Garbage timequote:Op maandag 10 februari 2025 04:15 schreef superniger het volgende:
Waarom scoren de Chiefs pas zo laat?
Nee volgens mij nietquote:Op maandag 10 februari 2025 04:12 schreef nuck_chorris het volgende:
[..]
Is het datzelfde vrouwtje dat bij viaplay de F1 mag doen?
Welcome to American sportsquote:Op maandag 10 februari 2025 04:16 schreef superniger het volgende:
Trofee uitreiken aan de eigenaar ipv aan de spelers.
Geen honkbal liefhebberquote:Op maandag 10 februari 2025 04:17 schreef Strani het volgende:
Alleen in maart nog even de bracket invullen voor March Madness en dan is het voor mij weer gedaan met Amerikaanse sporten tot september. Ja en de draft natuurlijk.
In maart begint de indycar weer.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:17 schreef Strani het volgende:
Alleen in maart nog even de bracket invullen voor March Madness en dan is het voor mij weer gedaan met Amerikaanse sporten tot september. Ja en de draft natuurlijk.
er is ook een efl, ik wil dat weleens zien.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gevolgd. Voorlopig hou ik het op NFL en college.
Of de XFLquote:Op maandag 10 februari 2025 04:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
er is ook een efl, ik wil dat weleens zien.
Dat is nu UFLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |