Je maakt er meer van dan wat er is.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zeg hoe ik mij voel. Hoe ik mij voel bepaal ik. Ook al is de realiteit anders. Maar door te zeggen dat het anders is, lijkt het alsof ik me dan niet anders mag voelen. Laat mij me gewoon voelen zoals ik me wil voelen.
Ja, ik zeg ook nergens dat dat niet mag, maar schijnbaar mag ik niets zeggenquote:
Ja er is wel genoeg over gezegdquote:Op zondag 9 februari 2025 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook nergens dat dat niet mag, maar schijnbaar mag ik niets zeggen![]()
Ik laat het hier verder ook bij geen zin in dit flauwe gedoe
Waar ga je dat logo op zetten, een nieuwe stok?quote:
Als maar niet op mijn stok isquote:Op zondag 9 februari 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ga je dat logo op zetten, een nieuwe stok?
Mijn idee, waar gaat het over. Een spel op internetquote:
Lijkt mij wel pijnlijk en wanneer zet je hem dan, bij groei of krimpquote:
Jij mag niet meer raden.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar ga je dat logo op zetten, een nieuwe stok?
Nietquote:Op zondag 9 februari 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij wel pijnlijk en wanneer zet je hem dan, bij groei of krimp
Ooit ga ik de stok ophalen en leg ik 'm heel dicht bij de Duitse grens, Kotten ofzoquote:
quote:
Dat weten we nog niet, Tara of ik gaan zsm even kijken daar.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is het slot ook weg dan nu? Of alleen de stok?
Wie is Tara?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet, Tara of ik gaan zsm even kijken daar.
Hij heeft al zovaak op de grens gelegenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ooit ga ik de stok ophalen en leg ik 'm heel dicht bij de Duitse grens, Kotten ofzo
De dikke domineequote:
Oh die.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TARAraboemdijee in SPL / FOK!STOK door Nederland #305 Meerstad (TARAraboemdijee)
Waddeneilanden mag ook?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hij heeft al zovaak op de grens gelegen
Harrie heeft heel die kutreis naar Groningen, om de stok te halen, voor niets gemaakt gister.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm, als ie dan enigszins in de buurt ligt eens ophalen
Hij heeft genoten van de reisquote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Harrie heeft heel die kutreis naar Groningen, om de stok te halen, voor niets gemaakt gister.
Ja ik las het hier, ook flink balen.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Harrie heeft heel die kutreis naar Groningen, om de stok te halen, voor niets gemaakt gister.
De hele dag onderweg.
Och ik heb ook meerdere keren een vergeefse reis gemaakt.
Ik heb ook een keer in de verkeerde stad gezocht.![]()
Lekker met een biertje in de trein zitten en bolkenquote:
Het leven is zo simpelquote:Op zondag 9 februari 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker met een biertje in de trein zitten en bolken
Is het ook, ligt er vaak aan hoe je er zelf instaatquote:
Heeft zich prima vermaakt in de lange zuipkeetquote:Op zondag 9 februari 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De hele dag onderweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |