Ja dat je al helemaal uitgeput bent voordat je je bed in kuntquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. En dan moet je het onderlaken weer opnieuw onder de matras proppen omdat het altijd mee los komt
ja ik heb al mn beleggingen al omgezet naar eierenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
We hadden het hier van de week over de prijs van eieren in de VS. Nu zijn er 100'000 eieren gestolen in Pennsylvania. Eieren zijn het nieuwe goud jongens
Die zijn toch weer goedkoop nu?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
We hadden het hier van de week over de prijs van eieren in de VS. Nu zijn er 100'000 eieren gestolen in Pennsylvania. Eieren zijn het nieuwe goud jongens
Ik ga meteen voor al mijn geld eieren kopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Vorige week 10 voor een euro.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zijn toch weer goedkoop nu?
begrijpen mensen ook dat het een kort houdbaar product blijft?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef kwiwi het volgende:
Half Pennsylvania volgende week aan de salmonella.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
begrijpen mensen ook dat het een kort houdbaar product blijft?
Ik kies eieren voor mij geld.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga meteen voor al mijn geld eieren kopen.
Eerst Canada even annexeren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
6,90 euro voor 12 eieren in de VS nu.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als ze zacht worden, gewoon op de fruitschaal leggenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kiwi's gekocht maar ze zijn nog steeds hard. Wanneer zijn die dingen op hun best?
Eigen kipjes gewoon.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
zou ze gewoon zelf gaan leggen
@kwiwi weet dat welquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb kiwi's gekocht maar ze zijn nog steeds hard. Wanneer zijn die dingen op hun best?
Ik snij ze doormidden en lepel ze dan uit.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:kwiwi weet dat wel
en ik heb ze ook gekocht maar ik schil ze gewoon en dan eet ik ze in plakjes
Oh daar zijn er heel veel vanquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eens kijken welke toko dat aanbiedt. Wel een goed idee.
Volgens oma moet je ze dan naast een appel, banaan of peer te leggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef CherryLips het volgende:
dat deed ik eerst ook altijd maar dan heb je een tijdvenster van 2 uur ofzo dat ze goed zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snij ze doormidden en lepel ze dan uit.
Ditquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ze zacht worden, gewoon op de fruitschaal leggen
Gewoon invriezenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
begrijpen mensen ook dat het een kort houdbaar product blijft?
Ik heb ze bij de appels en mandarijnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens oma moet je ze dan naast een appel, banaan of peer te leggen.
Dit was niet handig.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag nog eieren gekocht voor een appel en een ei.
Harige avocado's.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dat deed ik eerst ook altijd maar dan heb je een tijdvenster van 2 uur ofzo dat ze goed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |