Problemen vallen voor mij wel mee in voorgaande jaren maar nu is het wel totaal niks helaasquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:06 schreef Mooker het volgende:
Volgend jaar wellicht Sleeper (of ander alternatief) overwegen ipv deze app waar altijd gekut mee is
Lijkt me wel eerlijker ja, dit is helaas niksquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:06 schreef Evenstar het volgende:
Aangezien wij allemaal problemen lijken te hebben .... zeg ik morgen herkansing 21:00?
Ja eensquote:Op zondag 31 augustus 2025 21:07 schreef Darkhorse16 het volgende:
Ja herkansing lijkt me beter. Anders kun je net zo goed een loting doen..
Laten we dat maar doen. Dit is inderdaad praktisch een auto-draft. Het is helaas wat het is...quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:07 schreef Evenstar het volgende:
Ok, dan doen wij dat, misschien kunnen de andere 3 dan ook nog meedoenBij mij is die nu vastgelopen ook, reload werkt niet.
Er is sowieso nog 1 open plek door 1 team dat niet meer mee lijkt te doenquote:Op maandag 1 september 2025 01:29 schreef slacker_nl het volgende:
Als jullie autodraft doen, wil ik wel meedoen. Hahaha.
Die draft is me allemaal veels te complex jongen. Geef me een team en I role with the punches.quote:Op maandag 1 september 2025 11:28 schreef Darkhorse16 het volgende:
[..]
Er is sowieso nog 1 open plek door 1 team dat niet meer mee lijkt te doen
Ik ga er niet over, maar als degene die misschien mee zou willen doen enkel mee gaat doen met een autodraft, dan heb ik liever iemand erbij die al jarenlang meedoet.quote:Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef Stage het volgende:
owww...
ik zit niet zo vaak meer op fok en had dit ook ff gemist..
Als er iemand anders is dan mag die mijn plek invullen.
Zo niet dan wil ik nog wel een jaartje actief meedoen, heb alleen nog niks voorbereid...
Je hebt toch al een team? Wmb doe je gewoon weer mee danquote:Op maandag 1 september 2025 17:12 schreef Stage het volgende:
owww...
ik zit niet zo vaak meer op fok en had dit ook ff gemist..
Als er iemand anders is dan mag die mijn plek invullen.
Zo niet dan wil ik nog wel een jaartje actief meedoen, heb alleen nog niks voorbereid...
We gaan er allemaal over toch haha, wmb doet stage gewoon mee en zijn we vol (als hij stagelopers is)quote:Op maandag 1 september 2025 18:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga er niet over, maar als degene die misschien mee zou willen doen enkel mee gaat doen met een autodraft, dan heb ik liever iemand erbij die al jarenlang meedoet.
Moest weer van browser switchen (Chrome naar Edge) en nu doet hij het. Belooft alleen weinig goeds op deze manier...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |