In maart begint de indycar weer.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:17 schreef Strani het volgende:
Alleen in maart nog even de bracket invullen voor March Madness en dan is het voor mij weer gedaan met Amerikaanse sporten tot september. Ja en de draft natuurlijk.
er is ook een efl, ik wil dat weleens zien.quote:Op maandag 10 februari 2025 04:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gevolgd. Voorlopig hou ik het op NFL en college.
Of de XFLquote:Op maandag 10 februari 2025 04:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
er is ook een efl, ik wil dat weleens zien.
Dat is nu UFLquote:
Vijf minuten voordat ik wil gaan kijken kom ik erachter wie er gewonnen heeftquote:Op maandag 10 februari 2025 07:31 schreef Faraday01 het volgende:
Ik heb toch gekozen voor een goede nachtrust, zo te lezen was het ook geen spannende wedstrijd. Straks de samenvatting terug kijken.
Als het voor het kijken is; Shakira en JLoquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Welke HT-show bevelen jullie dan aan om nog eens terug te kijken?
we're talking music here.....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het voor het kijken is; Shakira en JLo
Ligt ook aan je smaakquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Verdomme, Bad Bunny was er gewoon bijquote:Op maandag 10 februari 2025 10:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het voor het kijken is; Shakira en JLo
Opdracht begrepenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ligt ook aan je smaak
Die van de Weeknd was tof, die van Lady Gaga vond ik recent heel tof.
Ehh, Prince niet mijn muziek, maar ook heel grotesque.
Coldplay, Bruno Mars en Beyonce vond ik niets, maar was ook goed.
Je kan ze ook gewoon allemaal kijken. Van Diana Ross tot Kate Perry
Ik was er 1 :-)quote:
Prince was mega goed. Purple Rain in de regenquote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Shakira en co is iig meer show en interactie das waar....quote:Op maandag 10 februari 2025 10:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Prince was mega goed. Purple Rain in de regen
Voor het kijken raadt ook ik Shakira en J-Lo aan
Ik zou beginnen bij Michael Jackson en Prince.quote:Op maandag 10 februari 2025 10:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dan liever Janetquote:Op maandag 10 februari 2025 10:34 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik zou beginnen bij Michael Jackson en Prince.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |