Het eerste kwart van de Rams tegen de Eagles stelt alvast niet teleur.quote:Op zondag 21 september 2025 05:32 schreef slacker_nl het volgende:
Ik vond TB vs HOU wel een alleraardigste pot maandag.
Ik kijk lig uit naar de Rams vs Eagles deze week en Cards - 49ers. En dan kijken hoe de Giants en de Chiefs de zondagavond gaan inluiden. Ik ben echt benieuwd, ze staan beide 0-2...
Schijnt wat te rommelen intern bij de Eagles, verlies van de OC wordt gevoeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:34 schreef slacker_nl het volgende:
De Giants!!!! DE GIANTS!!! HAhahaha. Ik kan het niet geloven.
Ik denk niet dat als de Giants 34 punten scoren het per se aan je OC ligt, maar dat de DC ook flink wat uit te leggen heeft. Neemt niet weg dat er meerdere turnovers waren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Schijnt wat te rommelen intern bij de Eagles, verlies van de OC wordt gevoeld.
Ik geef het een jaar totdat Dart en Skattebo een CTE diagnose krijgen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:34 schreef slacker_nl het volgende:
De Giants!!!! DE GIANTS!!! HAhahaha. Ik kan het niet geloven.
Haha die face first dive van Dart lolquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik geef het een jaar totdat Dart en Skattebo een CTE diagnose krijgen.
Ik vond vooral Daboll die naar de medical tent sprint nadat Wilson zijn eerste de beste pass verklote leuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Net gekeken: genieten van de Giants!wat een energie!
![]()
Dart die na een TD uit enthousiasme de referee een hi-five geeft![]()
![]()
Ik kijk nu al uit naar de Giants - Broncos volgende week!
(trouwens ook genieten van de sprint van Barkley na de interception, maar dat heeft meer met atletiek te maken)
Ja die was ook legendarisch.....quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vond vooral Daboll die naar de medical tent sprint nadat Wilson zijn eerste de beste pass verklote leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |