https://www.whiskeyriff.c(...)usa-in-the-olympics/quote:Tom Brady Reportedly Wants To “Un-Retire” & Play Flag Football For Team USA In The Olympics
Thought you were done reading about Tom Brady coming back to the game of football, did ya?
It’s almost as if Tom yearns to stay in the news cycle, and floats out rumors about ending his retirement every so often. Just imagine a now 47-year-old Tom Brady saying that he’s got some more football left in him. Crazy to think about, right? But with as much as the seven-time Super Bowl winner continues to leave the door open, it’s not out of the realm of possibility. There were even rumors not too long ago that Brady is in the best shape of his life.
Juist wel!quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Doe maar niet Tom
[..]
https://www.whiskeyriff.c(...)usa-in-the-olympics/
Als die doorgaat, doe ik graag weer mee.quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:42 schreef Tweek het volgende:
Doen we dit jaar nog de Fantasy League?
Ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 16:07 schreef RudyL het volgende:
[..]
Als die doorgaat, doe ik graag weer mee.
Het liefst niet op 28, 29, 30 & 31 augustus en 2 & 3 september. Sorry veeleisend vanwege feestweekend en eigen verjaardag jubileumquote:
Meestal doen we 1 of 2 weken voor de start op een zaterdag? Dus 30 augustus. Of igg in dat weekend wat mij betreftquote:
Klopt, meestal de zondagavond vlak voor de start van het seizoen, dat zou 31 augustus zijn dit jaar. Ik doe graag weer mee!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:10 schreef vanpers het volgende:
Ik doe ook weer mee, dacht dat we in het verleden juist op de zondagavond de draft hebben gedaan, om vast te wennen om op zondagavond klaar te zitten voor NFL.
Het is veel stompzinniger dan dat Hawkeye wordt enkel gebruikt in plaats van de chain gang (waar nooit een discussie over was), het spotten van de bal (waar de daadwerkelijke fouten worden gemaakt) is nog steeds de taak van de officials.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 09:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Trouwens: misschien oud nieuws, maar ik hoorde gister dat de NFL nu de Hawkeye technologie gaat gebruiken bij eerste downs... Kittleclaimde gelijk dat hij dat al jaren geleden had bedacht...
![]()
Logisch, de 49-ers zijn hun tijd vooruit!
![]()
Bij (sterke) voorkeur het weekend van 30 of 31 augustus. Zin an! Sowieso ook wel heel erg zin in het seizoen weer. Heel benieuwd hoe de Patriots uit de winter gaan komen.quote:
30 beter? in de avond ergens?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 08:55 schreef RudyL het volgende:
Als het de 31e wordt, zorg ik voor een pre draft ranking, ben ik vermoedelijk wel op auto pick op basis van die lijst. Hopelijk is dat akkoord?
Toevallig lijk ik zowel de 30ste als 31ste augustus te kunnen, maar ervaring over de afgelopen jaren leert wel dat de zondag volgens mij de meeste mensen konden.quote:
Nee ik ben waarschijnlijk fysiek en mentaal niet in staat om een goede draft te doen van 28 tm 31 augustus vanwege dorpsfeest. Dus snap het goed als het de 31e wordt en ga dan hopelijk met een pre draft ranking wel richting mijn gewenste selectiequote:
Phantas Magoria Panthers @Evenstarquote:Doet iedereen weer gewoon mee of hebben wij wat lege vakjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |