SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat risico is maar 2-3% en ze gaan natuurlijke bevalling doen. Keizersnede is enkel sprake van wanneer nodig.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan mij het bij de vrouw van UN wel voorstellen dat ze geen risico willen nemen dat ze een aanval tijdens de bevalling krijgtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Spuit 11. Dat zei ik toch?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat risico is maar 2-3% en ze gaan natuurlijke bevalling doen. Keizersnede is enkel sprake van wanneer nodig.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Klopt, maar ik weet wat er is besproken met de gynaecoloogquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Neemt niet weg dat ik gelijk hadquote:Op zondag 9 februari 2025 07:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet wat er is besproken met de gynaecoloog
O oke ik dacht keizersnee omdat je zei dat ze het gingen halen en niet zei dat ze gingen inleidenquote:Op zondag 9 februari 2025 07:46 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat risico is maar 2-3% en ze gaan natuurlijke bevalling doen. Keizersnede is enkel sprake van wanneer nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 07:49 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je geen gelijk had
Dit is even een uniek momentquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nee, met het halen wordt bedoeld dat de vliezen worden gebroken.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke ik dacht keizersnee omdat je zei dat ze het gingen halen en niet zei dat ze gingen inleidenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sta ik nu ook in je beroemde schriftje?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, wil je dat? Dan maak ik even een aantekening.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sta ik nu ook in je beroemde schriftje?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wil je er dan ook bijzetten dat deze verslikking mede mogelijk is gemaakt door @_UserName_ ?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, wil je dat? Dan maak ik even een aantekening.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O, oke.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, met het halen wordt bedoeld dat de vliezen worden gebroken.
Ergens maar te hopen dat het net voor die tijd vanzelf spontaan begintWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij maar kijken of je een stuk hout aan een paal kan vinden. Zo niet dan heb ik er hier namelijk nog eentje liggen die ik evt morgen of dinsdag terug in het spel kan slingeren.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, wil je dat? Dan maak ik even een aantekening.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mwah, op zich maakt dat weinig uit. Maar zolang de kleine zich nog goed voelt in de buik zullen ze haar ook niet halen natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, oke.
Ergens maar te hopen dat het net voor die tijd vanzelf spontaan begintTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Daar moet koffie in!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En ik lust ook nog wel een bak koffie gvdIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 9 februari 2025 07:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wil je er dan ook bijzetten dat deze verslikking mede mogelijk is gemaakt door @:_UserName_ ?
Het is genoteerd.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een bevalling die ingeleid wordt kan nogal heftig zijn hoor.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah, op zich maakt dat weinig uit. Maar zolang de kleine zich nog goed voelt in de buik zullen ze haar ook niet halen natuurlijk.
Dat denk ik ook, zolang het goed gaat laten ze haar lekker zitten. En ze wordt goed in de gaten gehouden dus dat zit wel goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Anders stop ik er een dildo in
Dat wordt niet vandaag, eerder morgen.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga jij maar kijken of je een stuk hout aan een paal kan vinden. Zo niet dan heb ik er hier namelijk nog eentje liggen die ik evt morgen of dinsdag terug in het spel kan slingeren.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey PuntenpakkerTquote:![]()
De anderen kunnen wel weer naar huis JustinK is geaariveerd in het land der Bolk
Heb jij een dildo in huis?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
IK zou zeggen rammel Rob uit bed en ga samen op padquote:Op zondag 9 februari 2025 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ga jij maar kijken of je een stuk hout aan een paal kan vinden. Zo niet dan heb ik er hier namelijk nog eentje liggen die ik evt morgen of dinsdag terug in het spel kan slingeren.
Dottiequote:Op zondag 9 februari 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey PuntenpakkerT![]()
De anderen kunnen wel weer naar huis JustinK is geaariveerd in het land der Bolk![]()
![]()
Ja, dan pak ik koffie en een broodje en ga beginnen aan de wasquote:Op zondag 9 februari 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey PuntenpakkerT![]()
De anderen kunnen wel weer naar huis JustinK is geaariveerd in het land der Bolk
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Skattiequote:
Ik denk dat je daar meer baat bij heb dan wachten op een puntjequote:Op zondag 9 februari 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dan pak ik koffie en een broodje en ga beginnen aan de was
Alledrie mijn zoons zijn ingeleid, mijn dochter kwam spontaan. Bij de laatste bevalling sliep ik zo'n beetje door de weeën heen, tot ik persdrang kreeg en de verpleegkundige beweerde dat ik nog niet zover kon zijn tot ik d'r zei godverdomme 33n arts te gaan halen die direct zag dat ik wel degelijk 10 cm ontsluiting had waarna de verpleegkundige met gebogen hoofd de kamer verliet.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een bevalling die ingeleid wordt kan nogal heftig zijn hoor.
Dat denk ik ook, zolang het goed gaat laten ze haar lekker zitten. En ze wordt goed in de gaten gehouden dus dat zit wel goed.Ik heb er één en ik ben er trots op
ik blijf nog wel ff hangen, hopelijk slaapt vrouwlief vandaag wat uit (tot 9 uur ofzo)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op zondag 9 februari 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar meer baat bij heb dan wachten op een puntje![]()
![]()
Wat is dit?quote:Op zondag 9 februari 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar meer baat bij heb dan wachten op een puntje
Wil je niet dat we punkten scoren?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Realiteit ggg, realiteitquote:Op zondag 9 februari 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is dit?
Wil je niet dat we punkten scoren?![]()
Is dat noodzakelijk? Ik kan er toch eentje kopen onderweg naar @JustinK om hem de mond te snoeren?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Tsja, je hebt een punt.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga jij maar lekker met je dildo spelenquote:Op zondag 9 februari 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk? Ik kan er toch eentje kopen onderweg naar @:justink om hem de mond te snoeren?![]()
![]()
Ja dat kanquote:Op zondag 9 februari 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk? Ik kan er toch eentje kopen onderweg naar @:justink om hem de mond te snoeren?
[ Bericht 12% gewijzigd door gebrokenglas op 09-02-2025 08:12:59 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ac we zie het allemaal wel. Binnenkort wordt er een plan van aanpak gemaakt adhv ons geboorteplan. Met een beetje geluk zijn haar lichaam en dat van de kleine klaar om te voorkomen dat de vliezen worden gebroken. In het beste scenario is het in de ochtend naa ziekenhuis en in de avond met zn 3en naar huisquote:Op zondag 9 februari 2025 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alledrie mijn zoons zijn ingeleid, mijn dochter kwam spontaan. Bij de laatste bevalling sliep ik zo'n beetje door de weeën heen, tot ik persdrang kreeg en de verpleegkundige beweerde dat ik nog niet zover kon zijn tot ik d'r zei godverdomme 33n arts te gaan halen die direct zag dat ik wel degelijk 10 cm ontsluiting had waarna de verpleegkundige met gebogen hoofd de kamer verliet.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: