Beren botje?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoef er niks voor te doen, doet mijn botje
Daarom zeg ik ook voor mijn gevoel. En nergens zeg ik dat wat Justin doet, geen prestatie is. Maar goed.. kennelijk wanneer je je gevoel uit kom je tegn een muur aan ofzo en moet het zijn zoals het isquote:Op zondag 9 februari 2025 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hier is geen podium voor 2 of 3
Alleen een prijs voor de nr 1 ]
EN punten pakken hier zoals Justin doet is ook een prestatie.
Hij is er overdag, als het druk is en weet toch zoveel punten te pakken
Hij zit hier niet in de nacht of de hele vroege ochtend.
Ik vind het echt knap hoe het het doet, een hele prestatie en dat al maanden lang
Ik zeg ook nergens dat jij dat zegt. Ik zeg alleen wat ik er van vind en dat magquote:Op zondag 9 februari 2025 08:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook voor mijn gevoel. En nergens zeg ik dat wat Justin doet, geen prestatie is. Maar goed.. kennelijk wanneer je je gevoel uit kom je tegn een muur aan ofzo en moet het zijn zoals het is
Ik accepteer zoals het is. Accepteer dan ook hoe ik mij er bij voel. Dank.
O jaquote:
En ik zeg ook wat ik vind en voel maar dat mag dan kennelijk niet.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat jij dat zegt. Ik zeg alleen wat ik er van vind en dat mag
Ja en dat mag. Ieder zijn mening en zolang je elkaar niet aanvalt of verrot scheld is er niets aan de hand.quote:
Ik sta er min of meer hetzelfde in hoor. Ik ben tevreden als ik deze maand in de top 10 eindig en bepaalde personen voor blijf.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee. Op de 100 meter sprint is ook maar een winnaar en toch een podium voor de nr 2 en 3.
Als je bij de staatsloterij niet de letters maar wel de cijfers hebt win je ook. Al gaat die vergelijking sowieso mank want het gaat hier om prestaties en niet om geluk.
Waar zeg ik dat jij dat niet mag? Je gaat je gang maar hoor.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En ik zeg ook wat ik vind en voel maar dat mag dan kennelijk niet.
Ik ga geen ruzie maken om zoiets onbenulligs. Ik zeg alleen hoe ik de dingen ziequote:
* DJMO steelt de zon van JustinKquote:
Koffie gvdquote:
De lucht is hier wel bewolkt, maar het lijkt er op dat het zonnetje er door heen wil gaan prikkenquote:
Hier ook niet. Daarom jat ik hem van JustinK, aangezien hij beweert mooi weer te hebbenquote:
Koffieeeeeeeeequote:
quote:
Lekker dank uquote:
Dat is echt een bakkie met liefdequote:
Een bolk logoquote:
* gebrokenglas schenkt een lekker bakkie in voor Dotquote:
Dank jequote:Op zondag 9 februari 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas schenkt een lekker bakkie in voor Dot
Tijd dat ik weer eens nieuwe AI koffie maak.
Ik zeg hoe ik mij voel. Hoe ik mij voel bepaal ik. Ook al is de realiteit anders. Maar door te zeggen dat het anders is, lijkt het alsof ik me dan niet anders mag voelen. Laat mij me gewoon voelen zoals ik me wil voelen.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij dat niet mag? Je gaat je gang maar hoor.
Ik antwoord alleen dat ik het anders zie
Dat mag jijquote:Op zondag 9 februari 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zeg hoe ik mij voel. Hoe ik mij voel bepaal ik. Ook al is de realiteit anders. Maar door te zeggen dat het anders is, lijkt het alsof ik me dan niet anders mag voelen. Laat mij me gewoon voelen zoals ik me wil voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |