Kedeng kedengquote:Op zondag 9 februari 2025 08:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft zich prima vermaakt in de lange zuipkeet
\___________/quote:
Ja. Lees de spelregels maar. De stok mag Nederland niet verlaten, de drie bijzondere gemeenten zijn dus uitgesloten. Maar ook de wadden zijn al zo goed als vol volgens mij.quote:
Welke drie bijzondere gemeentes?quote:Op zondag 9 februari 2025 08:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. Lees de spelregels maar. De stok mag Nederland niet verlaten, de drie bijzondere gemeenten zijn dus uitgesloten. Maar ook de wadden zijn al zo goed als vol volgens mij.
Dat is zo gepieptquote:Op zondag 9 februari 2025 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Het wordt tijd voor huishoudelijke taken... het vullen en aanzetten van de wasmachine.
Baarle-Nassau bijvoorbeeld. De andere 2 zou ik zo ook niet weten.quote:
Dat klopt, en dan kom ik snel terug om verder te bolkenquote:
Baarle-Nassau ligt half in nl en mag dus gewoon. Het gaat om Bonaire, Sint Eustatius en Saba.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Baarle-Nassau bijvoorbeeld. De andere 2 zou ik zo ook niet weten.
Maar das logischquote:Op zondag 9 februari 2025 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Baarle-Nassau ligt half in nl en mag dus gewoon. Het gaat om Bonaire, Sint Eustatius en Saba.
Ah.quote:Op zondag 9 februari 2025 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Baarle-Nassau ligt half in nl en mag dus gewoon. Het gaat om Bonaire, Sint Eustatius en Saba.
Ik ben de enige met deze TTquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:40 schreef maily het volgende:
@:Lovely Cassandra !!Ik moet de serie nog kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooizoquote:Op zondag 9 februari 2025 09:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
MooiJa hier gaat ie ook lekker hoor
Waar schrok je van wakker?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, schrok wakker en was het bijna 8 uur
Je kon dus gratis mee genieten van de muziekquote:Op zondag 9 februari 2025 09:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier hadden ze een feestje in de buurt tot laat
Van hard gepraatquote:Op zondag 9 februari 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je kon dus gratis mee genieten van de muziek
Ojee, dat is niet zo mooi.. Beterschap gewenstquote:Op zondag 9 februari 2025 09:42 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gevloerd door griep, zal wel paar dagen thuis blijven worden
quote:
Thanksquote:Op zondag 9 februari 2025 09:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ojee, dat is niet zo mooi.. Beterschap gewenst
Ah gelukkig maar danquote:Op zondag 9 februari 2025 09:44 schreef Bally-b het volgende:
[..]
[..]
Thanksgaat wel weer over ben nooit lang ziek..
Hoogstens week p jaar ofzo
Haha begreep ik al!quote:Op zondag 9 februari 2025 09:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja waatom niet
Het is deze https://www.ah.nl/product(...)-baileys-oploskoffie
Goedemorgen ToT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |