswitched. DAZN was eerst echt niet te gebruiken omdat je alleen in het land van abo afsluiten kon kijken (wat weer afhankelijk was van je CC). Inmiddels is dat veranderd. Denk dat vele, incl ikzelf, toen zijn afgehaakt bij DAZN. Het feit dat het nu wel kan zegt mij wel dat ik vermoed dat de kijkersaantallen op DAZN zijn tegengevallen in de voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 11:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik keek naar IPTV, mijn buurmeisje naar NFL met zo'n gamepass.
Hier las ik DAZN, de keuze is reuze is tegenwoordig.
En volgens mij (hoe ik het las) zijn de diehard fans geen fan van de Chiefs, dus het is 1 grote tombola van feitjes, statistieken en geldschuiverij. Denk ik dan
Als ik NFL was zou ik die uitgever van Madden maar eens achter zijn vodden aanzitten dat ze een game maken die een 9/10 is en ook voor de casual gamer.
Daar valt ook een bak geld te halen in Europa met zoveel fans in Duitsland/ Europa.
ESPN had nul komma nul reclames van ruim voor de aftrap tot volgens mij ergens na de huldiging, dat was helemaal topquote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:34 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
DAZN is gamepass, ze zijn twee of drie jaar geleden van aanbieder geswitched. DAZN was eerst echt niet te gebruiken omdat je alleen in het land van abo afsluiten kon kijken (wat weer afhankelijk was van je CC). Inmiddels is dat veranderd. Denk dat vele, incl ikzelf, toen zijn afgehaakt bij DAZN. Het feit dat het nu wel kan zegt mij wel dat ik vermoed dat de kijkersaantallen op DAZN zijn tegengevallen in de voorgaande jaren.
Ik kijk ook op IPTV, vooral NBC en CBS zijn vreselijk want hebben veel lokale commercials waardoor je een soort van wachtmuziek te zien krijgt op DAZN. Via IPTV niet.
Er kwam volgensmij direct na de halftime show een heel klein stukje van een USA reclame voorbij omdat ze niet snel genoeg waren met doorschakelen naar de studio.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ESPN had nul komma nul reclames van ruim voor de aftrap tot volgens mij ergens na de huldiging, dat was helemaal top
En ook weer niet..... want dat betekent dat bedrijven geen interesse hebben om reclames te maken. En dan verdient ESPN-NL er niks aan, terwijl ze vast wel iets moeten betalen voor de uitzendrechten. En zal NFL bovendien in NL niet gaan groeien...quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
ESPN had nul komma nul reclames van ruim voor de aftrap tot volgens mij ergens na de huldiging, dat was helemaal top
Mwah, zo zie ik het niet. Het is in Nederland natuurlijk bepaald niet ongebruikelijk om sportuitzendingen te maken zonder reclames tussendoor, dus het kan ook gewoon een keuze zijn om de uitzending er niet voor te onderbreken.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En ook weer niet..... want dat betekent dat bedrijven geen interesse hebben om reclames te maken. En dan verdient ESPN-NL er niks aan, terwijl ze vast wel iets moeten betalen voor de uitzendrechten. En zal NFL bovendien in NL niet gaan groeien...
Dat zou kunnen, maar ik vermoed toch sterk van niet, 28:000 kijkers voor de Superbowl is namelijk niet veel voor een adverteerder en ook bij gewone wedstrijden zitten er tijdens de pauzes geen reclames in en kijk naar een stilstaand scherm of aankondigingen van ESPN zelf...quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, zo zie ik het niet. Het is in Nederland natuurlijk bepaald niet ongebruikelijk om sportuitzendingen te maken zonder reclames tussendoor, dus het kan ook gewoon een keuze zijn om de uitzending er niet voor te onderbreken.
Er zit ongetwijfeld iets achter. Sowieso natuurlijk veel abonnees voor hun reguliere aanbod.quote:Op woensdag 12 februari 2025 15:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik vermoed toch sterk van niet, 28:000 kijkers voor de Superbowl is namelijk niet veel voor een adverteerder en ook bij gewone wedstrijden zitten er tijdens de pauzes geen reclames in en kijk naar een stilstaand scherm of aankondigingen van ESPN zelf...
Ik woon niet in NL en kijk al jaren via Gamepass/DAZN of direct op NBC/ESPN, wat hier gewoon op de kabel uitgezonden wordt. Al doe ik ook veel via IPTV, maar via de Amerikaanse takken de zenders.quote:Op woensdag 12 februari 2025 07:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
1. Het systeem is helemaal niet zo ingewikkeld als het lijkt, in theorie zou je iedere ronde tenminste 1 pick moeten hebben, die afhankelijk is van de prestaties van het afgelopen seizoen hoe snel je aan de beurt bent. Dit jaar starten de Titans doordat zij het slechtste team waren (qua prestaties winst / verlies), de Eagles zijn de laatste vanwege de Super Bowl winst. Vaak zie je dat teams spelers traden voor picks in de aankomende draft, dit jaar voor het eerst dat iedereen zijn eigen pick in ronde 1 (nog) heeft.quote:Op donderdag 24 april 2025 10:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is best lastig om die draft te volgen. Heb geen ESPN, maar dan nog lijkt het systeem mij best ingewikkeld.
Maar voor wat ik opvang van de 49-ers (mijn fav-clubje ook) begrijp ik idd niet zo wat ze nou willen... Blijft Purdy eigenlijk, is dat al duidelijk?
Dak Prescott krijgt 60 miljoen per jaarquote:Op donderdag 24 april 2025 13:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
ThanksEen stuk duidelijker nu. Ik hoop dat Purdy blijft, het zou erg flauw zijn om hem af te rekenen om het iets mindere seizoen vorig jaar. Maar er is wel duidelijk versterking nodig....
Snap ik maar ik dacht aan het einde van het afgelopen seizoen te horen dat men twijfelde of er nog wel genoeg groei in Purdy zat. En of ze nog wel met hem wilden doorgaan. Maar gelukkig niet dusquote:Op donderdag 24 april 2025 14:45 schreef RudyL het volgende:
[..]
Dak Prescott krijgt 60 miljoen per jaar
Jalen Hurts 51 miljoen
Daartussen zitten namen als Goff, Love, Allen, Lawrence. Tja het logisch te verwachten dat je startende QB die een contractverlenging verwacht ook daar tussen wil zitten. Wil hij boven de 60 miljoen, dan hopen dat je hem kan traden, wil hij tussen 45 & 50, direct doen. Dat is een beetje de waarde die ik hem geef.
Dat kan ik me alleen maar voorstellen op basis van salary cap, niet op basis van spel.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Snap ik maar ik dacht aan het einde van het afgelopen seizoen te horen dat men twijfelde of er nog wel genoeg groei in Purdy zat. En of ze nog wel met hem wilden doorgaan. Maar gelukkig niet dus
Browns, Saints of Seahawks? Waarbij ik denk dat Saints hem op 40 pakken.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:02 schreef Tweek het volgende:
Benieuwd waar Shadeur Sanders terecht gaat komen.
Hoop het niet, veel teveel drama.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:53 schreef RudyL het volgende:
[..]
Browns, Saints of Seahawks? Waarbij ik denk dat Saints hem op 40 pakken.
Slough naar de Saints.quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:53 schreef RudyL het volgende:
[..]
Browns, Saints of Seahawks? Waarbij ik denk dat Saints hem op 40 pakken.
Heb alle drie dagen naar Rich Eisen geluisterd, echt schandalig. Die heeft werkelijk iedere pick aangekondigd als niet Shedeur Sanders. Mel Kiper, de man die Forrest Lamp hoger op zijn mock draft had staan dan Patrick Mahomes en bereid was zijn hele frauduleuze carričre op te hangen aan godbetert Jimmy Clausen, was nog erger en had een enorme meltdown. De lange arm van Deion laat zich voelen.quote:Op zaterdag 26 april 2025 05:44 schreef PirE het volgende:
Best wat QBs deze ronde, maar geen Sanders.
Ben benieuwd wanneer de interviews lekken.
Uiteindelijk gaat het om de clicks en dat lukt wel met dit soort hot takes. Het gaat allang niet meer om goede journalistiek, enkel views en likes.quote:Op maandag 28 april 2025 12:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb alle drie dagen naar Rich Eisen geluisterd, echt schandalig. Die heeft werkelijk iedere pick aangekondigd als niet Shedeur Sanders. Mel Kiper, de man die Forrest Lamp hoger op zijn mock draft had staan dan Patrick Mahomes en bereid was zijn hele frauduleuze carričre op te hangen aan godbetert Jimmy Clausen, was nog erger en had een enorme meltdown. De lange arm van Deion laat zich voelen.
[ x ]
https://x.com/TJMoe28/status/1916217788344983899
https://www.whiskeyriff.c(...)usa-in-the-olympics/quote:Tom Brady Reportedly Wants To “Un-Retire” & Play Flag Football For Team USA In The Olympics
Thought you were done reading about Tom Brady coming back to the game of football, did ya?
It’s almost as if Tom yearns to stay in the news cycle, and floats out rumors about ending his retirement every so often. Just imagine a now 47-year-old Tom Brady saying that he’s got some more football left in him. Crazy to think about, right? But with as much as the seven-time Super Bowl winner continues to leave the door open, it’s not out of the realm of possibility. There were even rumors not too long ago that Brady is in the best shape of his life.
Juist wel!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Doe maar niet Tom
[..]
https://www.whiskeyriff.c(...)usa-in-the-olympics/
Als die doorgaat, doe ik graag weer mee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:42 schreef Tweek het volgende:
Doen we dit jaar nog de Fantasy League?
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:07 schreef RudyL het volgende:
[..]
Als die doorgaat, doe ik graag weer mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |