Paar jaar terug alquote:Op zondag 9 februari 2025 02:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kanye is nu een zelfverklaard nazi toch ?
quote:Op zondag 9 februari 2025 02:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar voornamelijk bier en wat limoncello, wat ook nog eens de perfecte toevoeging blijkt te zijn voor witbier.
Dan krijg je een soort radler voor volwassenen![]()
![]()
"Black Nazi" is een ding tegenwoordig blijkbaar. Zo zou ome Dolf het niet gewild hebben uiteraard.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare Nazi dan wel met zijn vleeslippen, kroeshaar, gebrekkig IQ, apenoogjes, platvoeten en z'n zwarte anaconda.
Waarom ben je wakkerquote:Op zondag 9 februari 2025 03:06 schreef UitStraling het volgende:
Rare Nazi dan wel met zijn vleeslippen, kroeshaar, gebrekkig IQ, apenoogjes, platvoeten en z'n zwarte anaconda.
Was het wel leuk?quote:Op zondag 9 februari 2025 03:13 schreef bitterbal het volgende:
het voelt nog steeds of ik aan die kite vast zit. Zo maar goed opletten als ik naar buiten ga of ik niet weg waai
Dat zijn je flappies.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:13 schreef bitterbal het volgende:
het voelt nog steeds of ik aan die kite vast zit. Zo maar goed opletten als ik naar buiten ga of ik niet weg waai
Ja echt super vet dimmiequote:
Flap flap flap naar Australië.quote:Op zondag 9 februari 2025 03:17 schreef bitterbal het volgende:
dat ik volgende keer zeg; laat die kite maar zitten en zo weg surf met mijn oren
quote:Op zondag 9 februari 2025 03:26 schreef datismijnmening het volgende:
Oxa gepopt nog maar weer proberen
Moeten we haar daar straks uit de gevangenis vissen omdat ze geen visum heeft voor Australiëquote:
Ik was er nog niet uit. Alleen wel wakker.quote:Op zondag 9 februari 2025 07:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joemaar weer even terug bedje in hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |