Jerry is al 30 jaar een verwarde gek die krampachtig nog steeds bezig is ons te overtuigen dat niet Jimmy Johnson maar hij het genie was achter de dynasty van 90's. Dit is peanuts.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef Mykonos het volgende:
De prijs is ook echt veel te laag, twee first-round picks en de Packers gaan ver komen dus dat worden twee vrij matige picks + Kenny Clark.
Wat zit er in het water in Dallas? Na Doncic al de volgende blunder van een GM.
Hallo dit is mijn jaarlijkse login + bericht op fokforum om te melden dat ik weer meedoe, tot morgen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:41 schreef Darkhorse16 het volgende:
[..]
Phantas Magoria Panthers @:Evenstar
Sinners @:Asschen_Sukar
Rudy 33'ers @:RudyL
Ocelot @:Revolverocelot
Goats @:SiebeJ
Sweet Lake Patriots @:Keyos
Jay-Jay @:vanpers
Mooker @:Mooker
Utrecht Domtorens @:Tweek
Run CMC @:DaveDave09
Stagelopers @:Stage
Darkhorse Destroyers @:Darkhorse16
Hopelijk klopt deze lijst en dan missen we er volgens mij nog 3 vergeleken met vorig jaar
Zo op de valreep ook weer uit mn zomerslaap gekomen. Was vergeten me hier te melden, als m'n plek er nog is doe ik natuurlijk ook weer mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:41 schreef Darkhorse16 het volgende:
[..]
Phantas Magoria Panthers @:Evenstar
Sinners @:Asschen_Sukar
Rudy 33'ers @:RudyL
Ocelot @:Revolverocelot
Goats @:SiebeJ
Sweet Lake Patriots @:Keyos
Jay-Jay @:vanpers
Mooker @:Mooker
Utrecht Domtorens @:Tweek
Run CMC @:DaveDave09
Stagelopers @:Stage
Darkhorse Destroyers @:Darkhorse16
Hopelijk klopt deze lijst en dan missen we er volgens mij nog 3 vergeleken met vorig jaar
Iemand anders dit ook?quote:Thank you for visiting NFL Fantasy.
We are currently experiencing technical difficulties and are working toward a fix.
Please visit NFL.com/Help for more details.
We appreciate your patience.
The NFL Fantasy Team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |