Precies, gewoon overdag, niet dat nachtwerkquote:Op zondag 9 februari 2025 08:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ac we zie het allemaal wel. Binnenkort wordt er een plan van aanpak gemaakt adhv ons geboorteplan. Met een beetje geluk zijn haar lichaam en dat van de kleine klaar om te voorkomen dat de vliezen worden gebroken. In het beste scenario is het in de ochtend naa ziekenhuis en in de avond met zn 3en naar huis
Ja beetje timen hoorquote:Op zondag 9 februari 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, gewoon overdag, niet dat nachtwerk
O ja hoor, maar met Jusitin in da house is het moeilijk punten krijgenquote:Op zondag 9 februari 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is dit?
Wil je niet dat we punkten scoren?
Toch leuk dat ie het blijft proberenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor, maar met Jusitin in da house is het moeilijk punten krijgen
Als ze na 22u komt druk ik d'r gewoon terug. We zijn gesloten, morgen 8 uur zijn we weer openquote:Op zondag 9 februari 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies, gewoon overdag, niet dat nachtwerk
Lijkt me de beste aanpakquote:Op zondag 9 februari 2025 08:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ze na 22u komt druk ik d'r gewoon terug. We zijn gesloten, morgen 8 uur zijn we weer open
Ja ze blijven het proberen maar Justin is niet te verslaan.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch leuk dat ie het blijft proberen
Nee doe maar nietquote:Op zondag 9 februari 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze blijven het proberen maar Justin is niet te verslaan.
Dots topic spel werd het een tijd lang genoemd, en ik was niet eens zo fanatiek als jij bent.
Maar van de J een D maken is niet zo makkelijk natuurlijk
Djustins topic spel of zo krijg je dan
Een hele eer toch als een spel maar je vernoemd wordt Ík vond het een eerquote:
Er was maar een winnaarquote:Op zondag 9 februari 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
of gewoon niet janken om punten.. Hoewel ik mij wel een beetje de winnaar (best of the rest) voel van januari. Maar ben net zo blij of blijer dat daar nu geen sprake van is
Hey Lafquote:
Nou, een baby krijgen of punten, dat lijkt me geen moeilijke keuze.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
of gewoon niet janken om punten.. Hoewel ik mij wel een beetje de winnaar (best of the rest) voel van januari. Maar ben net zo blij of blijer dat daar nu geen sprake van is
Punten iddquote:Op zondag 9 februari 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een baby krijgen of punten, dat lijkt me geen moeilijke keuze.
Voor mij gevoel wel, er is altijd een podium. Dat dat hier niets doet niets af van mijn gevoelquote:Op zondag 9 februari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was maar een winnaaren dat was Justin
Dit spel kent geen tweede of derde prijs
mij ook niet, punten natuurlijk!quote:Op zondag 9 februari 2025 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, een baby krijgen of punten, dat lijkt me geen moeilijke keuze.
Voor mijn gevoel ben jij een winnaarquote:Op zondag 9 februari 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor mij gevoel wel, er is altijd een podium. Dat dat hier niets doet niets af van mijn gevoel
Koud en bewolktquote:Op zondag 9 februari 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lafleuk je te zien. Hoe is het daar?
Is dat niet jezelf een beetje voor de gek houden danquote:Op zondag 9 februari 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Voor mij gevoel wel, er is altijd een podium. Dat dat hier niets doet niets af van mijn gevoel
Ben je in Nederland?quote:
Ik heb al zó vaak de loterij gewonnenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet jezelf een beetje voor de gek houden dan
Net als de lotterij dan heb je net een cijfertje verkeerd bij de lotterij, het was een 5 en moest een 6 zijn. Dan ben je ook geen winnaar
Dan had je bijna de prijs gewonnenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net als de lotterij dan heb je net een cijfertje verkeerd bij de lotterij, het was een 5 en moest een 6 zijn. Dan ben je ook geen winnaar
Op die manier, zeker net een cijfertje verkeerdquote:Op zondag 9 februari 2025 08:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb al zó vaak de loterij gewonnen
Maar ben je geen winnaarquote:Op zondag 9 februari 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan had je bijna de prijs gewonnen
Ja maar het voelde als winnenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op die manier, zeker net een cijfertje verkeerd
Nee. Op de 100 meter sprint is ook maar een winnaar en toch een podium voor de nr 2 en 3.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Puur geluk hoor bij mijquote:Op zondag 9 februari 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee. Op de 100 meter sprint is ook maar een winnaar en toch een podium voor de nr 2 en 3.
Als je bij de staatsloterij niet de letters maar wel de cijfers hebt win je ook. Al gaat die vergelijking sowieso mank want het gaat hier om prestaties en niet om geluk.
je moet je er voor inzetten, dus het is een prestatiequote:
Gaat vanzelf bij mijquote:Op zondag 9 februari 2025 08:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
je moet je er voor inzetten, dus het is een prestatie
Maar hier is geen podium voor 2 of 3quote:Op zondag 9 februari 2025 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee. Op de 100 meter sprint is ook maar een winnaar en toch een podium voor de nr 2 en 3.
Als je bij de staatsloterij niet de letters maar wel de cijfers hebt win je ook. Al gaat die vergelijking sowieso mank want het gaat hier om prestaties en niet om geluk.
GG bolkquote:
Ik hoef er niks voor te doen, doet mijn botjequote:Op zondag 9 februari 2025 08:18 schreef _UserName_ het volgende:
zonder posts geen puntenHet is en blijft inzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |