quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week wordt het weer teringkoud
Valt ook wel mee.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Jeejquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Opbokkenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:06 schreef CherryLips het volgende:
handschoenen. prima uitvinding.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat het ijskoud op werk is dan en ik geen vingers overhou, verder is het top
Ja,leuk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik overweeg een hele rits lego plantjes te kopen
het enthousiasme druipt er afquote:
dan kan ik niks meer vastpakken.. vingerloze handschoenen vriezen mn vingers er alsnog afquote:
handschoenen met grip bestaan gewoonquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kan ik niks meer vastpakken.. vingerloze handschoenen vriezen mn vingers er alsnog af
Had ik er een uitroepteken achter moeten zetten?quote:
Niet goed voor je scherm van je mobiel.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
handschoenen met grip bestaan gewoon
werkt niet voor papier en enzulksquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
handschoenen met grip bestaan gewoon
dan gaat ie maar niet met zn mobiel spelen tijdens het werkquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet goed voor je scherm van je mobiel.
dat doe ik op kantoor waar het wel warm isquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat ie maar niet met zn mobiel spelen tijdens het werk
Akkoord.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan gaat ie maar niet met zn mobiel spelen tijdens het werk
dan huur je een secretaresse in om het papier vast te pakken.... joh denk eens in mogelijkheden ipv in problemenquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg morgen naar de Ikea te gaan.
Ben benieuwd hoe veel zin ik daar nog in heb als het morgen is.
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
quote:
DOENquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Dat wordt goed nadenken over de dagelijkse klacht dan, want in het weekend naar ikea zijn automatisch 10 klachten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik had twee weken een bliksembezoekje van slechts 15 minuten op een zaterdag. Kan primaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat wordt goed nadenken over de dagelijkse klacht dan, want in het weekend naar ikea zijn automatisch 10 klachten.
nee, ik vind het een goed plan van jequote:
Gewoon echte plantjes kopen. Filtert co2quote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
gaan dood, dat is echt een garantie hierquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon echte plantjes kopen. Filtert co2
Ik heb de kerstster (10370) in de doos in de kast staan. Die ga ik bouwen als ik later dit jaar in de nieuwe woning zit. Net als de Mona Lisaquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
ik heb de bonsai al liggen. maar hoe meer ik kijk naar al die andere setjes hoe leuker ik ze vindquote:Op zaterdag 8 februari 2025 22:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb de kerstster (10370) in de doos in de kast staan. Die ga ik bouwen als ik later dit jaar in de nieuwe woning zit. Net als de Mona Lisa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |