SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Glibberen heb ik hier nog nooit gehad eigenlijk, koude voeten wel, dus na het douchen zo snel als mogelijk die badkamer uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je zonder niet enorm glibberen en ijsvoeten krijgen?
Nee en alle warmte die verloren gaat, etensluchten die naar boven gaan. Maar m'n broer heeft het trouwens ook thuis.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zou de woning er niet om geweigerd hebben maar ben wel erg blij dat ik geen trap midden in de woonkamer heb.
Vind het ook echt niet mooi
dat scheelt.. badkamer uit heeft qua koude voeten niet zoveel effect.. vloer is niet echt warm hierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Glibberen heb ik hier nog nooit gehad eigenlijk, koude voeten wel, dus na het douchen zo snel als mogelijk die badkamer uit
Gewoon stofzuigen, uitkloppen en/of in de wasmachine.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind kleedjes in badkamers altijd zo viezig
Je kunt toch gewoon stofzuigenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de bank en bij bed snap ik wel
ergens zou ik het wel willen maarja, stofmagneet
ja maar dan moet ik dat extra vaak doenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon stofzuigen
Dat ook ja, gewoon handdoek op de grond gooien als ik de douche uit komquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:21 schreef Nizno het volgende:
Ik ben idd ook alleen in de badkamer om te douchen. Handdoek op de grond nadat ik mn lichaam droog heb en dan nog even haar wat in model brengen terwijl ik op de handdoek sta, dan op de handdoek schuifelen naar de rand van de badkamer en dan de douche uit naar mn slaapkamer om aan te kleden of te gaan slapen
ik heb een vloer met gaten erinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen gladde vloer in de badkamer maar ik vind het wel wat gezelliger staan.
Daar word ik claustrofobisch vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Huuuu het voeteneind is niet ingestopt
Mijn badkamer is sowieso te klein om een kleedje in kwijt te kunnen, laat staan dat het er gezellig van wordtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen gladde vloer in de badkamer maar ik vind het wel wat gezelliger staan.
Zo'n kleedje is heel kleinquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn badkamer is sowieso te klein om een kleedje in kwijt te kunnen, laat staan dat het er gezellig van wordt
Ik lig het liefst helemaal ingebakerd. Ik kan niet slapen als ik het los heb getrapt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar word ik claustrofobisch van
hink stap sprongquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een vloer met gaten erin
shit is toe aan volledige renovatie..
Kun je nagaan hoe klein mijn badkamer isquote:
Dat hebben babies ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig het liefst helemaal ingebakerd. Ik kan niet slapen als ik het los heb getrapt.
In hotels is het eerste wat ik altijd doe de dekens losmaken omdat ze die altijd zo instoppenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar word ik claustrofobisch van
nee dat ook niet..gelukkig. maar het is echt bedroevend.. maar eens nagevraagd wat het ging kosten en dat ligt voorlopig even niet binnen bereikquote:
Ik wil mijn dekbed helemaal los, maar dan vouw ik het wel dubbel om mijn voeten heenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig het liefst helemaal ingebakerd. Ik kan niet slapen als ik het los heb getrapt.
afdrukken op dibond of iets anders vochtbestendigs.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke posters gezien op Etsy die ik wilde inlijsten en in de badkamer wilde ophangen maar dat is niet echt vochtbestendig natuurlijk.
Daar vind ik het wel chillquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In hotels is het eerste wat ik altijd doe de dekens losmaken omdat ze die altijd zo instoppen
lamineren en dan in een lijstquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke posters gezien op Etsy die ik wilde inlijsten en in de badkamer wilde ophangen maar dat is niet echt vochtbestendig natuurlijk.
Eens kijken welke toko dat aanbiedt. Wel een goed idee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
afdrukken op dibond of iets anders vochtbestendigs.
dit jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In hotels is het eerste wat ik altijd doe de dekens losmaken omdat ze die altijd zo instoppen
Ik ook. En dan moet je het onderlaken weer opnieuw onder de matras proppen omdat het altijd mee los komtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat je al helemaal uitgeput bent voordat je je bed in kuntquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. En dan moet je het onderlaken weer opnieuw onder de matras proppen omdat het altijd mee los komt
ja ik heb al mn beleggingen al omgezet naar eierenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
We hadden het hier van de week over de prijs van eieren in de VS. Nu zijn er 100'000 eieren gestolen in Pennsylvania. Eieren zijn het nieuwe goud jongens
Die zijn toch weer goedkoop nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
We hadden het hier van de week over de prijs van eieren in de VS. Nu zijn er 100'000 eieren gestolen in Pennsylvania. Eieren zijn het nieuwe goud jongens
Ik ga meteen voor al mijn geld eieren kopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Vorige week 10 voor een euro.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn toch weer goedkoop nu?
begrijpen mensen ook dat het een kort houdbaar product blijft?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Half Pennsylvania volgende week aan de salmonella.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
begrijpen mensen ook dat het een kort houdbaar product blijft?
Ik kies eieren voor mij geld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga meteen voor al mijn geld eieren kopen.
Eerst Canada even annexeren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
6,90 euro voor 12 eieren in de VS nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als ze zacht worden, gewoon op de fruitschaal leggenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kiwi's gekocht maar ze zijn nog steeds hard. Wanneer zijn die dingen op hun best?
Eigen kipjes gewoon.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
zou ze gewoon zelf gaan leggen
@kwiwi weet dat welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kiwi's gekocht maar ze zijn nog steeds hard. Wanneer zijn die dingen op hun best?
Ik snij ze doormidden en lepel ze dan uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:kwiwi weet dat wel
en ik heb ze ook gekocht maar ik schil ze gewoon en dan eet ik ze in plakjes
Oh daar zijn er heel veel vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens kijken welke toko dat aanbiedt. Wel een goed idee.
Volgens oma moet je ze dan naast een appel, banaan of peer te leggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
dat deed ik eerst ook altijd maar dan heb je een tijdvenster van 2 uur ofzo dat ze goed zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snij ze doormidden en lepel ze dan uit.
Ditquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze zacht worden, gewoon op de fruitschaal leggen
Gewoon invriezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
begrijpen mensen ook dat het een kort houdbaar product blijft?
Ik heb ze bij de appels en mandarijnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens oma moet je ze dan naast een appel, banaan of peer te leggen.
Dit was niet handig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag nog eieren gekocht voor een appel en een ei.
Harige avocado's.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat deed ik eerst ook altijd maar dan heb je een tijdvenster van 2 uur ofzo dat ze goed zijn
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mogen jullie dan ook mee kiezen welke film?
tis geen avocadoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat deed ik eerst ook altijd maar dan heb je een tijdvenster van 2 uur ofzo dat ze goed zijn
misschien zo nog even rondje wandelen ofzo en wat fruit in supermarkt halen nu er over kiwi's gepraat wordtquote:
had nog een appeltje dus die schil ik nuquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:50 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien zo nog even rondje wandelen ofzo en wat fruit in supermarkt halen nu er over kiwi's gepraat wordt
goed voor jequote:
ik heb al 3 liter thee opquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al twee stuks fruit op vandaag. Voel me helemaal een fitgirl.
Oh ja nog even kersen ontdooien voor morgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
de wc is gelukkig geen koud hokjequote:
dat telt niet per stukquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja nog even kersen ontdooien voor morgen.
Teringquote:Stoppen met roken is de beste manier om negen soorten kanker te voorkomen. Longkanker, slokdarmkanker en blaaskanker zijn daarvan de meest voorkomende. Gelderblom: "Als we niet meer zouden roken en vapen, zouden we 50 procent minder kankerdiagnoses hebben."
2 kiwi's, een peer, en wat gemengd fruit bij het ontbijtquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
kortom 50% van de kankers komt niet door rokenquote:
nee slokdarmkanker kun je ook krijgen van rauwe visquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom 50% van de kankers komt niet door roken
Gelukkig zijn er nog zat andere dingen waar je kanker van kunt krijgen dus.quote:
maar 50% heeft wel 1 oorzaak ?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Maar is je kans na het stoppen dan ineens hetzelfde als mensen die nooit gerookt hebben? Of gewoon lager dan mensen die blijven roken?quote:
Alcohol zal ook wel wat procenten afsnoepen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
de andere 50% heeft ook 1 oorzaak maar die gemene deler is nog niet ontdektquote:
Nou ik dacht dat dat percentage een stuk hoger lag. Wist niet dat roken de helft van de gevallen veroorzaaktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
Volgens mij duurt het een paar jaar voor dat ongedaan gemaakt is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is je kans na het stoppen dan ineens hetzelfde als mensen die nooit gerookt hebben? Of gewoon lager dan mensen die blijven roken?
Ik vind het echt veel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat dat percentage een stuk hoger lag. Wist niet dat roken de helft van de gevallen veroorzaakt
Van af en toe rauwe vis of van 50 jaar niets anders dan rauwe vis?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee slokdarmkanker kun je ook krijgen van rauwe vis
(bron: japan)
@bitterbalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van af en toe rauwe vis of van 50 jaar niets anders dan rauwe vis?
het zou mij ook niet verbazen als ik ooit een kankervorm ga krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik rook niet en ik eet geen rauwe vis, toch is het aannemelijk dat ik ooit kanker ga krijgen...
Ik eet wel een appel en een vit c tabletjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
goed voor je
al de vitamine c en nog wat vezels
En dat zijn dan de gevallen waarbij het vaststaat.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik ook, dacht dat het misschien 20% max was.
wrattenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
de andere 50% heeft ook 1 oorzaak maar die gemene deler is nog niet ontdekt
Dan zie je er ook meteen 10 jaar ouder uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roken en alcohol tegelijkertijd is nog heel wat hoger.
Volgens mij is je kans na vijftien jaar stoppen weer gelijk aan mensen die nooit gerookt hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar is je kans na het stoppen dan ineens hetzelfde als mensen die nooit gerookt hebben? Of gewoon lager dan mensen die blijven roken?
Ligt ook aan je genen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is je kans na vijftien jaar stoppen weer gelijk aan mensen die nooit gerookt hebben.
zijn altijd aanvullende factoren maar die zijn zo lastig te onderzoekenquote:
Ja goed mensen worden ook steeds ouder/langer in leven gehouden. Op een gegeven moment wordt de kans dat je het niet krijgt kleiner dan de kans dat je het wel krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
"Kans op kanker toegenomen naar 1 op de 2 Nederlanders"
Joe.
plus we eten veel meer troepen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed mensen worden ook steeds ouder/langer in leven gehouden. Op een gegeven moment wordt de kans dat je het niet krijgt kleiner dan de kans dat je het wel krijgt.
Ja dit, uiteindelijk krijgt zowat iedereen een vorm van ouderdomskanker.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed mensen worden ook steeds ouder/langer in leven gehouden. Op een gegeven moment wordt de kans dat je het niet krijgt kleiner dan de kans dat je het wel krijgt.
Rusland komt deze maand toch met het geneesmiddel?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
Maar goed big pharma heeft allang een geneesmiddel voor kanker maar dat levert minder geld op dan de huidige behandelingen
Daarom klopt je weer helemaal risicovrij van kanker na 15 jaar ook totaal niet, heb je genetisch aanleg ervoor en je zuipt en rookt maak je de rest van je leven 100 procent kans op kanker.quote:
Ik dacht Baudet?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Rusland komt deze maand toch met het geneesmiddel?
Oh ik dacht Trump, onze Lord and Savior.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
nadat de wereld hem al hun geld heeft betaald jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht Trump, onze Lord and Savior.
Dat zit toch in je zonnebrandcrčme?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
mRNA vaccin is dat![]()
We weten allemaal dat je dat niet moet nemen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zei dan ook “gelijk aan” en niet risicovrijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom klopt je weer helemaal risicovrij van kanker na 15 jaar ook totaal niet, heb je genetisch aanleg ervoor en je zuipt en rookt maak je de rest van je leven 100 procent kans op kanker.
Amenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht Trump, onze Lord and Savior.
Je raakt er ook onvruchtbaar van en je krijgt er borsten zo groot als vleeskleurige zeppelins van.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zit toch in je zonnebrandcrčme?
Ik wil eigenlijk gewoon een kopje thee en een Lindor chocolaatjequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:09 schreef Karzai het volgende:
hasj coke en pillen dat is wat wij willen1
zeppelins zie je niet meer zoveel tegenwoordig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je raakt er ook onvruchtbaar van en je krijgt er borsten zo groot als vleeskleurige zeppelins van.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:11 schreef Karzai het volgende:
ja geleuter in de ruimte tis allemaal uitbesteed en big pharma kan vragen wat ie er voor wil
ik heb zin in perzikquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een kopje thee en een Lindor chocolaatje
Hier wel nog, boven de Bodensee. Maar vind het maar lelijke dingenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zeppelins zie je niet meer zoveel tegenwoordig.
ook goed, ik ga een warme choco met slagroom maken en met een drupje rumquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een kopje thee en een Lindor chocolaatje
Ja Friedrichshafen is de home town van die dingen natuurlijk. Vet museum ook daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel nog, boven de Bodensee. Maar vind het maar lelijke dingen
jij heb wel een goed algoritme aangeboord daarquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
We zijn op Facebook inmiddels aanbeland bij het niveau "I need a man to take financially care of me without asking for sex!"
Dat wordt toch even je vader bellen dan.
Misschien een keer je koekjes weggooien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
We zijn op Facebook inmiddels aanbeland bij het niveau "I need a man to take financially care of me without asking for sex!"
Dat wordt toch even je vader bellen dan.
Werkt goed joh. Het giert steeds verder de klauw uitquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij heb wel een goed algoritme aangeboord daar
Helpt niks joh, FB is mij server side aan het profilen natuurlijk, net als iedereen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien een keer je koekjes weggooien.
Gewoon onvoorspelbaar zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Helpt niks joh, FB is mij server side aan het profilen natuurlijk, net als iedereen.
Niet links, niet rechts maar recht door zee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon onvoorspelbaar zijn
Ineens naar een "best mom in the world" mok zoeken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon onvoorspelbaar zijn
klovenzalf en kraamverbandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ineens naar een "best mom in the world" mok zoeken.
Bedoelde u boerinnenkalender?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ineens naar een "best mom in the world" mok zoeken.
Dat was ook meteen het laatste wat we van die meid gehoord hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet links, niet rechts maar recht door zee.
O ja wat is daar eigenlijk mee gebeurdquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het laatste wat we van die meid gehoord hebben.
Goed betaalde baan ergens.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja wat is daar eigenlijk mee gebeurdWiki eens even aanslingeren.
Die was niet helemaal 100 procent in orde.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het laatste wat we van die meid gehoord hebben.
Centjes harken gaat voor het landsbelang he.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed betaalde baan ergens.
Die kijkt ook zo uit zijn ogen maar mensen zijn het verleerd om gezichten te lezen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gemeenteraadslid in Den Haag voor Groep de Mos.
Waarvan akte.
Zo te zien valt dat wel mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed betaalde baan ergens.
Once you go...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij heb wel een goed algoritme aangeboord daar
das een goed betaalde baanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gemeenteraadslid in Den Haag voor Groep de Mos.
Waarvan akte.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Inwonertal Maandelijkse vergoeding t/m 40.000 ¤ 1.240,07 40.001-60.000 ¤ 1.612,85 60.001-100.000 ¤ 1.887,27 100.001-150.000 ¤ 2.142,67 150.001-375.000 ¤ 2.496,14 375.001 en hoger ¤ 3.038,94 |
Geloof niet dat we daar bjster veel van gemerkt hebben?quote:Tussen 2019 en 2022 werkte Verdonk als speciaal adviseur voor het ministerie van Volksgezondheid om de regeldruk in de thuiszorg en jeugdzorg te verminderen.
Bruto?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een goed betaalde baan
[ code verwijderd ]
Goedbetaald? Daar kun je net van rondkomen volgens mijquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een goed betaalde baan
[ code verwijderd ]
was mn sarcasme ook nav de opmerking van CEquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedbetaald? Daar kun je net van rondkomen volgens mij
Ja in een golfkartonnen doos achter het station jaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goedbetaald? Daar kun je net van rondkomen volgens mij
Netto is het ook nog geen vetpotquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bruto?![]()
Dan moet je er nog wel echt werk naast hebben.
maar goed 3.000 voor 20u. dan heeft ze tijd genoeg om er naast de bus of tram te besturen.quote:Een raadslid besteedt gemiddeld tussen de 16 en de 20 uur per week aan het raadswerk. In die uren doet een raadslid een hoop verschillende dingen. Het belangrijkste is natuurlijk de raadsvergadering zelf. Deze duurt vaak een hele avond, maar is wel maar één keer per maand in de meeste gemeenten. Commissievergaderingen zijn vaker: vaak om de week.
Je hebt vrijwilligerswerk waar meer tijd in gaat zitten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed 3.000 voor 20u. dan heeft ze tijd genoeg om er naast de bus of tram te besturen.
Of gewoon niet op komen dagen en het geld binnenharken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, misschien ben je aan zoiets ook niet zo veel tijd kwijt, dat kan. Twee vergaderingetjes in de maand, beetje plannetjes stemmen wat de baas stemt whatever. Koekjes schransen en gratis koffie en door
En na tien uur bitterballenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, misschien ben je aan zoiets ook niet zo veel tijd kwijt, dat kan. Twee vergaderingetjes in de maand, beetje plannetjes stemmen wat de baas stemt whatever. Koekjes schransen en gratis koffie en door
Voor zes consumptiebonnen en een kerststol per jaar.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt vrijwilligerswerk waar meer tijd in gaat zitten.
Ajax wordt gewoon kampioen, dat roep ik al sinds de winterstop voorbij isquote:
ajax is ook niet zo stabiel het gaat nog een spannende strijd wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen, dat roep ik al sinds de winterstop voorbij is
ik vond het hilarisch om te zien toen ik er wasquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier wel nog, boven de Bodensee. Maar vind het maar lelijke dingen
maar je kunt het niet onder inkomsten zetten dus voor zaken als een hypotheek telt het niet meequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed 3.000 voor 20u. dan heeft ze tijd genoeg om er naast de bus of tram te besturen.
Nee, PSV gaat het wel redden. Fortuna-uit is morgen al een ontzettend klotepotje voor Ajax.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen, dat roep ik al sinds de winterstop voorbij is
Xboxquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar een offline spel hebben gekocht voor de Playstation die je nu door een storing niet kan spelen
Maar die nu wel werktquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:50 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar een offline spel hebben gekocht voor de Playstation die je nu door een storing niet kan spelen
Ja, ik verwacht ook een spannende strijd nog.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ajax is ook niet zo stabiel het gaat nog een spannende strijd worden
het is dat het ijskoud op werk is dan en ik geen vingers overhou, verder is het topquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het weer teringkoud
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Jeejquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Opbokkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
handschoenen. prima uitvinding.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat het ijskoud op werk is dan en ik geen vingers overhou, verder is het top
Ja,leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik overweeg een hele rits lego plantjes te kopen
het enthousiasme druipt er afquote:
handschoenen met grip bestaan gewoonquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan ik niks meer vastpakken.. vingerloze handschoenen vriezen mn vingers er alsnog af
Had ik er een uitroepteken achter moeten zetten?quote:
Niet goed voor je scherm van je mobiel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
handschoenen met grip bestaan gewoon
werkt niet voor papier en enzulksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
handschoenen met grip bestaan gewoon
dan gaat ie maar niet met zn mobiel spelen tijdens het werkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet goed voor je scherm van je mobiel.
dat doe ik op kantoor waar het wel warm isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat ie maar niet met zn mobiel spelen tijdens het werk
Akkoord.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat ie maar niet met zn mobiel spelen tijdens het werk
dan huur je een secretaresse in om het papier vast te pakken.... joh denk eens in mogelijkheden ipv in problemenquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg morgen naar de Ikea te gaan.
Ben benieuwd hoe veel zin ik daar nog in heb als het morgen is.
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
quote:
DOENquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Dat wordt goed nadenken over de dagelijkse klacht dan, want in het weekend naar ikea zijn automatisch 10 klachten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik had twee weken een bliksembezoekje van slechts 15 minuten op een zaterdag. Kan primaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt goed nadenken over de dagelijkse klacht dan, want in het weekend naar ikea zijn automatisch 10 klachten.
Gewoon echte plantjes kopen. Filtert co2quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
gaan dood, dat is echt een garantie hierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon echte plantjes kopen. Filtert co2
Ik heb de kerstster (10370) in de doos in de kast staan. Die ga ik bouwen als ik later dit jaar in de nieuwe woning zit. Net als de Mona Lisaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik heb de bonsai al liggen. maar hoe meer ik kijk naar al die andere setjes hoe leuker ik ze vindquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de kerstster (10370) in de doos in de kast staan. Die ga ik bouwen als ik later dit jaar in de nieuwe woning zit. Net als de Mona Lisa
slaapzequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de boel afsluiten
Gute Nacht Freunde
Te veel water gegeven?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef mschol het volgende:
[..]
gaan dood, dat is echt een garantie hier
ik heb een soort woestijnplant al dood laten gaan
Sterkte alvast.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ga volgende week naar IKEA.
Och, ik zie het als een simpele klus. In en uit met wat ik nodig heb.quote:
Ik vind dat ook lastig hoor, van die planten met gebruiksaanwijzing. De een mag maar een druppel water per week, terwijl je de andere plant drie uur per dag onder een lauwe douche moet zetten om hem in leven te houden... ze krijgen bij mij gewoon allemaal evenveel en dan zie ik wel welke dat wel en welke dat niet waarderenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
teveel of teweinig, iig iets verkeerd gegaan
Trustequote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:42 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de boel afsluiten
Gute Nacht Freunde
Ik ga morgen naar het zwembadquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga morgen naar de sportschool. Even het gebak en de snacks eraf trainen.
Ja, de oudstequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hebben de kinderen zwemles?
ja dat doe ik dus ookquote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lastig hoor, van die planten met gebruiksaanwijzing. De een mag maar een druppel water per week, terwijl je de andere plant drie uur per dag onder een lauwe douche moet zetten om hem in leven te houden... ze krijgen bij mij gewoon allemaal evenveel en dan zie ik wel welke dat wel en welke dat niet waarderen.
Ze passen zich maar aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lastig hoor, van die planten met gebruiksaanwijzing. De een mag maar een druppel water per week, terwijl je de andere plant drie uur per dag onder een lauwe douche moet zetten om hem in leven te houden... ze krijgen bij mij gewoon allemaal evenveel en dan zie ik wel welke dat wel en welke dat niet waarderen.
Trustequote:Op zaterdag 8 februari 2025 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, lekker slapen.![]()
Welterusten![]()
Nog wel! Al ga ik ook eens naar bedquote:
En zelfverklaard autist. Slechte tijd wel voor ons auties zo met Elon en daarna meteen Ye.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kanye is nu een zelfverklaard nazi toch ?
oke naziquote:Op zondag 9 februari 2025 02:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zelfverklaard autist. Slechte tijd wel voor ons auties zo met Elon en daarna meteen Ye.
Eh?quote:
ja, als in:"we staan er niet zo goed op als auties zo de laatste tijd met Elon en Kanye die uit de kast komen als autist".quote:
En nazi.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ja, als in:"we staan er niet zo goed op als auties zo de laatste tijd met Elon en Kanye die uit de kast komen als autist".
Teveel gezopen.quote:Op zondag 9 februari 2025 02:42 schreef bitterbal het volgende:
waarom ben je trouwens wakker Grrrrrrrrr?
Snap ik toch allemaal niet als auti.quote:
Veul!quote:
Paar jaar terug alquote:Op zondag 9 februari 2025 02:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kanye is nu een zelfverklaard nazi toch ?
quote:Op zondag 9 februari 2025 02:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar voornamelijk bier en wat limoncello, wat ook nog eens de perfecte toevoeging blijkt te zijn voor witbier.
Dan krijg je een soort radler voor volwassenen![]()
![]()
"Black Nazi" is een ding tegenwoordig blijkbaar. Zo zou ome Dolf het niet gewild hebben uiteraard.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare Nazi dan wel met zijn vleeslippen, kroeshaar, gebrekkig IQ, apenoogjes, platvoeten en z'n zwarte anaconda.
Waarom ben je wakkerquote:Op zondag 9 februari 2025 03:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare Nazi dan wel met zijn vleeslippen, kroeshaar, gebrekkig IQ, apenoogjes, platvoeten en z'n zwarte anaconda.
Was het wel leuk?quote:Op zondag 9 februari 2025 03:13 schreef bitterbal het volgende:
het voelt nog steeds of ik aan die kite vast zit. Zo maar goed opletten als ik naar buiten ga of ik niet weg waai
Dat zijn je flappies.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:13 schreef bitterbal het volgende:
het voelt nog steeds of ik aan die kite vast zit. Zo maar goed opletten als ik naar buiten ga of ik niet weg waai
Ja echt super vet dimmiequote:
Flap flap flap naar Australië.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:17 schreef bitterbal het volgende:
dat ik volgende keer zeg; laat die kite maar zitten en zo weg surf met mijn oren
quote:Op zondag 9 februari 2025 03:26 schreef datismijnmening het volgende:
Oxa gepopt nog maar weer proberen
Moeten we haar daar straks uit de gevangenis vissen omdat ze geen visum heeft voor Australiëquote:
Ik was er nog niet uit. Alleen wel wakker.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joemaar weer even terug bedje in hoor
Ja ontbijten, overhemden uit de droger halen, biljetgazet afronden, wandelen, en aan het boekje voor de treinenronde werkenquote:
lekker bezigquote:Op zondag 9 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ontbijten, overhemden uit de droger halen, biljetgazet afronden, wandelen, en aan het boekje voor de treinenronde werken
Dat is niet zo mooi, Haags.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef Haags het volgende:
Moet straks mijn auto ophalen bij een maat van me. Vierden gisteravond zijn verjaardag maar mocht niet meer terug rijden. Dus lopend naar huis.
Zo geen zin in.
Wel verstandig om niet meer te gaan rijden danquote:Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef Haags het volgende:
Moet straks mijn auto ophalen bij een maat van me. Vierden gisteravond zijn verjaardag maar mocht niet meer terug rijden. Dus lopend naar huis.
Zo geen zin in.
Als je een paar glaasjes drinkt, dan ben je geluk van de volgende dag aan het lenen.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef Haags het volgende:
Zo geen zin in.
Hopelijk heeft hij zich verder wel gedragen.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel verstandig om niet meer te gaan rijden dan
Hij heeft hier geen wazige onsamenhangende verhalen lopen verkondigen midden in de nacht, dus dat valt al meequote:Op zondag 9 februari 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij zich verder wel gedragen.
Had ook een biertje of 5 op. Daar ga ik niet gek van doen. Maar met de auto rijden ga ik dan niet meer doen nee.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft hier geen wazige onsamenhangende verhalen lopen verkondigen midden in de nacht, dus dat valt al mee
Naar de sportschool. Dan nog wat mailtjes wegwerken en voetbal kijken vanmiddag.quote:
Hoog tijd dat F1 weer begint.quote:Op zondag 9 februari 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar de sportschool. Dan nog wat mailtjes wegwerken en voetbal kijken vanmiddag.
koekje is wel lekkerquote:Op zondag 9 februari 2025 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Koffie met lekkere gevulde penceekoeken.
met een zak chips?quote:Op zondag 9 februari 2025 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Naar de sportschool. Dan nog wat mailtjes wegwerken en voetbal kijken vanmiddag.
slecht geregeld..quote:Op zondag 9 februari 2025 09:35 schreef Haags het volgende:
Zo geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |