SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat risico is maar 2-3% en ze gaan natuurlijke bevalling doen. Keizersnede is enkel sprake van wanneer nodig.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij het bij de vrouw van UN wel voorstellen dat ze geen risico willen nemen dat ze een aanval tijdens de bevalling krijgtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Spuit 11. Dat zei ik toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat risico is maar 2-3% en ze gaan natuurlijke bevalling doen. Keizersnede is enkel sprake van wanneer nodig.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Klopt, maar ik weet wat er is besproken met de gynaecoloogquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Neemt niet weg dat ik gelijk hadquote:Op zondag 9 februari 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet wat er is besproken met de gynaecoloog
O oke ik dacht keizersnee omdat je zei dat ze het gingen halen en niet zei dat ze gingen inleidenquote:Op zondag 9 februari 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat risico is maar 2-3% en ze gaan natuurlijke bevalling doen. Keizersnede is enkel sprake van wanneer nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 07:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je geen gelijk had
Dit is even een uniek momentquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nee, met het halen wordt bedoeld dat de vliezen worden gebroken.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke ik dacht keizersnee omdat je zei dat ze het gingen halen en niet zei dat ze gingen inleidenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sta ik nu ook in je beroemde schriftje?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, wil je dat? Dan maak ik even een aantekening.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sta ik nu ook in je beroemde schriftje?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil je er dan ook bijzetten dat deze verslikking mede mogelijk is gemaakt door @_UserName_ ?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, wil je dat? Dan maak ik even een aantekening.
O, oke.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, met het halen wordt bedoeld dat de vliezen worden gebroken.
Ergens maar te hopen dat het net voor die tijd vanzelf spontaan begintWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij maar kijken of je een stuk hout aan een paal kan vinden. Zo niet dan heb ik er hier namelijk nog eentje liggen die ik evt morgen of dinsdag terug in het spel kan slingeren.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, wil je dat? Dan maak ik even een aantekening.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mwah, op zich maakt dat weinig uit. Maar zolang de kleine zich nog goed voelt in de buik zullen ze haar ook niet halen natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, oke.
Ergens maar te hopen dat het net voor die tijd vanzelf spontaan begintTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar moet koffie in!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En ik lust ook nog wel een bak koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 9 februari 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wil je er dan ook bijzetten dat deze verslikking mede mogelijk is gemaakt door @:_UserName_ ?
Het is genoteerd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een bevalling die ingeleid wordt kan nogal heftig zijn hoor.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah, op zich maakt dat weinig uit. Maar zolang de kleine zich nog goed voelt in de buik zullen ze haar ook niet halen natuurlijk.
Dat denk ik ook, zolang het goed gaat laten ze haar lekker zitten. En ze wordt goed in de gaten gehouden dus dat zit wel goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Anders stop ik er een dildo in
Dat wordt niet vandaag, eerder morgen.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga jij maar kijken of je een stuk hout aan een paal kan vinden. Zo niet dan heb ik er hier namelijk nog eentje liggen die ik evt morgen of dinsdag terug in het spel kan slingeren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey PuntenpakkerTquote:![]()
De anderen kunnen wel weer naar huis JustinK is geaariveerd in het land der Bolk
Heb jij een dildo in huis?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IK zou zeggen rammel Rob uit bed en ga samen op padquote:Op zondag 9 februari 2025 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga jij maar kijken of je een stuk hout aan een paal kan vinden. Zo niet dan heb ik er hier namelijk nog eentje liggen die ik evt morgen of dinsdag terug in het spel kan slingeren.
Dottiequote:Op zondag 9 februari 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey PuntenpakkerT![]()
De anderen kunnen wel weer naar huis JustinK is geaariveerd in het land der Bolk![]()
![]()
Ja, dan pak ik koffie en een broodje en ga beginnen aan de wasquote:Op zondag 9 februari 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey PuntenpakkerT![]()
De anderen kunnen wel weer naar huis JustinK is geaariveerd in het land der Bolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Skattiequote:
Ik denk dat je daar meer baat bij heb dan wachten op een puntjequote:Op zondag 9 februari 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan pak ik koffie en een broodje en ga beginnen aan de was
Alledrie mijn zoons zijn ingeleid, mijn dochter kwam spontaan. Bij de laatste bevalling sliep ik zo'n beetje door de weeën heen, tot ik persdrang kreeg en de verpleegkundige beweerde dat ik nog niet zover kon zijn tot ik d'r zei godverdomme 33n arts te gaan halen die direct zag dat ik wel degelijk 10 cm ontsluiting had waarna de verpleegkundige met gebogen hoofd de kamer verliet.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bevalling die ingeleid wordt kan nogal heftig zijn hoor.
Dat denk ik ook, zolang het goed gaat laten ze haar lekker zitten. En ze wordt goed in de gaten gehouden dus dat zit wel goed.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik blijf nog wel ff hangen, hopelijk slaapt vrouwlief vandaag wat uit (tot 9 uur ofzo)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar meer baat bij heb dan wachten op een puntje![]()
![]()
Wat is dit?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar meer baat bij heb dan wachten op een puntje
Wil je niet dat we punkten scoren?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Realiteit ggg, realiteitquote:Op zondag 9 februari 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is dit?
Wil je niet dat we punkten scoren?![]()
Is dat noodzakelijk? Ik kan er toch eentje kopen onderweg naar @JustinK om hem de mond te snoeren?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Tsja, je hebt een punt.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga jij maar lekker met je dildo spelenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk? Ik kan er toch eentje kopen onderweg naar @:justink om hem de mond te snoeren?![]()
![]()
Ja dat kanquote:Op zondag 9 februari 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk? Ik kan er toch eentje kopen onderweg naar @:justink om hem de mond te snoeren?
[ Bericht 12% gewijzigd door gebrokenglas op 09-02-2025 08:12:59 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ac we zie het allemaal wel. Binnenkort wordt er een plan van aanpak gemaakt adhv ons geboorteplan. Met een beetje geluk zijn haar lichaam en dat van de kleine klaar om te voorkomen dat de vliezen worden gebroken. In het beste scenario is het in de ochtend naa ziekenhuis en in de avond met zn 3en naar huisquote:Op zondag 9 februari 2025 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alledrie mijn zoons zijn ingeleid, mijn dochter kwam spontaan. Bij de laatste bevalling sliep ik zo'n beetje door de weeën heen, tot ik persdrang kreeg en de verpleegkundige beweerde dat ik nog niet zover kon zijn tot ik d'r zei godverdomme 33n arts te gaan halen die direct zag dat ik wel degelijk 10 cm ontsluiting had waarna de verpleegkundige met gebogen hoofd de kamer verliet.
Precies, gewoon overdag, niet dat nachtwerkquote:Op zondag 9 februari 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ac we zie het allemaal wel. Binnenkort wordt er een plan van aanpak gemaakt adhv ons geboorteplan. Met een beetje geluk zijn haar lichaam en dat van de kleine klaar om te voorkomen dat de vliezen worden gebroken. In het beste scenario is het in de ochtend naa ziekenhuis en in de avond met zn 3en naar huis
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja beetje timen hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, gewoon overdag, niet dat nachtwerk![]()
O ja hoor, maar met Jusitin in da house is het moeilijk punten krijgenquote:Op zondag 9 februari 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is dit?
Wil je niet dat we punkten scoren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Toch leuk dat ie het blijft proberenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor, maar met Jusitin in da house is het moeilijk punten krijgen![]()
![]()
Als ze na 22u komt druk ik d'r gewoon terug. We zijn gesloten, morgen 8 uur zijn we weer openquote:Op zondag 9 februari 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, gewoon overdag, niet dat nachtwerk
Lijkt me de beste aanpakquote:Op zondag 9 februari 2025 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ze na 22u komt druk ik d'r gewoon terug. We zijn gesloten, morgen 8 uur zijn we weer open![]()
![]()
Ja ze blijven het proberen maar Justin is niet te verslaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch leuk dat ie het blijft proberen
Dots topic spel werd het een tijd lang genoemd, en ik was niet eens zo fanatiek als jij bent.
Maar van de J een D maken is niet zo makkelijk natuurlijk
Djustins topic spel of zo krijg je dan
Nee doe maar nietquote:Op zondag 9 februari 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze blijven het proberen maar Justin is niet te verslaan.
Dots topic spel werd het een tijd lang genoemd, en ik was niet eens zo fanatiek als jij bent.
Maar van de J een D maken is niet zo makkelijk natuurlijk
Djustins topic spel of zo krijg je dan![]()
![]()
of gewoon niet janken om punten.. Hoewel ik mij wel een beetje de winnaar (best of the rest) voel van januari. Maar ben net zo blij of blijer dat daar nu geen sprake van isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een hele eer toch als een spel maar je vernoemd wordt Ík vond het een eerquote:
Er was maar een winnaarquote:Op zondag 9 februari 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
of gewoon niet janken om punten.. Hoewel ik mij wel een beetje de winnaar (best of the rest) voel van januari. Maar ben net zo blij of blijer dat daar nu geen sprake van isen dat was Justin
Dit spel kent geen tweede of derde prijs
Hey Lafquote:leuk je te zien. Hoe is het daar?
Nou, een baby krijgen of punten, dat lijkt me geen moeilijke keuze.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
of gewoon niet janken om punten.. Hoewel ik mij wel een beetje de winnaar (best of the rest) voel van januari. Maar ben net zo blij of blijer dat daar nu geen sprake van is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Punten iddquote:Op zondag 9 februari 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een baby krijgen of punten, dat lijkt me geen moeilijke keuze.![]()
![]()
Voor mij gevoel wel, er is altijd een podium. Dat dat hier niets doet niets af van mijn gevoelquote:Op zondag 9 februari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was maar een winnaaren dat was Justin
Dit spel kent geen tweede of derde prijs
mij ook niet, punten natuurlijk!quote:Op zondag 9 februari 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een baby krijgen of punten, dat lijkt me geen moeilijke keuze.
Voor mijn gevoel ben jij een winnaarquote:Op zondag 9 februari 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor mij gevoel wel, er is altijd een podium. Dat dat hier niets doet niets af van mijn gevoel![]()
![]()
Koud en bewolktquote:Op zondag 9 februari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lafleuk je te zien. Hoe is het daar?
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Tijd voor een goeie mok hete koffie dusquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is dat niet jezelf een beetje voor de gek houden danquote:Op zondag 9 februari 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor mij gevoel wel, er is altijd een podium. Dat dat hier niets doet niets af van mijn gevoel
Net als de lotterij dan heb je net een cijfertje verkeerd bij de lotterij, het was een 5 en moest een 6 zijn. Dan ben je ook geen winnaar
Ben je in Nederland?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb al zó vaak de loterij gewonnenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet jezelf een beetje voor de gek houden dan
Net als de lotterij dan heb je net een cijfertje verkeerd bij de lotterij, het was een 5 en moest een 6 zijn. Dan ben je ook geen winnaar![]()
![]()
Dan had je bijna de prijs gewonnenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als de lotterij dan heb je net een cijfertje verkeerd bij de lotterij, het was een 5 en moest een 6 zijn. Dan ben je ook geen winnaar
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Op die manier, zeker net een cijfertje verkeerdquote:Op zondag 9 februari 2025 08:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb al zó vaak de loterij gewonnen
Maar ben je geen winnaarquote:Op zondag 9 februari 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan had je bijna de prijs gewonnen![]()
ALs je bij voetballen met 4-3 verliest ben je ook geen winnaar
Ja maar het voelde als winnenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op die manier, zeker net een cijfertje verkeerd![]()
![]()
Nee. Op de 100 meter sprint is ook maar een winnaar en toch een podium voor de nr 2 en 3.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je bij de staatsloterij niet de letters maar wel de cijfers hebt win je ook. Al gaat die vergelijking sowieso mank want het gaat hier om prestaties en niet om geluk.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Puur geluk hoor bij mijquote:Op zondag 9 februari 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee. Op de 100 meter sprint is ook maar een winnaar en toch een podium voor de nr 2 en 3.
Als je bij de staatsloterij niet de letters maar wel de cijfers hebt win je ook. Al gaat die vergelijking sowieso mank want het gaat hier om prestaties en niet om geluk.![]()
![]()
Gaat vanzelf bij mijquote:Op zondag 9 februari 2025 08:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
je moet je er voor inzetten, dus het is een prestatie![]()
![]()
Maar hier is geen podium voor 2 of 3quote:Op zondag 9 februari 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee. Op de 100 meter sprint is ook maar een winnaar en toch een podium voor de nr 2 en 3.
Als je bij de staatsloterij niet de letters maar wel de cijfers hebt win je ook. Al gaat die vergelijking sowieso mank want het gaat hier om prestaties en niet om geluk.
Alleen een prijs voor de nr 1 ]
EN punten pakken hier zoals Justin doet is ook een prestatie.
Hij is er overdag, als het druk is en weet toch zoveel punten te pakken
Hij zit hier niet in de nacht of de hele vroege ochtend.
Ik vind het echt knap hoe het het doet, een hele prestatie en dat al maanden lang
Gewoon bolken, toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
GG bolkquote:
Ik hoef er niks voor te doen, doet mijn botjequote:Op zondag 9 februari 2025 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
zonder posts geen puntenHet is en blijft inzet
![]()
![]()
Beren botje?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoef er niks voor te doen, doet mijn botjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daarom zeg ik ook voor mijn gevoel. En nergens zeg ik dat wat Justin doet, geen prestatie is. Maar goed.. kennelijk wanneer je je gevoel uit kom je tegn een muur aan ofzo en moet het zijn zoals het isquote:Op zondag 9 februari 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hier is geen podium voor 2 of 3
Alleen een prijs voor de nr 1 ]
EN punten pakken hier zoals Justin doet is ook een prestatie.
Hij is er overdag, als het druk is en weet toch zoveel punten te pakken
Hij zit hier niet in de nacht of de hele vroege ochtend.
Ik vind het echt knap hoe het het doet, een hele prestatie en dat al maanden lang
Ik accepteer zoals het is. Accepteer dan ook hoe ik mij er bij voel. Dank.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik zeg ook nergens dat jij dat zegt. Ik zeg alleen wat ik er van vind en dat magquote:Op zondag 9 februari 2025 08:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook voor mijn gevoel. En nergens zeg ik dat wat Justin doet, geen prestatie is. Maar goed.. kennelijk wanneer je je gevoel uit kom je tegn een muur aan ofzo en moet het zijn zoals het is
Ik accepteer zoals het is. Accepteer dan ook hoe ik mij er bij voel. Dank.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jaquote:
En ik zeg ook wat ik vind en voel maar dat mag dan kennelijk niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij dat zegt. Ik zeg alleen wat ik er van vind en dat magTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja en dat mag. Ieder zijn mening en zolang je elkaar niet aanvalt of verrot scheld is er niets aan de hand.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sta er min of meer hetzelfde in hoor. Ik ben tevreden als ik deze maand in de top 10 eindig en bepaalde personen voor blijf.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als je bij de staatsloterij niet de letters maar wel de cijfers hebt win je ook. Al gaat die vergelijking sowieso mank want het gaat hier om prestaties en niet om geluk.Ik heb er één en ik ben er trots op
Waar zeg ik dat jij dat niet mag? Je gaat je gang maar hoor.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En ik zeg ook wat ik vind en voel maar dat mag dan kennelijk niet.
Ik antwoord alleen dat ik het anders zieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga geen ruzie maken om zoiets onbenulligs. Ik zeg alleen hoe ik de dingen ziequote:
Ruzie maken is slecht voor je energie
Koffie of thee iemand?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* DJMO steelt de zon van JustinKquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Koffie gvdquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hier is helemaal geen zon.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De lucht is hier wel bewolkt, maar het lijkt er op dat het zonnetje er door heen wil gaan prikkenquote:
Hier ook niet. Daarom jat ik hem van JustinK, aangezien hij beweert mooi weer te hebbenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Koffieeeeeeeeequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Lekker dank uquote:
Dat is echt een bakkie met liefdequote:
Oh ja. Ik ging een fok logo zoekenIk heb er één en ik ben er trots op
Een bolk logoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas schenkt een lekker bakkie in voor Dotquote:
Tijd dat ik weer eens nieuwe AI koffie maak.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank jequote:Op zondag 9 februari 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een lekker bakkie in voor Dot
Tijd dat ik weer eens nieuwe AI koffie maak.
![]()
![]()
Ik zeg hoe ik mij voel. Hoe ik mij voel bepaal ik. Ook al is de realiteit anders. Maar door te zeggen dat het anders is, lijkt het alsof ik me dan niet anders mag voelen. Laat mij me gewoon voelen zoals ik me wil voelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij dat niet mag? Je gaat je gang maar hoor.
Ik antwoord alleen dat ik het anders zieTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Het is al weer druk in de tuin met de vogeltjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag jijquote:Op zondag 9 februari 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zeg hoe ik mij voel. Hoe ik mij voel bepaal ik. Ook al is de realiteit anders. Maar door te zeggen dat het anders is, lijkt het alsof ik me dan niet anders mag voelen. Laat mij me gewoon voelen zoals ik me wil voelen.![]()
![]()
![]()
Nu nog m'n fine liners zoeken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je maakt er meer van dan wat er is.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zeg hoe ik mij voel. Hoe ik mij voel bepaal ik. Ook al is de realiteit anders. Maar door te zeggen dat het anders is, lijkt het alsof ik me dan niet anders mag voelen. Laat mij me gewoon voelen zoals ik me wil voelen.
Ik denk er anders over als jij, wat niet zeggen wil dat jij niet mag voelen wat je wilt.
Mensen denken nu eenmaal anders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik zeg ook nergens dat dat niet mag, maar schijnbaar mag ik niets zeggenquote:![]()
Ik laat het hier verder ook bij geen zin in dit flauwe gedoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja er is wel genoeg over gezegdquote:Op zondag 9 februari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook nergens dat dat niet mag, maar schijnbaar mag ik niets zeggen![]()
Ik laat het hier verder ook bij geen zin in dit flauwe gedoe![]()
![]()
Waar ga je dat logo op zetten, een nieuwe stok?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als maar niet op mijn stok isquote:Op zondag 9 februari 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ga je dat logo op zetten, een nieuwe stok?![]()
Doet mij wel herinneren dat ik een staatslot moet kopen. Hopelijk win ik op 1 cijfer na
Mijn idee, waar gaat het over. Een spel op internetquote:![]()
Maar goed doe mij maar een bakkie heb ik meer aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij wel pijnlijk en wanneer zet je hem dan, bij groei of krimpquote:
Jij mag niet meer raden.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ga je dat logo op zetten, een nieuwe stok?Ik heb er één en ik ben er trots op
Nietquote:Op zondag 9 februari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel pijnlijk en wanneer zet je hem dan, bij groei of krimp![]()
![]()
Ooit ga ik de stok ophalen en leg ik 'm heel dicht bij de Duitse grens, Kotten ofzoquote:
Krijg je een FOK! Logo op je stokquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
![]()
![]()
Is het slot ook weg dan nu? Of alleen de stok?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weten we nog niet, Tara of ik gaan zsm even kijken daar.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is het slot ook weg dan nu? Of alleen de stok?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie is Tara?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, Tara of ik gaan zsm even kijken daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TARAraboemdijeequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft al zovaak op de grens gelegenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ooit ga ik de stok ophalen en leg ik 'm heel dicht bij de Duitse grens, Kotten ofzo
De dikke domineequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh die.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TARAraboemdijee in SPL / FOK!STOK door Nederland #305 Meerstad (TARAraboemdijee)
Ken ik niet![]()
![]()
Waddeneilanden mag ook?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij heeft al zovaak op de grens gelegen
Harrie heeft heel die kutreis naar Groningen, om de stok te halen, voor niets gemaakt gister.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, als ie dan enigszins in de buurt ligt eens ophalen
De hele dag onderweg.
Och ik heb ook meerdere keren een vergeefse reis gemaakt.
Ik heb ook een keer in de verkeerde stad gezocht.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft genoten van de reisquote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Harrie heeft heel die kutreis naar Groningen, om de stok te halen, voor niets gemaakt gister.![]()
![]()
Ja ik las het hier, ook flink balen.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Harrie heeft heel die kutreis naar Groningen, om de stok te halen, voor niets gemaakt gister.
De hele dag onderweg.
Och ik heb ook meerdere keren een vergeefse reis gemaakt.
Ik heb ook een keer in de verkeerde stad gezocht.
Lekker met een biertje in de trein zitten en bolkenquote:
Het leven is zo simpelquote:Op zondag 9 februari 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker met een biertje in de trein zitten en bolken![]()
![]()
Gewoon bolkenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Is het ook, ligt er vaak aan hoe je er zelf instaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft zich prima vermaakt in de lange zuipkeetquote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Harrie heeft heel die kutreis naar Groningen, om de stok te halen, voor niets gemaakt gister.
De hele dag onderweg.![]()
![]()
Kedeng kedengquote:Op zondag 9 februari 2025 08:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft zich prima vermaakt in de lange zuipkeet![]()
oeoeoeeeeeeeeeee
\___________/quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Lees de spelregels maar. De stok mag Nederland niet verlaten, de drie bijzondere gemeenten zijn dus uitgesloten. Maar ook de wadden zijn al zo goed als vol volgens mij.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Het wordt tijd voor huishoudelijke taken... het vullen en aanzetten van de wasmachine.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Welke drie bijzondere gemeentes?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Lees de spelregels maar. De stok mag Nederland niet verlaten, de drie bijzondere gemeenten zijn dus uitgesloten. Maar ook de wadden zijn al zo goed als vol volgens mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zo gepieptquote:Op zondag 9 februari 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Het wordt tijd voor huishoudelijke taken... het vullen en aanzetten van de wasmachine.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Baarle-Nassau bijvoorbeeld. De andere 2 zou ik zo ook niet weten.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat klopt, en dan kom ik snel terug om verder te bolkenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Baarle-Nassau ligt half in nl en mag dus gewoon. Het gaat om Bonaire, Sint Eustatius en Saba.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Baarle-Nassau bijvoorbeeld. De andere 2 zou ik zo ook niet weten.Ik heb er één en ik ben er trots op
Maar das logischquote:Op zondag 9 februari 2025 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Baarle-Nassau ligt half in nl en mag dus gewoon. Het gaat om Bonaire, Sint Eustatius en Saba.![]()
Ah.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Baarle-Nassau ligt half in nl en mag dus gewoon. Het gaat om Bonaire, Sint Eustatius en Saba.
Ja, dat is wat onpraktisch. Als de stok in Sint Eustatius komt te liggen, dan is Harrie wel even wat langer onderweg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Medicatie innemen en douchenIk heb er één en ik ben er trots op
Ik ben de enige met deze TTquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:40 schreef maily het volgende:
@:Lovely Cassandra !!Ik moet de serie nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja. Tijd voor koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Jaah, werd ook wel eens tijd dat ze 3 punten gingen pakkenquote:
Mooizoquote:Op zondag 9 februari 2025 09:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
MooiJa hier gaat ie ook lekker hoor
Lekker geslapen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waar schrok je van wakker?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, schrok wakker en was het bijna 8 uur![]()
![]()
Je kon dus gratis mee genieten van de muziekquote:Op zondag 9 februari 2025 09:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier hadden ze een feestje in de buurt tot laat
Van hard gepraatquote:Op zondag 9 februari 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kon dus gratis mee genieten van de muziek![]()
![]()
Ojee, dat is niet zo mooi.. Beterschap gewenstquote:Op zondag 9 februari 2025 09:42 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gevloerd door griep, zal wel paar dagen thuis blijven worden
quote:
Thanksquote:Op zondag 9 februari 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, dat is niet zo mooi.. Beterschap gewenstgaat wel weer over ben nooit lang ziek..
Hoogstens week p jaar ofzo![]()
Ah gelukkig maar danquote:Op zondag 9 februari 2025 09:44 schreef Bally-b het volgende:
[..]
[..]
Thanksgaat wel weer over ben nooit lang ziek..
Hoogstens week p jaar ofzo
Haha begreep ik al!quote:Op zondag 9 februari 2025 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja waatom niet
Het is deze https://www.ah.nl/product(...)-baileys-oploskoffie
Goedemorgen ToT
Mijn moeder drinkt altijd de amaretto versie.![]()
![]()
HopOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: